Gå til innhold

hadde rar mens for 1 veka sidan, testa positivt!!!!


Milla-Mamma til 3

Anbefalte innlegg

spotter og småblør men testet positivt igår?!

 

tok ein test for morro egentlig.....

 

Kan dette gå bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye ;-D

 

Og ja det kan gå bra! Ikke uvanlig å ha litt småblødning der man egentlig skulle hatt mens, trenger ikke å være farlig i det hele tatt.

 

Masse masse lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk!

 

har fått ul på fredag berre for å sjekka..

 

Eg tok test på IKM og den var negativ. Testet positiv igår 9 dager etterpå.. Viss mensen min var SA så ville vell ikkje ein test slått ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

 

Jeg har akkurat det samme!! Jeg ventet mens på søndag, også har det vært så lite likssom, men MYE hver gang jeg har vært på toalettet.. Og igår var det nesten ingenting. Så jeg tenkte bare for MORRO skyld å ta en test idag hvis jeg våknet uten mens.

 

Og der kom det jaggu opp to streker!! Jeg fikk helt totalt sjokk!! Skjønner ikke hvorfor jeg tok testen en gang..

 

JEG ER OVERLYKKELIG!!!!!:D:D:D:D:D Vi er gravide!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA ME ER GRAVID!!!!! :)

 

Eg skjønner det ikkje eg.

 

Om eg ikkje hadde fått mensen ogs testet hadde eg forstått da. no skjønner eg ingenting. er eg gravid? har eg nettopp blitt da? kan eg glede meg til tross for blødninger osv...

 

Eg har blødd so masse i mens perioden at eg brukte tampong 2 dager... også spottet. no er da litt rødt på papiret når eg er på do.¨

 

kossen er da me deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på do nå, og det drypper rød-brunt blod ut. (SORRY detaljene)

 

Jeg skulle egentlig i praksis rett før jeg tok testen, men gjett om det ikke blei noe av da...!! Fikk så sjokk at jeg bare satt på gulvet og skalv i hele kroppen.

 

Alt er så utrolig tilfeldig for min del. Mens "sluttet" på en nåte igår, og igår kveld var jeg litt uggen og så vidt litt vondt på høyre siden nede i magen. Og idag testet jeg TILFELDIGVIS positivt, og jeg kjenner det enda mer på høyre siden. Skikkelig ubehagelig innimellom. Og jeg er litt uggen faktisk.

 

Kjenner du på noe? Jeg forsøker å hele tiden være realistisk ift symtpomer.

 

Og forresten. Klarer du å skjønne noe=??? HAHAHA. skal kjøpe test med ukeindikator nå etterpå for å få det bekreftet, også skal jeg til legen om en uke. SYYYYYYKT dette er!!!!!!!!! Mitt første barn!! SYKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulera så mykje.. Dette er jo fantastisk!!!

Eg har også blødd/spotta pittelitt dei siste 4 dagene.. Tok test i dag eg og; POSITIV!!

Er d mulig!? Wow muliens vår største drøm går i oppfyllelse alikevel!!!!

x fingrer og tær for alt og alle!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye til alle sammen!!!!:D Herlig:D

 

Men kan jeg spørre når i syklusen dere begynte å "blø"? Var det akkurat da dere skulle ha mensen? Før? Etter? Og når testet dere i forhold til det? Har skikkelig rar mens, spottet i to dager blør litt idag og dette er før jeg egentlig skal ha mensen på ca lørdag! Men hadde neg test idag da..

 

Gratulerer igjen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Eg spotta eitt par daga itte IKM, også hadde eg eitt par daga med blødning, også spotting igjen. No er da begge deler. testa positivt etter 10 dager ca. Fekk negativ test ved IKM

 

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har egentlig ingen symptomer, men har hatt magen om eg tenke meg om. Eg veldig trøtt einaste, og litt småuggen innimellom.

 

Har du mensmurringer??

 

Eg var hos legen idag og tok ein UL og fann ingenting "galt" men såg heller ikkje så masse siden det var tidlig. skal på ny UL om 1 veka.

 

Tenk at du skal ha din 1 baby!! du ane ikkje ka du har i vente!!!!!

 

Da er so herlig!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera! :)

 

godt da er fleire i samme situasjon!

 

Blør du enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere:)

 

Nå har jeg funnet ut at jeg må kjøpe test imorgen;). Har hatt en veldig rar mens denne gangen. Bare to dager med rødbrunt... så stopp med bare litt spotting.. Å rar nede i magen. Ble litt påvirket av dere her inne. Må nok bare ta en test for å få ro i sinnet :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis:)

 

Men tråden har fått meg til å håpe at jeg og er gravid, og det tenkte jeg at jeg ikke skulle gidde engang...

 

Spottet i 3 dager før ikm, deretter "mens" 2-3 dager, deretter spotting 3-4 dager til. Mensen var mest brunt, nesten ikke noe friskt blod i det hele tatt. Sa til meg selv at så lenge jeg ikke har symptomer skal jeg tempe som vanlig og ikke tenke noe på det.

 

Sjekket livmortappen i dag og den er høy, myk og lukket, CD6 i dag.

 

Så jeg prøver å ikke tenke på det, og temper som vanlig, så få vi se hva som skjer:)

 

Grattis igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

takktakk!

 

har fått ul på fredag berre for å sjekka..

 

Eg tok test på IKM og den var negativ. Testet positiv igår 9 dager etterpå.. Viss mensen min var SA så ville vell ikkje ein test slått ut?

Hei, ser dette er en gammel tråd.. Men eg har det sånn no, at eg har spottet siden dagen på forventet IKM, tok test på dag 3 av mensperioden som var negativ. Såvidt noe, bare på papiret når eg er på do.. Og store menssmerter + litt kvalme. Håper selvsagt at det er en spire, men når testen viser negativ så blir man litt oppgitt.. Testet du flere ganger mellom IKM og dag 9?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg fikk mens torsdag, med murringer og alt, men det gav seg nesten allerede lørdag. Siden har det vært bittelitt.. Men veldig merkelig! Skjønner ingenting, tenkte bare at det ikke gikk denne mnd heller...

Har du testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...