GĂ„ til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

En EL er over og den TREIGE ventetiden har begynt 😂 Flere som har behov for Ă„ slĂ„ ihjel litt tid? 

Jeg er 30Ă„r og vi prĂžver pĂ„ barn nr 2. Har forsĂžkt siden juli 2017. Hatt en exu i september og har nettopp fĂ„tt klarsignal til Ă„ prĂžve igjen 🖒

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Fþler denne mnden har vért den tregeste hittil😂 kanskje noe med at dette er fþrste PP med letrozol. 

Jeg er 26 Är, ingen barn fra fÞr. Har prÞvd siden august/september 2016. 

Lykke til đŸ€žđŸŒđŸ€žđŸŒđŸ€žđŸŒâ™„ïž

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

15 minutter siden, Limaxxx skrev:

Fþler denne mnden har vért den tregeste hittil😂 kanskje noe med at dette er fþrste PP med letrozol. 

Jeg er 26 Är, ingen barn fra fÞr. Har prÞvd siden august/september 2016. 

Lykke til đŸ€žđŸŒđŸ€žđŸŒđŸ€žđŸŒâ™„ïž

Spennende tid! :-D Hva er letrozol?

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Letrozol er d samme som femar. El stimulerende 😁 har El hver mnd, men mannen har ikke vĂŠrt til sjekk enda sĂ„ letrozol skal gjĂžre "mĂ„lskiven" stĂžrre for Ă„ treffe tilfelle han har dĂ„rlig spermkvalitet. Husker ikke helt om d stemmer men tror d 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 minutter siden, Limaxxx skrev:

Letrozol er d samme som femar. El stimulerende 😁 har El hver mnd, men mannen har ikke vĂŠrt til sjekk enda sĂ„ letrozol skal gjĂžre "mĂ„lskiven" stĂžrre for Ă„ treffe tilfelle han har dĂ„rlig spermkvalitet. Husker ikke helt om d stemmer men tror d 😂

Ahaa â˜ș 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tror jeg mĂ„ prĂžve Letrozol 😊 er i 8 pp med prĂžving pĂ„ nr 3. Blitt 37 Ă„r. Med sistemann var jeg 32. Tatt blodprĂžver hos gyn og fikk svar idag. De var tilsvarnde alder pĂ„ eggkvalitet. Litt dĂ„rlig, men det var mulig Ă„ bli naturlig gravid. Skulle gjerne hatt prĂžvesvarene kjenner jeg.. kan man fĂ„ disse tilsendt?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Tror jeg mĂ„ prĂžve Letrozol 😊 er i 8 pp med prĂžving pĂ„ nr 3. Blitt 37 Ă„r. Med sistemann var jeg 32. Tatt blodprĂžver hos gyn og fikk svar idag. De var tilsvarnde alder pĂ„ eggkvalitet. Litt dĂ„rlig, men det var mulig Ă„ bli naturlig gravid. Skulle gjerne hatt prĂžvesvarene kjenner jeg.. kan man fĂ„ disse tilsendt?

Alle prĂžvesvar osv har man rett pĂ„ Ă„ fĂ„ 😊 Er det via sykehuset? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Alle prĂžvesvar osv har man rett pĂ„ Ă„ fĂ„ 😊 Er det via sykehuset? 

SĂ„ bra. Da ringer jeg og ber om Ă„ fĂ„ de tilsendt 😊 er hos privat gyn.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 minutter siden, Knerten <3 skrev:

SĂ„ bra. Da ringer jeg og ber om Ă„ fĂ„ de tilsendt 😊 er hos privat gyn.

Regner med man har lile rett pĂ„ Ă„ fĂ„ det hos private som hos offentlige? Det er jo dokumenter som omhandler deg selv â˜ș

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Regner med man har lile rett pĂ„ Ă„ fĂ„ det hos private som hos offentlige? Det er jo dokumenter som omhandler deg selv â˜ș

Ja d hadde vÊrt greit Ä hatt verdiene.. leser sÄ mye her inne om andres erfaringer. Jeg fortalte henne hva den offentlige gyn hadde sagt til meg og hun ble helt flau sa hun..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er 38 Är. Hadde nettopp en MA.( 3 uker siden):tristbla: Er ferdig med blÞdning for for en uke siden. sÄ er nÄ i gang med Ä prÞve igjen. Venter egentlig pÄ at mensen skal komme om 4-6 uker etter MA en, skulle vel ha ventet til etter at jeg har hatt den slik at det er lettere Ä regne ut syklusen. men klarer jo ikke Ä vente helt til det heller da. sÄ lenge jeg ikke blÞdde lengre, sÄ var det greit i fÞlge sykehuset. prÞver pÄ nr. 3. har 2 barn fra fÞr av pÄ 15 og 11. Samboer pÄ 37 har ingen fra fÞr av, sÄ det blir hans fÞrste. sÄ krysser fingrene for at det gÄr bedre denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

