GĂ„ til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀

Anbefalte innlegg

9 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Gjorde det, men mĂ„tte ta bildet med den funksjonen 😬 SĂ„ mĂ„ evt vente til i morgen. Ikke mye til strek Ă„ lene meg pĂ„, sĂ„ fĂ„r bare vente og se :) 

10 dpo er enda tidlig da 😊

Lykke til i dag 😄

Fortsetter under...

15 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ser den.. var ikke rþdt her heller i starten.. begynte som lysbrunt og gikk over i mþrkebrunt. Natt til dag 2 av TR kom det for fullt, blþdde gjennom tampong og bind 🙈 og dag 2 og 3 vért mye mer enn vanlig, samt en del "klomper".. en heeelt uvanlig mens for meg.

Men set ut til at idag er siste dag đŸ˜đŸ€—

Hmmm har hatt sÄ mange sÄnne rare pper jeg ogsÄ. Hvor jeg ikke kjenner igjen kroppen og tr slik den pleier Ä vÊre. Men tr har alltid kommet til slutt. Men de gangene tr kommer sent, d er noen dager m smÄ brune blÞdninger fÞrst , mener dere d da kan vÊre kjemisk?

Og hva vil det si hvis jeg har flere kjemiske? For lite progesteron?

10 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hmmm har hatt sÄ mange sÄnne rare pper jeg ogsÄ. Hvor jeg ikke kjenner igjen kroppen og tr slik den pleier Ä vÊre. Men tr har alltid kommet til slutt. Men de gangene tr kommer sent, d er noen dager m smÄ brune blÞdninger fÞrst , mener dere d da kan vÊre kjemisk?

Og hva vil det si hvis jeg har flere kjemiske? For lite progesteron?

Jeg tror jeg hadde en kjemisk nĂ„, pga en svaaaak positiv test + sĂ„ mange symptomer + veldig uvanlig mens. Men nĂ„ sies det at man ikke skal teste fĂžr IKM fordi det skjer veldig ofte. SĂ„ neste gang skal jeg vente til IKM fĂžr jeg tar en test.  SĂ„ blir ikke skuffelsen SÅ stor. Jeg er nĂ„ akkurat ferdig med TR, driver Ă„ tenker om jeg skal bruke EL test denne pp eller om jeg skal la vĂŠre. Blir sĂ„ stressa av prĂžving 🙈 mine sjanser er jo redusert pga at jeg bare har en eggleder, sĂ„ vet ikke hvor lett man kan bli gravid da

15 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Uff 😔 utrolig kjedelig 😔 krysser alt for at neste pp blir full klaff for dere ❀

FĂ„r se hvordan dette utarter seg 🙈 men har ikke mye hĂ„p lengre 😌

Tar du ny test snart? Evt dra til lege Ä fÄ testa hcg nivÄ?

4 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tar du ny test snart? Evt dra til lege Ä fÄ testa hcg nivÄ?

Skal til lege til onsdag 😊 sĂ„ fĂ„r hĂžre da 😊 har prĂžvd Ă„ ikke tenke sĂ„ mye pĂ„ det enn at lĂžpet er kjĂžrt 😧 er ikke like mye som vanlig, Ă„ enda ikke helt ferskt blod 😧 puppene er noe vonde innvendig (rett under niplene) og puppene har enda ikke blitt mindre (sĂ„ ikke TR pupper, for di forsvinner idĂ© TR kommer) 😧

Men tror det gikk galt her ogsĂ„ 😔 men fĂ„r hĂžre med legen pĂ„ onsdag 😊

8 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Skal til lege til onsdag 😊 sĂ„ fĂ„r hĂžre da 😊 har prĂžvd Ă„ ikke tenke sĂ„ mye pĂ„ det enn at lĂžpet er kjĂžrt 😧 er ikke like mye som vanlig, Ă„ enda ikke helt ferskt blod 😧 puppene er noe vonde innvendig (rett under niplene) og puppene har enda ikke blitt mindre (sĂ„ ikke TR pupper, for di forsvinner idĂ© TR kommer) 😧

Merkelige greier... đŸ€”Â 

Annonse

54 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Det er ikke unormalt Ä blÞ litt i starten pÄ graviditeten. Ei i barselgruppa mi gikk Ä smÄblÞdde og irriterte seg over at tr ikke startet opp skikkelig. Hun hadde ei jente i magen sin, hun er nÄ 1 Är gammel.

Hvorfor tar du ikke en digital? 

3 minutter siden, Emi81 skrev:

Det er ikke unormalt Ä blÞ litt i starten pÄ graviditeten. Ei i barselgruppa mi gikk Ä smÄblÞdde og irriterte seg over at tr ikke startet opp skikkelig. Hun hadde ei jente i magen sin, hun er nÄ 1 Är gammel.

