Gå til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Fant ikke den effekten på mobilen 😂😂 men den er syyykt svak 😂 Så skjønner at ikke alle andre ser det 🙈 

Må laste ned da 🙊 skjønner hva du mener med svak (se neste innlegg) 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Må laste ned da 🙊 skjønner hva du mener med svak (se neste innlegg) 😁

Har lasta ned nå 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

11 dpo 😀 kan jeg håpe eller blir jeg spilt et puss? 🙃

20180129_113745.jpg

20180129_113715.jpg

Se der ja! Er slik mine er også, bare at jeg ikke får det frem på bilde 🙈🙈 er det følsomme tester? 10 eller 25?

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

Se der ja! Er slik mine er også, bare at jeg ikke får det frem på bilde 🙈🙈 er det følsomme tester? 10 eller 25?

Dopapir å vri kamera (+ ha lys rett over) så fikk jeg det på bilde 😂 sto 10 på ebay, men har en følelse på at det er 25 egentlig 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LilleStjerneLill skrev:

Dopapir å vri kamera (+ ha lys rett over) så fikk jeg det på bilde 😂 sto 10 på ebay, men har en følelse på at det er 25 egentlig 😂 

Mine er også på 10 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Mine er også på 10 🙈 

Blit gøy å se da 😀 når tar du neste? 😁 regner med jeg tar neste til onsdag, siden hcg dobbles hvet 2-3 dag 🙊 å kjøper vel en cb digital i dag til onsdag/torsdag 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Blit gøy å se da 😀 når tar du neste? 😁 regner med jeg tar neste til onsdag, siden hcg dobbles hvet 2-3 dag 🙊 å kjøper vel en cb digital i dag til onsdag/torsdag 🙊

Blir vel å ta en imorgen, for å se om den blir sterkere enn idag 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Blir vel å ta en imorgen, for å se om den blir sterkere enn idag 🙈

Gleder meg til å se 😀😀 hadde vært såå gøy om vi begge fikk strek da 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Gleder meg til å se 😀😀 hadde vært såå gøy om vi begge fikk strek da 😀😀

Ja det hadde vært gøy og fulgt hverandre 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ja det hadde vært gøy og fulgt hverandre 😁 

Ja hadde vært kjempe gøy 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stirrer å stirrer på testen 🙈 kan den virkelig stemme? eller er det bare en skyggestrek (har fått det med tidligere parti fra ebay, men da vistes ikke streken på negativ filter) 🙈 ååååh nå MÅ tiden gå fortere 😂😂 bildene ble just tatt

IMG_20180129_144243625.jpg

20180129_143740.jpg

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Stirrer å stirrer på testen 🙈 kan den virkelig stemme? eller er det bare en skyggestrek (har fått det med tidligere parti fra ebay, men da vistes ikke streken på negativ filter) 🙈 ååååh nå MÅ tiden gå fortere 😂😂 bildene ble just tatt

IMG_20180129_144243625.jpg

20180129_143740.jpg

Tatt ny test idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, LilleStjerneLill skrev:

Samme test som tidligere i dag 🙊

Såg det etterpå 🙈 Krysser fingrene for at strekene våre blir sterkere 😁 Tørr ikke håpe for mye på de jeg fikk 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Såg det etterpå 🙈 Krysser fingrene for at strekene våre blir sterkere 😁 Tørr ikke håpe for mye på de jeg fikk 🤞

Krysser alt som krysses kan 😁🤞 kjøpt en CB digital som jeg tenker å ta når jeg er sikker nok på streken 🙊😂 håper virkelig den blir sterkere å synligere for oss begge 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Krysser alt som krysses kan 😁🤞 kjøpt en CB digital som jeg tenker å ta når jeg er sikker nok på streken 🙊😂 håper virkelig den blir sterkere å synligere for oss begge 😍

Ville ventet med digital ja, dyre tester også det 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ville ventet med digital ja, dyre tester også det 😔 

Ja 179,- 😱 di kan å ta seg betalt 😨 så ja blir å vente med den til jeg er 100% sikker på at det er strek, å ikke skyggestrek 🙈 står å vurderer å ta noen "diy tester" da 😂 fant ut på youtube at man kunne bruke sukker å div 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja 179,- 😱 di kan å ta seg betalt 😨 så ja blir å vente med den til jeg er 100% sikker på at det er strek, å ikke skyggestrek 🙈 står å vurderer å ta noen "diy tester" da 😂 fant ut på youtube at man kunne bruke sukker å div 😂

Haha er det mulig å lage test selv? 🙈🙈 jeg vet ca når EL var, så trenger ikke digital test her.. en strips med tydelig strek er nok :-) kun hcg nivået som sier antall uker osv, og det vet man forsåvidt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Haha er det mulig å lage test selv? 🙈🙈 jeg vet ca når EL var, så trenger ikke digital test her.. en strips med tydelig strek er nok :-) kun hcg nivået som sier antall uker osv, og det vet man forsåvidt :-)

Ja er vist det 😂 her en en film med 5 forskjellige 😂

  Vet og når el var, men føler ikke helt jeg greier å stole på en test, før jeg ser den ordentlig🙊 har en sånn liten ting 😂 livredd skyggestreker osv siden jeg har fått det tidligere på ebay tester (dog ikke slik som nå), så er vel for å "forsikre meg" om at det stemmer 😂 men ja, blir jo ikke brukt før jeg er sikker på at den sier "gravid" 😂

Endret av LilleStjerneLill
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i dag 😊 første gikk i rett vest (dårlig test) og måtte løpe avgårde før jeg rakk å se resultat (tok den med) så så det ikke før etterpå *bilde 1*😝

 

Tok en test til ca 5 timer etterpå. Do tur nr 2 for dagen og hadde så vidt drukket noe. Negativ så det ut som. Furtet å tenkte jeg skulle prøve å nistirre fram en strek. Tar den opp å ser en svak strek der *bilde 2 og 3* 😮 kan det virkelig stemme? 😮 må nok vente til torsdag med neste test😇 

Screenshot_20180130-145759.png

20180130_140033.jpg

20180130_135326.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LilleStjerneLill skrev:

Ny test i dag 😊 første gikk i rett vest (dårlig test) og måtte løpe avgårde før jeg rakk å se resultat (tok den med) så så det ikke før etterpå *bilde 1*😝

 

Tok en test til ca 5 timer etterpå. Do tur nr 2 for dagen og hadde så vidt drukket noe. Negativ så det ut som. Furtet å tenkte jeg skulle prøve å nistirre fram en strek. Tar den opp å ser en svak strek der *bilde 2 og 3* 😮 kan det virkelig stemme? 😮 må nok vente til torsdag med neste test😇 

Screenshot_20180130-145759.png

20180130_140033.jpg

20180130_135326.jpg

Ser positiv ut :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 dager over ikm, ingenting skjer. Men i går fikk jeg eggløsningstester fra ebay, så jeg måtte jo bare prøve en😂 Og den var tydeligsvakt positiv!? Skjønner ingenting jeg nå😱 Tok gtest nettopp, den er blendahvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...