32 minutter siden, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Er 38 Är. Hadde nettopp en MA.( 3 uker siden):tristbla: Er ferdig med blÞdning for for en uke siden. sÄ er nÄ i gang med Ä prÞve igjen. Venter egentlig pÄ at mensen skal komme om 4-6 uker etter MA en, skulle vel ha ventet til etter at jeg har hatt den slik at det er lettere Ä regne ut syklusen. men klarer jo ikke Ä vente helt til det heller da. sÄ lenge jeg ikke blÞdde lengre, sÄ var det greit i fÞlge sykehuset. prÞver pÄ nr. 3. har 2 barn fra fÞr av pÄ 15 og 11. Samboer pÄ 37 har ingen fra fÞr av, sÄ det blir hans fÞrste. sÄ krysser fingrene for at det gÄr bedre denne gangen:)

Er det ikke lurt Ä vente til du har hatt 1.syklus? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Er det ikke lurt Ä vente til du har hatt 1.syklus? 

Jo det er vel sikkert det. men regne jo ikke med at jeg blir gravid pÄ 1 forsÞket nÄ uansett. sist tok det ca. 3 pp.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

4 timer siden, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Er 38 Är. Hadde nettopp en MA.( 3 uker siden):tristbla: Er ferdig med blÞdning for for en uke siden. sÄ er nÄ i gang med Ä prÞve igjen. Venter egentlig pÄ at mensen skal komme om 4-6 uker etter MA en, skulle vel ha ventet til etter at jeg har hatt den slik at det er lettere Ä regne ut syklusen. men klarer jo ikke Ä vente helt til det heller da. sÄ lenge jeg ikke blÞdde lengre, sÄ var det greit i fÞlge sykehuset. prÞver pÄ nr. 3. har 2 barn fra fÞr av pÄ 15 og 11. Samboer pÄ 37 har ingen fra fÞr av, sÄ det blir hans fÞrste. sÄ krysser fingrene for at det gÄr bedre denne gangen:)

SÄ spennende da. 

Nesten samme alder vi da. Er sÄ spent pÄ om jeg klarer Ä bli gravid. Er jo 5 Är siden sist og mye kan ha endret seg .. prÞvd i 8 pp nÄ.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6dpo idag... og svake "menssmerter" dukker stadig opp og brystene er trykk Ăžm, noe jeg ikke pleier Ă„ ha til vanlig â˜ș 

Hvordan er det med dere idag?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

OgsĂ„ i lunsjen idag dĂžlte jeg at alt lukta sĂ„ mye 😂 Tekoppen til hun ved suden av lukta mye, pestoen i salaten til hun forann 😂😂 sĂ„ mange lukter 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kopiert Ă„ limt inn fra eget innlegg, sĂ„ litt langt 🙈 kanskje noen kjenner seg igjen? 😊 har et lite hĂ„p 😍

Er selv i dag 5 dpo. Egentlig for tidlig (som mange sier) til og kjenne noe 😊 Men i dag er jeg veldig i tvil. GĂ„tt smĂ„uggen i formen siden EL, men fĂžler mer pĂ„ det i dag. Hatt smĂ„stikkninger i livmora ogsĂ„ siden EL, men nĂ„ river Ă„ rusker det godt nedi der 🙊 Det og ligge pĂ„ magen er ikke sĂ„ behagelig pga det strekker begynte jeg Ă„ merke i gĂ„r😂 har mĂ„tte bytte sovestilling pga press eller strekk pĂ„/i livmora (og sover pĂ„ siden)🙊

I gĂ„r kveld merket jeg niplene begynte og bli smĂ„ sĂ„re. I dag er di virkelig ikke hyggelig og komme borti 🙊 men pĂ„ en brennende/sviende (?) mĂ„te jeg ikke har opplevd fĂžr (kun opplevd det 2 ganger fĂžr, Ă„ det var 2dager fĂžr IKM da jeg sluttet pĂ„ prevensjon for 6 mnd siden)😊 Ăžm i puppene inn mot armhulene, og fĂžler di er litt mer fyldige?🙈 Ă„ i skrivende stund begynner di og klĂž 😂

Lotion utflod, ikke noe jeg er vant med og ha.

