Gå til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jeg ganske sikker på at det var 😁 litt småuggen (føler jeg har noe i halsen), men kanskje det er siden jeg ikke har spist 🙊 livmora føles støl (?), iallfall rar 🙈 koste oss litt på morgenen i dag, og det føltes litt annerledes enn før (mulig bare meg?)🙈😂

Har en følelse på at jeg kommer til å brenne av en test i morgen, selvom det sikkert er unødvendig siden jeg bare er 6 dop i dag🙈 atrekk i livmora når jeg strekker meg 🙈

Anonymkode: 73a72...174

Jeg kommer helt sikkert til å ta en imorgen jeg også 😂 er da 8dpo.. de selger jo tester som er følsomme på 10mlU... men hvis man er gravid vil den jo slå ut på 25mlU senere 😁😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg kommer helt sikkert til å ta en imorgen jeg også 😂 er da 8dpo.. de selger jo tester som er følsomme på 10mlU... men hvis man er gravid vil den jo slå ut på 25mlU senere 😁😂

Vi får oppdatere hverandre i morgen da 😂 vurderte å prøve å holde meg i 2-3 timer ca for å prøve i dag, meeeen er kanskje bortkastet siden jeg alt har vært på do sånn 4 ganger siden jeg våknet (beste hcg restene er jo vekk)😂

Di jeg har nå sa di på ebay skulle reagere på 10mIU, men aner jo ikke om det stemmer 😂 sist mnd hadde jeg 5mIU i kroppen 2 dager før TR, så håper jo jeg generelt har et høyt nivå å slår ut fort 😂 om bare egget har satt seg fast da 🙈 men forsåvidt rart om det ikke har, siden niplene å livmors allerede er ømt osv 🙈

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi får oppdatere hverandre i morgen da 😂 vurderte å prøve å holde meg i 2-3 timer ca for å prøve i dag, meeeen er kanskje bortkastet siden jeg alt har vært på do sånn 4 ganger siden jeg våknet (beste hcg restene er jo vekk)😂

Di jeg har nå sa di på ebay skulle reagere på 10mIU, men aner jo ikke om det stemmer 😂 sist mnd hadde jeg 5mIU i kroppen 2 dager før TR, så håper jo jeg generelt har et høyt nivå å slår ut fort 😂 om bare egget har satt seg fast da 🙈 men forsåvidt rart om det ikke har, siden niplene å livmors allerede er ømt osv 🙈

Anonymkode: 73a72...174

Hvis du bare er 6dpo er det nok aalt for tidlig å teste utpå dagen 🤔 For tislig på morgenurin også 😣😔 Tror nok at 10dpo er tidligste, hvertfall på de testene jeg har 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvis du bare er 6dpo er det nok aalt for tidlig å teste utpå dagen 🤔 For tislig på morgenurin også 😣😔 Tror nok at 10dpo er tidligste, hvertfall på de testene jeg har 😋

Ja er nok altfor tidlig 🙈 så regner ikke med noe positiv 😂 men man leser jo om folk som har fått tidlig, å håper jo man er så heldig 😛 10 dpo er nok tidligst generelt😄 det er bare di lange ventedagene da 😂 har aldri venta så mye på en søndag skal komme 😂

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja er nok altfor tidlig 🙈 så regner ikke med noe positiv 😂 men man leser jo om folk som har fått tidlig, å håper jo man er så heldig 😛 10 dpo er nok tidligst generelt😄 det er bare di lange ventedagene da 😂 har aldri venta så mye på en søndag skal komme 😂

Anonymkode: 73a72...174

Kjenner med såååå igjen 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

Kjenner med såååå igjen 😂😂

Hahahaha 😂😂 du er 10 dpo på lørdag, var det ikke det? 😛

Forsåvidt så skal jo egentlig di laveste testene begynne å slå ut ca 2 dager etter egget har festet seg (dobbles jo annehver dag) 😄 men er jo ikke lett å vite når det festa seg, iallfall om man ikke har fått festeblødning 😂 nei tiden går for tregt 😂

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hahahaha 😂😂 du er 10 dpo på lørdag, var det ikke det? 😛

Forsåvidt så skal jo egentlig di laveste testene begynne å slå ut ca 2 dager etter egget har festet seg (dobbles jo annehver dag) 😄 men er jo ikke lett å vite når det festa seg, iallfall om man ikke har fått festeblødning 😂 nei tiden går for tregt 😂

Anonymkode: 73a72...174

10dpo på lørdag ja.. hvis man skal regne fra når EL test ble negativ, dagen etter positiv test :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

10dpo på lørdag ja.. hvis man skal regne fra når EL test ble negativ, dagen etter positiv test :-)

 

Spennende 😁 krysser alt for 2 streker for deg 😁

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Spennende 😁 krysser alt for 2 streker for deg 😁

Anonymkode: 73a72...174

Ditto 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tok du noe EL test eller vet når du hadde EL? 😊 kan el ha vært forsinket eller lav stigning av hcg? 😊

Anonymkode: 73a72...174

Jeg vet det, kjenner det godt når jeg har EL ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp å kjøpte en rfsu tidlig test 😂😂 hvilken morgen dpo anbefales å ta den da? Følsomhet på 10mlU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg filk tidlig positiv på den. Tok ikke da på morgenurin men midt på dagen så for min del er den veldig følsom. Tror jeg var ca 8 dpo når jeg tok.

