Gå til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

9 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Gjorde det, men måtte ta bildet med den funksjonen 😬 Så må evt vente til i morgen. Ikke mye til strek å lene meg på, så får bare vente og se :) 

10 dpo er enda tidlig da 😊

Lykke til i dag 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ser den.. var ikke rødt her heller i starten.. begynte som lysbrunt og gikk over i mørkebrunt. Natt til dag 2 av TR kom det for fullt, blødde gjennom tampong og bind 🙈 og dag 2 og 3 vært mye mer enn vanlig, samt en del "klomper".. en heeelt uvanlig mens for meg.

Men set ut til at idag er siste dag 😁🤗

Hmmm har hatt så mange sånne rare pper jeg også. Hvor jeg ikke kjenner igjen kroppen og tr slik den pleier å være. Men tr har alltid kommet til slutt. Men de gangene tr kommer sent, d er noen dager m små brune blødninger først , mener dere d da kan være kjemisk?

Og hva vil det si hvis jeg har flere kjemiske? For lite progesteron?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hmmm har hatt så mange sånne rare pper jeg også. Hvor jeg ikke kjenner igjen kroppen og tr slik den pleier å være. Men tr har alltid kommet til slutt. Men de gangene tr kommer sent, d er noen dager m små brune blødninger først , mener dere d da kan være kjemisk?

Og hva vil det si hvis jeg har flere kjemiske? For lite progesteron?

Jeg tror jeg hadde en kjemisk nå, pga en svaaaak positiv test + så mange symptomer + veldig uvanlig mens. Men nå sies det at man ikke skal teste før IKM fordi det skjer veldig ofte. Så neste gang skal jeg vente til IKM før jeg tar en test.  Så blir ikke skuffelsen SÅ stor. Jeg er nå akkurat ferdig med TR, driver å tenker om jeg skal bruke EL test denne pp eller om jeg skal la være. Blir så stressa av prøving 🙈 mine sjanser er jo redusert pga at jeg bare har en eggleder, så vet ikke hvor lett man kan bli gravid da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Uff 😔 utrolig kjedelig 😔 krysser alt for at neste pp blir full klaff for dere ❤

Får se hvordan dette utarter seg 🙈 men har ikke mye håp lengre 😌

Tar du ny test snart? Evt dra til lege å få testa hcg nivå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tar du ny test snart? Evt dra til lege å få testa hcg nivå?

Skal til lege til onsdag 😊 så får høre da 😊 har prøvd å ikke tenke så mye på det enn at løpet er kjørt 😧 er ikke like mye som vanlig, å enda ikke helt ferskt blod 😧 puppene er noe vonde innvendig (rett under niplene) og puppene har enda ikke blitt mindre (så ikke TR pupper, for di forsvinner idé TR kommer) 😧

Men tror det gikk galt her også 😔 men får høre med legen på onsdag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Skal til lege til onsdag 😊 så får høre da 😊 har prøvd å ikke tenke så mye på det enn at løpet er kjørt 😧 er ikke like mye som vanlig, å enda ikke helt ferskt blod 😧 puppene er noe vonde innvendig (rett under niplene) og puppene har enda ikke blitt mindre (så ikke TR pupper, for di forsvinner idé TR kommer) 😧

Men tror det gikk galt her også 😔 men får høre med legen på onsdag 😊

Merkelige greier... 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Skal til lege til onsdag 😊 så får høre da 😊 har prøvd å ikke tenke så mye på det enn at løpet er kjørt 😧 er ikke like mye som vanlig, å enda ikke helt ferskt blod 😧 puppene er noe vonde innvendig (rett under niplene) og puppene har enda ikke blitt mindre (så ikke TR pupper, for di forsvinner idé TR kommer) 😧

Men tror det gikk galt her også 😔 men får høre med legen på onsdag 😊

Det er ikke unormalt å blø litt i starten på graviditeten. Ei i barselgruppa mi gikk å småblødde og irriterte seg over at tr ikke startet opp skikkelig. Hun hadde ei jente i magen sin, hun er nå 1 år gammel.

Hvorfor tar du ikke en digital? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Emi81 skrev:

Det er ikke unormalt å blø litt i starten på graviditeten. Ei i barselgruppa mi gikk å småblødde og irriterte seg over at tr ikke startet opp skikkelig. Hun hadde ei jente i magen sin, hun er nå 1 år gammel.

Hvorfor tar du ikke en digital? 

Må man ikke ha høyere hcg nivå for at det skal slå ut på digital? Over 50mlU? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Må man ikke ha høyere hcg nivå for at det skal slå ut på digital? Over 50mlU? 

Nei, absolutt ikke. 