Sjekket livmortappen sist i gĂ„r (vil ikke sjekke noe mer nĂ„) og da var den hĂžyt oppe, noe bakoverbĂžyd men enda litt Ă„pen ? (ikke lukket seg helt siden EL, noe som aldri har skjedd fĂžr) den var hard inni og silkemyk pĂ„ utsiden. Aldri vĂŠrt sĂ„nn fĂžr, sĂ„ en av grunnene til at jeg ikke vil sjekke mer 😊

Hadde meg en morgen rĂžyk, men endte opp med og kaste halve rĂžyken, og holdt pĂ„ Ä spy rett etterpĂ„Â đŸ˜Ł

KjĂžrte ogsĂ„ pĂ„ butikken og kjĂžpte meg varm mat tidligere. Dette er noe jeg ikke pleier og gjĂžre. Har egentlig ikke spist frokost hele mitt liv, men fĂžlte nesten jeg gikk i transe bort 😂 maten ble slukt ned. Stor porsjon ogsĂ„, sĂ„ sjokkerte meg selv der 🙊😂 Og nĂ„r jeg snakker om kjĂžring: fy Ă„ det strakk i lyskene nĂ„r jeg speeda/clutcha/bremsa 🙈

 

Merker ventetiden til jeg kan teste er lang 😟 HĂ„per virkelig ikke kroppen spiller meg noen puss nĂ„ 😔 har blitt lurt fĂžr, men det var nok mer min skyld pga Ăžnsketenking og alt som kunne vĂŠre symptom, ble symptom 😂 Dette har jeg aldri opplevd fĂžr, Ă„ trodde egentlig ikke noe ville skje denne pp'en. har ikke orka flere skuffelser, sĂ„ har prĂžvd og legge det litt pĂ„ hylla istedenfor Ä fokusere sĂ„ mye pĂ„ det 😊

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kopiert Ă„ limt inn fra eget innlegg, sĂ„ litt langt 🙈 kanskje noen kjenner seg igjen? 😊 har et lite hĂ„p 😍

Er selv i dag 5 dpo. Egentlig for tidlig (som mange sier) til og kjenne noe 😊 Men i dag er jeg veldig i tvil. GĂ„tt smĂ„uggen i formen siden EL, men fĂžler mer pĂ„ det i dag. Hatt smĂ„stikkninger i livmora ogsĂ„ siden EL, men nĂ„ river Ă„ rusker det godt nedi der 🙊 Det og ligge pĂ„ magen er ikke sĂ„ behagelig pga det strekker begynte jeg Ă„ merke i gĂ„r😂 har mĂ„tte bytte sovestilling pga press eller strekk pĂ„/i livmora (og sover pĂ„ siden)🙊

I gĂ„r kveld merket jeg niplene begynte og bli smĂ„ sĂ„re. I dag er di virkelig ikke hyggelig og komme borti 🙊 men pĂ„ en brennende/sviende (?) mĂ„te jeg ikke har opplevd fĂžr (kun opplevd det 2 ganger fĂžr, Ă„ det var 2dager fĂžr IKM da jeg sluttet pĂ„ prevensjon for 6 mnd siden)😊 Ăžm i puppene inn mot armhulene, og fĂžler di er litt mer fyldige?🙈 Ă„ i skrivende stund begynner di og klĂž 😂

Lotion utflod, ikke noe jeg er vant med og ha.

Sjekket livmortappen sist i gĂ„r (vil ikke sjekke noe mer nĂ„) og da var den hĂžyt oppe, noe bakoverbĂžyd men enda litt Ă„pen ? (ikke lukket seg helt siden EL, noe som aldri har skjedd fĂžr) den var hard inni og silkemyk pĂ„ utsiden. Aldri vĂŠrt sĂ„nn fĂžr, sĂ„ en av grunnene til at jeg ikke vil sjekke mer 😊

Hadde meg en morgen rĂžyk, men endte opp med og kaste halve rĂžyken, og holdt pĂ„ Ä spy rett etterpĂ„Â đŸ˜Ł

KjĂžrte ogsĂ„ pĂ„ butikken og kjĂžpte meg varm mat tidligere. Dette er noe jeg ikke pleier og gjĂžre. Har egentlig ikke spist frokost hele mitt liv, men fĂžlte nesten jeg gikk i transe bort 😂 maten ble slukt ned. Stor porsjon ogsĂ„, sĂ„ sjokkerte meg selv der 🙊😂 Og nĂ„r jeg snakker om kjĂžring: fy Ă„ det strakk i lyskene nĂ„r jeg speeda/clutcha/bremsa 🙈

