Gå til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

1 time siden, Mamma2013.2015 skrev:

Slik var streken min med begge barna :-) Håper den blir sterkere!

masse lykke til ;-) 

Så gøy 😁 TR har enda ikke kommet 😁 må bare få tak i en ny å bedre test 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Mamma2013.2015 skrev:

Slik var streken min med begge barna :-) Håper den blir sterkere!

masse lykke til ;-) 

TR har kommet, så det var nok ingenting 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emi81 skrev:

Den forhatte tr... beklager virkelig 🙁

Den kom på ikm på onsdag 🙈😂 kommet over "sjokket" 😂😂 nå går plutselig dagene fort 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev:

Så kjedelig😞 

Essa... 2dager igjen av TR 🖒 😉 skal på kjærestetur nå snart, da skal vi slappe av og kose oss 💗 🤗 satse på at det klaffer snart 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Er di positive eller vises den ene streken svakere enn den andre? 😊

Vet desverre ikke hvorfor 😊 hadde selv EL 18.januar (99% sikker på det), å venter enda på TR som skulle kommet i går egentlig 😊 

Jeg vet ikke når disse testene er positiv eller ei. Skulle egentlig bare ta en for å sjekke også har jeg sjekket flere ganger. Testene er sterkere på kvelden enn på morgenen. Hvis TR ikke kommer før søndag skal jeg teste med graviditetstest igjen. Husker da jeg fikk datteren min. Merket ikke at jeg var gravid før barnefar sa at jeg burde ta en test. Tenkte ikke over det engang! Nå leter jeg konstant etter streker😂

A0F4FEE6-9B8D-4CC5-932C-79997C34E14C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Preggo2018 skrev:

Jeg vet ikke når disse testene er positiv eller ei. Skulle egentlig bare ta en for å sjekke også har jeg sjekket flere ganger. Testene er sterkere på kvelden enn på morgenen. Hvis TR ikke kommer før søndag skal jeg teste med graviditetstest igjen. Husker da jeg fikk datteren min. Merket ikke at jeg var gravid før barnefar sa at jeg burde ta en test. Tenkte ikke over det engang! Nå leter jeg konstant etter streker😂

A0F4FEE6-9B8D-4CC5-932C-79997C34E14C.jpeg

Eggløsningstest? LH er sterkest på kvelden står det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Preggo2018 skrev:

Jeg vet ikke når disse testene er positiv eller ei. Skulle egentlig bare ta en for å sjekke også har jeg sjekket flere ganger. Testene er sterkere på kvelden enn på morgenen. Hvis TR ikke kommer før søndag skal jeg teste med graviditetstest igjen. Husker da jeg fikk datteren min. Merket ikke at jeg var gravid før barnefar sa at jeg burde ta en test. Tenkte ikke over det engang! Nå leter jeg konstant etter streker😂

A0F4FEE6-9B8D-4CC5-932C-79997C34E14C.jpeg

Om dette er en EL test, så er den negativ. Men kan se ut som EL er like rundt hjørnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager over ikm. Enda ingen TR og ingen tegn til ho 🙈 

Må få tak i en ny test altså 🙈 har bare lite lyst til å bruke cb digitalen (har den ikke her jeg er)😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

2 dager over ikm. Enda ingen TR og ingen tegn til ho 🙈 

Må få tak i en ny test altså 🙈 har bare lite lyst til å bruke cb digitalen (har den ikke her jeg er)😂

Så utrolig spennende å følge dagene dine 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det se ut som løpet er kjørt (?) 😔

I går i 19 tiden så jeg en liten blodflekk på papiret. Å fram til nå er det kommet 3 dråper (dog ikke 100% friskt blod).

Veldig unormalt. Jeg pleier å begynne å styrtblød med en gang TR kommer (stoore blødninger). Tok en dusj senere på kvelden i går for å få det til og begynne, og ikke noe skjedde (kort fortalt: er jeg over ikm og tar en dusj, pleier TR å komme mens jeg dusjer).

Sjekket livmortappen og den er lukket. Det har den aldri vært di siste pp'ene 😧

Skjønner veldig lite 😟 men får vel se hva dagen videre bringer 😧 

Noen som plutselig har fått større bryst i en alder av 27 år uten grunn? Har ikke endret kosthold og ikke lagt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Da kan det se ut som løpet er kjørt (?) 😔

I går i 19 tiden så jeg en liten blodflekk på papiret. Å fram til nå er det kommet 3 dråper (dog ikke 100% friskt blod).

Veldig unormalt. Jeg pleier å begynne å styrtblød med en gang TR kommer (stoore blødninger). Tok en dusj senere på kvelden i går for å få det til og begynne, og ikke noe skjedde (kort fortalt: er jeg over ikm og tar en dusj, pleier TR å komme mens jeg dusjer).

Sjekket livmortappen og den er lukket. Det har den aldri vært di siste pp'ene 😧

Skjønner veldig lite 😟 men får vel se hva dagen videre bringer 😧 

Noen som plutselig har fått større bryst i en alder av 27 år uten grunn? Har ikke endret kosthold og ikke lagt på meg.