Mine digitale tester har vært positive fra ikm de gangene jeg har vært gravid. Flere viser til nesten usynlige strek på strimmeltest og positiv digital.

Endret av Emi81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Merkelige greier... 🤔 

Ja 🤔 hele greia er merkelig 😧

 

24 minutter siden, Emi81 skrev:

Det er ikke unormalt å blø litt i starten på graviditeten. Ei i barselgruppa mi gikk å småblødde og irriterte seg over at tr ikke startet opp skikkelig. Hun hadde ei jente i magen sin, hun er nå 1 år gammel.

Hvorfor tar du ikke en digital? 

Har lite lyst å bruke en test til nesten 200,- om det er en stor sjanse for at den blir negativ 🙈 da kan jeg heller høre med legen til onsdag 🙊 

Men ja tr er utrolig rar. Er på dag nr 2, og har vel blødd like mye på disse 2 dagene, som jeg vanligvis gjør i løp av 5-6 timer (om ikke mindre)🙈 blodet er mørkere enn normalt og lukter litt gammelt til tider (om det kommer en bittrliten "foss" siden det har samlet seg opp)🙈

Men får nå se hva legen sier 😊 men er redd jeg mista 😔

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Nåda?

Fant den opp 😁 takk 😁

Hmm kjenner meg igjen der at det kommer mest når jeg er på do (eller har ligget lenge) 🙈 hmm nei får høre med legen til onsdag 🙈 tørr ikke ha noen forhåpninger egentlig🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Fant den opp 😁 takk 😁

Hmm kjenner meg igjen der at det kommer mest når jeg er på do (eller har ligget lenge) 🙈 hmm nei får høre med legen til onsdag 🙈 tørr ikke ha noen forhåpninger egentlig🙈

Har hatt krampe i høyre lysk i hele dag 🙈🙈 Hvorfor det liksom 😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har hatt krampe i høyre lysk i hele dag 🙈🙈 Hvorfor det liksom 😂😂 

Du har ikke vurdert å ta en test/tur til legen du også da? 🙊 at du bare har en lure tr selv kanskje? 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Du har ikke vurdert å ta en test/tur til legen du også da? 🙊 at du bare har en lure tr selv kanskje? 😛

Tror ikke det 😂 Så kraftig blødning har jeg aldri hatt før, så tviler på at noe egg har greid å klamre seg fast 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tror ikke det 😂 Så kraftig blødning har jeg aldri hatt før, så tviler på at noe egg har greid å klamre seg fast 😂 

Lest om folk som har skikkelig fossblødd å vært gravid 😂 

Har enda leamus i venstre øye 😝 er vel dag nr 8-9 nå 😂 er såååå leei 😂 uff 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså prøver å Google men finner ikke riktig svar (ammer jo ikke) 😂 altså så i speilet i stad. Og så at melkekanalene i nipplene har blitt veldig hvite? Ser liksom ut som det er noe hvit der 🙈 prøvde å klemme, men ingenting kom ut (å di var jo kjempe harde 🙈 kjente kanalene godt) 🙈 noen som har opplevd det samme? 🤔 hva er det? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har positiv EL test på dag 12og13 i sylusen, vil det si at man har EL den 14? Jeg testet kun på kveld, så det er mulig den var over på dag 14 da testen var negativ? 😂

Er nå på dag 9 i syklusen 😂 Skal være mer ivrig denne PP 😂 Ble for sein forrige PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2018 den 7.43, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg tror jeg hadde en kjemisk nå, pga en svaaaak positiv test + så mange symptomer + veldig uvanlig mens. Men nå sies det at man ikke skal teste før IKM fordi det skjer veldig ofte. Så neste gang skal jeg vente til IKM før jeg tar en test.  Så blir ikke skuffelsen SÅ stor. Jeg er nå akkurat ferdig med TR, driver å tenker om jeg skal bruke EL test denne pp eller om jeg skal la være. Blir så stressa av prøving 🙈 mine sjanser er jo redusert pga at jeg bare har en eggleder, så vet ikke hvor lett man kan bli gravid da

Vært hos gyn igjen idag og hun sa at d kunne være at jeg ikke hadde hatt el denne pp, derfor rar tr. Pleier jo å være ganske regelmssig. 

Skal prøve m pergo neste pp for å booste el, så håper virkelig d gir resultater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2018 den 14.00, Anonym bruker skrev:

Venter dere med å legge inn aksjer helt til eggløsningsdagen?☺️

Anonymkode: fbb8d...d36

Annenhver dag sies og være best 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok en kjemisk her også 😔 

Vi får håpe neste pp er gangen for oss alle 😊 jeg tar nok å prøver å roe ned litt, sånn ikke skuffelsen blir så stor om det ikke går denne pp'n heller🙂 ønsker alle lykke til 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...