 

Merker ventetiden til jeg kan teste er lang 😟 HĂ„per virkelig ikke kroppen spiller meg noen puss nĂ„ 😔 har blitt lurt fĂžr, men det var nok mer min skyld pga Ăžnsketenking og alt som kunne vĂŠre symptom, ble symptom 😂 Dette har jeg aldri opplevd fĂžr, Ă„ trodde egentlig ikke noe ville skje denne pp'en. har ikke orka flere skuffelser, sĂ„ har prĂžvd og legge det litt pĂ„ hylla istedenfor Ä fokusere sĂ„ mye pĂ„ det 😊

Anonymkode: 73a72...174

Svarte deg i trÄden din! Men ville ogsÄ legge til at jeg hadde innmari rar matlyst fra sÄnn 5dpo-10dpo, fÞr den ble normal igjen. Ville baaare ha tomater, tomatsuppe og tomatsaus haha. Dette endret seg da kvalmen kom i uke 6, etter det har matlysten vÊrt snodig og opp og ned! Sikkert flere som kjenner igjen det hehe. Masse lykke til damer <3 HÄper det er greit jeg heier litt pÄ dere fra sidelinjen!!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

21 minutter siden, Mandys skrev:

Svarte deg i trÄden din! Men ville ogsÄ legge til at jeg hadde innmari rar matlyst fra sÄnn 5dpo-10dpo, fÞr den ble normal igjen. Ville baaare ha tomater, tomatsuppe og tomatsaus haha. Dette endret seg da kvalmen kom i uke 6, etter det har matlysten vÊrt snodig og opp og ned! Sikkert flere som kjenner igjen det hehe. Masse lykke til damer <3 HÄper det er greit jeg heier litt pÄ dere fra sidelinjen!!

Hyggelig at du svarte her ogsĂ„ 😀 ja altsĂ„ jeg kjĂžpte jo lasagne til frokost. Det pleier jeg iallfall ikke og ha 😂 ikke var den sĂŠrlig god heller, men bare MÅTTE spise den opp🙊

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kopiert Ă„ limt inn fra eget innlegg, sĂ„ litt langt 🙈 kanskje noen kjenner seg igjen? 😊 har et lite hĂ„p 😍

Er selv i dag 5 dpo. Egentlig for tidlig (som mange sier) til og kjenne noe 😊 Men i dag er jeg veldig i tvil. GĂ„tt smĂ„uggen i formen siden EL, men fĂžler mer pĂ„ det i dag. Hatt smĂ„stikkninger i livmora ogsĂ„ siden EL, men nĂ„ river Ă„ rusker det godt nedi der 🙊 Det og ligge pĂ„ magen er ikke sĂ„ behagelig pga det strekker begynte jeg Ă„ merke i gĂ„r😂 har mĂ„tte bytte sovestilling pga press eller strekk pĂ„/i livmora (og sover pĂ„ siden)🙊

I gĂ„r kveld merket jeg niplene begynte og bli smĂ„ sĂ„re. I dag er di virkelig ikke hyggelig og komme borti 🙊 men pĂ„ en brennende/sviende (?) mĂ„te jeg ikke har opplevd fĂžr (kun opplevd det 2 ganger fĂžr, Ă„ det var 2dager fĂžr IKM da jeg sluttet pĂ„ prevensjon for 6 mnd siden)😊 Ăžm i puppene inn mot armhulene, og fĂžler di er litt mer fyldige?🙈 Ă„ i skrivende stund begynner di og klĂž 😂

Lotion utflod, ikke noe jeg er vant med og ha.

Sjekket livmortappen sist i gĂ„r (vil ikke sjekke noe mer nĂ„) og da var den hĂžyt oppe, noe bakoverbĂžyd men enda litt Ă„pen ? (ikke lukket seg helt siden EL, noe som aldri har skjedd fĂžr) den var hard inni og silkemyk pĂ„ utsiden. Aldri vĂŠrt sĂ„nn fĂžr, sĂ„ en av grunnene til at jeg ikke vil sjekke mer 😊

Hadde meg en morgen rĂžyk, men endte opp med og kaste halve rĂžyken, og holdt pĂ„ Ä spy rett etterpĂ„Â đŸ˜Ł