Sånn var det hos meg nå.. etter syklus frem til nov- desember hadde jeg 26dagers syklus, nå er det plutselig 28dagers.. og dagen før TR kom fikk jeg minimal blødning med brunt blod. Jeg hadde jo også en svak positiv gtest. Tror kanskje det kunne ha vært en kjemisk, pga symptomer som jeg ellers aldri har og den rare TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Sånn var det hos meg nå.. etter syklus frem til nov- desember hadde jeg 26dagers syklus, nå er det plutselig 28dagers.. og dagen før TR kom fikk jeg minimal blødning med brunt blod. Jeg hadde jo også en svak positiv gtest. Tror kanskje det kunne ha vært en kjemisk, pga symptomer som jeg ellers aldri har og den rare TR.

Er ikke brunt blod, er rødt, bare mer mørkerød? 🙈 ser det ikke er helt friskt liksom 🙈 vanskelig å forklare 😅 

Fryktelig merkelig å har aldri opplevd dette. men lurer jo veldig på hvorfor jeg enda ikke blør 😧 er 19.5 timer siden jeg så den lille blod dråpa på papir, å til nå pleier jeg å ha fossblødd i minst 18 av di timene 🙈

Nei skjønner ingenting 😔 kanskje kjemisk på vei, hvem vet 😔 kjempe kjedelig når kroppen holder på sånn her iallefall 😔 

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleStjerneLill skrev:

Er ikke brunt blod, er rødt, bare mer mørkerød? 🙈 ser det ikke er helt friskt liksom 🙈 vanskelig å forklare 😅 

Fryktelig merkelig å har aldri opplevd dette. men lurer jo veldig på hvorfor jeg enda ikke blør 😧 er 19.5 timer siden jeg så den lille blod dråpa på papir, å til nå pleier jeg å ha fossblødd i minst 18 av di timene 🙈

Nei skjønner ingenting 😔 kanskje kjemisk på vei, hvem vet 😔 kjempe kjedelig når kroppen holder på sånn her iallefall 😔 

Ser den.. var ikke rødt her heller i starten.. begynte som lysbrunt og gikk over i mørkebrunt. Natt til dag 2 av TR kom det for fullt, blødde gjennom tampong og bind 🙈 og dag 2 og 3 vært mye mer enn vanlig, samt en del "klomper".. en heeelt uvanlig mens for meg.

Men set ut til at idag er siste dag 😁🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ser den.. var ikke rødt her heller i starten.. begynte som lysbrunt og gikk over i mørkebrunt. Natt til dag 2 av TR kom det for fullt, blødde gjennom tampong og bind 🙈 og dag 2 og 3 vært mye mer enn vanlig, samt en del "klomper".. en heeelt uvanlig mens for meg.

Men set ut til at idag er siste dag 😁🤗

Uff 😔 utrolig kjedelig 😔 krysser alt for at neste pp blir full klaff for dere ❤

Får se hvordan dette utarter seg 🙈 men har ikke mye håp lengre 😌

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

DCDA48B1-3178-4E2B-BB18-2CFD6BF6512B.thumb.jpeg.0b8d2105bebc63d6df18753335a2cb12.jpegEr det flere enn meg som ser antydning til strek her?🧐😅

Vanskelig å se med gjennskinet til vasken 😊 har du prøvd med negativt filter? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

DCDA48B1-3178-4E2B-BB18-2CFD6BF6512B.thumb.jpeg.0b8d2105bebc63d6df18753335a2cb12.jpegEr det flere enn meg som ser antydning til strek her?🧐😅

Er du over ikm? Hvis streken er så svak at man må redigere den fram, leste jeg at man må tolke den som negativ.. evt skyggestrek :-/ 

Anonymkode: b15c3...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du over ikm? Hvis streken er så svak at man må redigere den fram, leste jeg at man må tolke den som negativ.. evt skyggestrek :-/ 

Anonymkode: b15c3...c56

Jeg er 10dpo :) skal prøve med negativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleStjerneLill skrev:

Vanskelig å se med gjennskinet til vasken 😊 har du prøvd med negativt filter? 😊

Finner ikke negativ, hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er du over ikm? Hvis streken er så svak at man må redigere den fram, leste jeg at man må tolke den som negativ.. evt skyggestrek :-/ 

Anonymkode: b15c3...c56

Jeg var gravid og testet positivt med boots 7-8 dpo, men måtte redigere den frem på kameraet.. så den mye bedre med egne øyne. Men har fått nesten like streker på cb early, bare at de vises ikke på kameraet overhodet.. så cb early skal jeg ikke kjøpe flere av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 1-2-3 <3 skrev:

Finner ikke negativ, hvordan gjør jeg det?

Mulig du må laste ned en app om ikke kamraet har det 😊 

Lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleStjerneLill skrev:

Mulig du må laste ned en app om ikke kamraet har det 😊 

Lykke til 😊

Gjorde det, men måtte ta bildet med den funksjonen 😬 Så må evt vente til i morgen. Ikke mye til strek å lene meg på, så får bare vente og se :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...