Anonymkode: fc9ac...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg filk tidlig positiv på den. Tok ikke da på morgenurin men midt på dagen så for min del er den veldig følsom. Tror jeg var ca 8 dpo når jeg tok.

Anonymkode: fc9ac...46a

Da kan jeg kanskje ta den på morgenen imorgen da :-) 8dpo da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du kan prøve :)

har du noen symptomer? 

Anonymkode: fc9ac...46a

Hadde litt rosa på papiret igår, som vi tror er festeblødning. Sterkere luktesans mener jeg 😂 ømme bryster og svake "menssmerter".. pleier ikke å ha det til vanlig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hadde litt rosa på papiret igår, som vi tror er festeblødning. Sterkere luktesans mener jeg 😂 ømme bryster og svake "menssmerter".. pleier ikke å ha det til vanlig 🙈

Skader ikke å prøve :) RFSU kan testes opp til 6 dager før mensen så mulig det vil gi utslag om du er gravid.

 

Anonymkode: fc9ac...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2018 den 14.25, Anonym bruker skrev:

Hei.

Vil bare fortelle om mine symptomer siste uken. Hatt sinnsyke rare drømmer 😂 Altså, jeg hadde samleie med TRULS SVENDSEN i natt 😂 og det er mange andre rare drømmer i tillegg til denne.

har også vært syykt trøtt, irriterende, sur, trist, gråter lett og vond korsrygg. Og ja, mensenmurringer.

Har fått gravid 1-2 på CB uke så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Har ikke fått mensen etter SA I Desember, så vet ikke om det er rester eller hva det er. Skal til legen på Torsdag og få bekreftet/avkreftet graviditet 😱

Spennende tider. Mistet nesten alle symptomer etter SA men nå har de blusset opp igjen...

Anonymkode: fc9ac...46a

Lykke til i morgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

33 minutter siden, Sara_s skrev:

Lykke til i morgen! 

Jo takk for det😊 Tok en test til i dag å der var streken sterkere enn for to dager siden så det lover godt det her 😁❤️

Anonymkode: fc9ac...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå symptomjeger her... Men pleier å bli skikkelig sur en uke før ikm, men nå er jeg heller emosjonell.... tårene kommer for ingenting. I tillegg er jeg ekstremt trøtt og småuggen på formiddagen. Også merkelig og oppblåst i magen.... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åååh 🙈 gikk på den selv med forje parti 🙈🙊 jaja forhåpentligvis trenger vi ikke kjøpe inn noen flere med det første da 😂😍

Hvordan er formen i dag? 😁

Anonymkode: 73a72...174

Er du med på ikm uke5? Vanskelig å kjenne deg igjen når du er anonym 🤔😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blank test idag, med rfsu tidlig test 10mlU. Men er bare 8dpo 😊 får vente til over helgen da, for nå er det kun billigstrommel på 25mlU følsomhet igjen 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Er du med på ikm uke5? Vanskelig å kjenne deg igjen når du er anonym 🤔😁

Ja er på uke 5 😁 å nå gidder jeg ikke være anonym mer, så hei 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Blank test idag, med rfsu tidlig test 10mlU. Men er bare 8dpo 😊 får vente til over helgen da, for nå er det kun billigstrommel på 25mlU følsomhet igjen 😂😂

Da blir det bare å vente litt til 🙈 kanskje godt jeg ikke tok en i dag (glemte det i tissetrengtheten) 😂 men den av din må jo slå ut snart 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja er på uke 5 😁 å nå gidder jeg ikke være anonym mer, så hei 😁

Hei LilleStjerneLill 😁😁 Blir spennende å følge deg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LilleStjerneLill skrev:

Da blir det bare å vente litt til 🙈 kanskje godt jeg ikke tok en i dag (glemte det i tissetrengtheten) 😂 men den av din må jo slå ut snart 😛

Vi må nok smøre oss med tålmodighet 🙈 Og håpe på det beste 😁 Har fått myyye mer vondt i brystene idag, så håper det er noe på gang, bare ikke TR 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...