Gå til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Mejlis skrev:

IKM lar vente på seg. Har trodd hver dag at nå kommer den pga smerter, men nei, den har ikke kommet. Skulle vært her tirsdag. Har testet hver dag med ebay-tester som har vært blendahvit. Tenker dere at ebay-testene kanskje ikke er bra nok? At de kan være falsk negativ?

Jeg brukte ebaytester forrige svangerskap. De funket bra.. hvilke type tester er det du bruker? Jeg bruker HCG pregnancy test nå, kjøpt via wish 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvordan gikk det? 😁

Den ble blank som jeg trodde 😂 å med deg da? 😁😁 fikk opp nå at du hadde svart at den var blank 🙈 snoka litt på google i går, å så di fleste ikke får noe før 10 dpo og utover🙊 så må vel smøre seg med litt mer tålmodighet 😂

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg brukte ebaytester forrige svangerskap. De funket bra.. hvilke type tester er det du bruker? Jeg bruker HCG pregnancy test nå, kjøpt via wish 🙈😂

Jeg vet ikke hva de heter 😂 Alt står på kinesisk. Pregnant strip test hcg eller noe i den duren. Jeg har jo kjent på menssmerter i flere dager nå, og tipper den er rundt hjørnet, men man prøver vel å finne håp i alt 😝 dårlige ebay tester feks.

s-l500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mejlis skrev:

Jeg vet ikke hva de heter 😂 Alt står på kinesisk. Pregnant strip test hcg eller noe i den duren. Jeg har jo kjent på menssmerter i flere dager nå, og tipper den er rundt hjørnet, men man prøver vel å finne håp i alt 😝 dårlige ebay tester feks.

s-l500.jpg

Aldri sett de der før  😂 får håpe tr ikke dukker opp da 😊 jeg har hatt "menssmerter" av og på siden 1-2dpo 🤔 noe jeg ikke pleier å ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snart_mammatil2 skrev:

Aldri sett de der før  😂 får håpe tr ikke dukker opp da 😊 jeg har hatt "menssmerter" av og på siden 1-2dpo 🤔 noe jeg ikke pleier å ha

Det er jo like skummelt hver gang man går på do🙈 Lang syklus tror jeg at jeg har da, men denne kvalmen er jeg ikke kjent med fra før. Tenker at hvis tr ikke er kommer til imorgen så kjøper jeg en test på apoteket 😝 Dette var symtomene mine med førstemann også! Da hadde jeg ikke prøvd en gang, men reagerte på ingen tr og kvalme, tok test som viste 2-3. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mejlis skrev:

Det er jo like skummelt hver gang man går på do🙈 Lang syklus tror jeg at jeg har da, men denne kvalmen er jeg ikke kjent med fra før. Tenker at hvis tr ikke er kommer til imorgen så kjøper jeg en test på apoteket 😝 Dette var symtomene mine med førstemann også! Da hadde jeg ikke prøvd en gang, men reagerte på ingen tr og kvalme, tok test som viste 2-3. 

Kjenner meg såååå igjen 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Mejlis skrev:

Det er jo like skummelt hver gang man går på do🙈 Lang syklus tror jeg at jeg har da, men denne kvalmen er jeg ikke kjent med fra før. Tenker at hvis tr ikke er kommer til imorgen så kjøper jeg en test på apoteket 😝 Dette var symtomene mine med førstemann også! Da hadde jeg ikke prøvd en gang, men reagerte på ingen tr og kvalme, tok test som viste 2-3. 

Hvor mange dpo er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvor mange dpo er du?

17 dpo! Så det er jo veldig sånn enten eller nå føler jeg 😓 Burde vel fått positiv test nå hvis jeg er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mejlis skrev:

17 dpo! Så det er jo veldig sånn enten eller nå føler jeg 😓 Burde vel fått positiv test nå hvis jeg er gravid?

Aner ikke :-/ har lest at tr kan bli utsatt hvis man stresser osv, aldri opplevd det sel, selv om jeg stresser 🙈 du må evt bare se det ann. Hvis ikke kan du jo prøve rfsu tidlig test? Den er følsom på 10mlU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mejlis skrev:

17 dpo! Så det er jo veldig sånn enten eller nå føler jeg 😓 Burde vel fått positiv test nå hvis jeg er gravid?