KjĂžrte ogsĂ„ pĂ„ butikken og kjĂžpte meg varm mat tidligere. Dette er noe jeg ikke pleier og gjĂžre. Har egentlig ikke spist frokost hele mitt liv, men fĂžlte nesten jeg gikk i transe bort 😂 maten ble slukt ned. Stor porsjon ogsĂ„, sĂ„ sjokkerte meg selv der 🙊😂 Og nĂ„r jeg snakker om kjĂžring: fy Ă„ det strakk i lyskene nĂ„r jeg speeda/clutcha/bremsa 🙈

 

Merker ventetiden til jeg kan teste er lang 😟 HĂ„per virkelig ikke kroppen spiller meg noen puss nĂ„ 😔 har blitt lurt fĂžr, men det var nok mer min skyld pga Ăžnsketenking og alt som kunne vĂŠre symptom, ble symptom 😂 Dette har jeg aldri opplevd fĂžr, Ă„ trodde egentlig ikke noe ville skje denne pp'en. har ikke orka flere skuffelser, sĂ„ har prĂžvd og legge det litt pĂ„ hylla istedenfor Ä fokusere sĂ„ mye pĂ„ det 😊

Anonymkode: 73a72...174

Kjenner litt, som skrever over her 😀 Men om det er innbilning aner jeg ikke 😂 6dpo.. merket at luktesansen er mye sterkere, ihvertfall i lunsjen i kanina idag 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Kjenner litt, som skrever over her 😀 Men om det er innbilning aner jeg ikke 😂 6dpo.. merket at luktesansen er mye sterkere, ihvertfall i lunsjen i kanina idag 😂

Haha ja nei kjenner til disse lure symptomene nĂ„r man sterkt Ăžnsker 😂 men det kan jo vĂŠre gode tegn ogsĂ„ da 😁 luktesansen er jo et bra tegn 😁 er ganske tett i nesa, men kjenner det er en lukt i rommet i dag, som har satt seg fast 🙈 ikke noe god lukt akkurat 😂 fĂ„r prĂžve Ă„ snuse meg fram til hva det er, sĂ„nn jeg kan fĂ„ det vekk 🙊 du ligger 1 dag forran meg i dpo land alsĂ„ 😁 

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha ja nei kjenner til disse lure symptomene nĂ„r man sterkt Ăžnsker 😂 men det kan jo vĂŠre gode tegn ogsĂ„ da 😁 luktesansen er jo et bra tegn 😁 er ganske tett i nesa, men kjenner det er en lukt i rommet i dag, som har satt seg fast 🙈 ikke noe god lukt akkurat 😂 fĂ„r prĂžve Ă„ snuse meg fram til hva det er, sĂ„nn jeg kan fĂ„ det vekk 🙊 du ligger 1 dag forran meg i dpo land alsĂ„ 😁 

Anonymkode: 73a72...174

 

😂😂

Fikk positiv EL test 15 og 16.januar.. regner med EL dag er mest sannsynlig den 17, da testen ble negativ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

 

😂😂

Fikk positiv EL test 15 og 16.januar.. regner med EL dag er mest sannsynlig den 17, da testen ble negativ?

Ja som jeg har skjĂžnt er vel det da EL er 🙊 har ikke tatt EL tester, men veldig sikker pĂ„ at jeg hadde EL den 18.januar (mtp tapp, EL smerter, osv som jeg kjenner kroppen pĂ„) 😁 sĂ„ hĂ„per jo jeg har truffet 🙊 har ikke tatt feil di andre mnd iallefall 😂

Blir spennende Ă„ teste da 😀 kjenner jeg klĂžr i fingrene 🙊 du mĂ„ oppdatere om hvordan det gĂ„r Ă„ hva du finner ut av 😁

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei.

Vil bare fortelle om mine symptomer siste uken. Hatt sinnsyke rare drĂžmmer 😂 AltsĂ„, jeg hadde samleie med TRULS SVENDSEN i natt 😂 og det er mange andre rare drĂžmmer i tillegg til denne.

har ogsÄ vÊrt syykt trÞtt, irriterende, sur, trist, grÄter lett og vond korsrygg. Og ja, mensenmurringer.

Har fĂ„tt gravid 1-2 pĂ„ CB uke sĂ„ jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Har ikke fĂ„tt mensen etter SA I Desember, sĂ„ vet ikke om det er rester eller hva det er. Skal til legen pĂ„ Torsdag og fĂ„ bekreftet/avkreftet graviditet đŸ˜±

Spennende tider. Mistet nesten alle symptomer etter SA men nÄ har de blusset opp igjen...

Anonymkode: fc9ac...46a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vil en EL test slĂ„ ut positiv fĂžr en evt graviditetstest? 😂🙈

Anonymkode: b15c3...c56

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...