Det kan være så mye.er du sikker på at du hadde el når du trodde? 😊 stress? 😊 jeg var 2.5 uker over ikm for 2-3 mnd siden, uten at jeg var gravid 😊 ellers er det også folk som ikke får positiv før over 1 uke etter ikm (og lengre) om egget har festet seg seint 😊 kjenner også ei som så vidt får utslag på testene. Hun fikk så vidt synlig strek selv rett før fødselen 😊 så kan være så mye 😊 blodprøve er vel eneste som kan se ordentlig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2018 den 19.06, Anonym bruker skrev:

 

Jo takk for det😊 Tok en test til i dag å der var streken sterkere enn for to dager siden så det lover godt det her 😁❤️

Anonymkode: fc9ac...46a

Weee! Gratulerer! Her ventes det på EL igjen. Tiden går treeeegt nå om dagen 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

10dpo idag, og negativ test 😣😣

Du virker litt desperat. Ta det litt mer med ro, kroppen reagerer på stress og kan fort gå inn i en modus der alt bare står stille. 

Du er bare 10 dager over, vent til dagen før mensen egentlig skal komme.

Anonymkode: fc9ac...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du virker litt desperat. Ta det litt mer med ro, kroppen reagerer på stress og kan fort gå inn i en modus der alt bare står stille. 

Du er bare 10 dager over, vent til dagen før mensen egentlig skal komme.

Anonymkode: fc9ac...46a

Desperat?! Om du skal være frekk, så i det minste ikke skriv som anonym!  

Om du ikke har noe positivt å komme med, så kan du la være.. du kjenner ikke situasjonen til hver enkelte..

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

10dpo idag, og negativ test 😣😣

Enda tidlig da ❤ vent 2 dager å prøv igjen 😁

 

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du virker litt desperat. Ta det litt mer med ro, kroppen reagerer på stress og kan fort gå inn i en modus der alt bare står stille. 

Du er bare 10 dager over, vent til dagen før mensen egentlig skal komme.

Anonymkode: fc9ac...46a

Wow den kom frekt ut. Sier som snart_mammatil2: ikke vær anonym om du ikke skal være hyggelig 🤔

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Enda tidlig da ❤ vent 2 dager å prøv igjen 😁

 

Wow den kom frekt ut. Sier som snart_mammatil2: ikke vær anonym om du ikke skal være hyggelig 🤔

Anonymkode: 73a72...174

Æsj der ble jeg anonym 😝 det var jeg som skrev 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker mye bedre å ha en hyggelig tone innpå her 😀 Hvordan er det eølers med dere? Greier dere å tenke på annet?  😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Liker mye bedre å ha en hyggelig tone innpå her 😀 Hvordan er det eølers med dere? Greier dere å tenke på annet?  😂

Hyggelig tone et det beste 😀

Nei ikke akkurat 😂 prøver å gjøre ting for å bli opptatt, men funker dårlig 😅😂 steike å seint tiden går altså 😝😂 og du da? 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Hyggelig tone et det beste 😀

Nei ikke akkurat 😂 prøver å gjøre ting for å bli opptatt, men funker dårlig 😅😂 steike å seint tiden går altså 😝😂 og du da? 🙊

Samme her også! 😂 Men har greid å tenke på noe annet idag da 😁 selv om tiden går sakte 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Samme her også! 😂 Men har greid å tenke på noe annet idag da 😁 selv om tiden går sakte 😂

Det er jo bra da 😁 tiden går fooor sakte 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææsj... 14 pp og mensen ser ut til å komme. Ikm om 3 dager. Pleier alltid å spotte litt noen dager før. 2 pp med Femar nå. Litt lei dette her 😩 Jaja må bare prøve igjen...😯👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

Æææææsj... 14 pp og mensen ser ut til å komme. Ikm om 3 dager. Pleier alltid å spotte litt noen dager før. 2 pp med Femar nå. Litt lei dette her 😩 Jaja må bare prøve igjen...😯👍

Kjedelig 😔 men du har enda noen dager igjen, så alt kan skje😊 om ikke så er det en ny pp å nye muligheter 😁 krysser fingrene for deg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant min gamle tråd fra tidlig i september 🙈 testet ikke positivt før 14dpo da, dagen etter ikm og det var en veeeldig svak strek den gang. Nå tar jeg teststopp til jeg ser TR ikke kommer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Kjedelig 😔 men du har enda noen dager igjen, så alt kan skje😊 om ikke så er det en ny pp å nye muligheter 😁 krysser fingrene for deg 😁

Jeg har ikke spottet når jeg har vært gravid med de andre to jentene, så har liksom ikke troa. Hadde egentlig gitt det denne pp som den siste.. blir snart 36 år. 🙈 De to andre jentene er 6 og 8 år. Synes det blir stor aldersforskjell.😯 Men vi får se når det nærmer seg el igjen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, babysyk-med spire! skrev:

Æææææsj... 14 pp og mensen ser ut til å komme. Ikm om 3 dager. Pleier alltid å spotte litt noen dager før. 2 pp med Femar nå. Litt lei dette her 😩 Jaja må bare prøve igjen...😯👍

🤞🤞 krysser fingerene for dere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...