MÄ man ikke ha hÞyere hcg nivÄ for at det skal slÄ ut pÄ digital? Over 50mlU? 

7 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

MÄ man ikke ha hÞyere hcg nivÄ for at det skal slÄ ut pÄ digital? Over 50mlU? 

Nei, absolutt ikke. 

Mine digitale tester har vÊrt positive fra ikm de gangene jeg har vÊrt gravid. Flere viser til nesten usynlige strek pÄ strimmeltest og positiv digital.

Endret av Emi81
1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Merkelige greier... đŸ€”Â 

Ja đŸ€” hele greia er merkelig 😧

24 minutter siden, Emi81 skrev:

Har lite lyst Ă„ bruke en test til nesten 200,- om det er en stor sjanse for at den blir negativ 🙈 da kan jeg heller hĂžre med legen til onsdag 🙊 

Men ja tr er utrolig rar. Er pĂ„ dag nr 2, og har vel blĂždd like mye pĂ„ disse 2 dagene, som jeg vanligvis gjĂžr i lĂžp av 5-6 timer (om ikke mindre)🙈 blodet er mĂžrkere enn normalt og lukter litt gammelt til tider (om det kommer en bittrliten "foss" siden det har samlet seg opp)🙈

Men fĂ„r nĂ„ se hva legen sier 😊 men er redd jeg mista 😔

Endret av LilleStjerneLill
7 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja đŸ€” hele greia er merkelig 😧

Les her 😊http://forum/foreldre/topic/141752815-hadde-rar-mens-for-1-veka-sidan-testa-positivt/

2 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

FĂ„r opp at siden ikke er tilgjengelig? 😣

Endret av LilleStjerneLill

Annonse

NĂ„da?

Fant den opp 😁 takk 😁

Hmm kjenner meg igjen der at det kommer mest nĂ„r jeg er pĂ„ do (eller har ligget lenge) 🙈 hmm nei fĂ„r hĂžre med legen til onsdag 🙈 tĂžrr ikke ha noen forhĂ„pninger egentlig🙈

8 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Fant den opp 😁 takk 😁

Hmm kjenner meg igjen der at det kommer mest nĂ„r jeg er pĂ„ do (eller har ligget lenge) 🙈 hmm nei fĂ„r hĂžre med legen til onsdag 🙈 tĂžrr ikke ha noen forhĂ„pninger egentlig🙈

Har hatt krampe i hþyre lysk i hele dag 🙈🙈 Hvorfor det liksom 😂😂 

1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har hatt krampe i hþyre lysk i hele dag 🙈🙈 Hvorfor det liksom 😂😂 

Du har ikke vurdert Ă„ ta en test/tur til legen du ogsĂ„ da? 🙊 at du bare har en lure tr selv kanskje? 😛

29 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Du har ikke vurdert Ă„ ta en test/tur til legen du ogsĂ„ da? 🙊 at du bare har en lure tr selv kanskje? 😛

Tror ikke det 😂 SĂ„ kraftig blĂždning har jeg aldri hatt fĂžr, sĂ„ tviler pĂ„ at noe egg har greid Ă„ klamre seg fast 😂 

Tror ikke det 😂 SĂ„ kraftig blĂždning har jeg aldri hatt fĂžr, sĂ„ tviler pĂ„ at noe egg har greid Ă„ klamre seg fast 😂 

Lest om folk som har skikkelig fossblĂždd Ă„ vĂŠrt gravid 😂 

Har enda leamus i venstre Ăžye 😝 er vel dag nr 8-9 nĂ„ 😂 er sĂ„Ă„Ă„Ă„ leei 😂 uff 😂😂

Men altsĂ„ prĂžver Ă„ Google men finner ikke riktig svar (ammer jo ikke) 😂 altsĂ„ sĂ„ i speilet i stad. Og sĂ„ at melkekanalene i nipplene har blitt veldig hvite? Ser liksom ut som det er noe hvit der 🙈 prĂžvde Ă„ klemme, men ingenting kom ut (Ă„ di var jo kjempe harde 🙈 kjente kanalene godt) 🙈 noen som har opplevd det samme? đŸ€” hva er det? 😂

NĂ„r man har positiv EL test pĂ„ dag 12og13 i sylusen, vil det si at man har EL den 14? Jeg testet kun pĂ„ kveld, sĂ„ det er mulig den var over pĂ„ dag 14 da testen var negativ? 😂

Er nĂ„ pĂ„ dag 9 i syklusen 😂 Skal vĂŠre mer ivrig denne PP 😂 Ble for sein forrige PP

PĂ„ 5.2.2018 den 7.43, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg tror jeg hadde en kjemisk nĂ„, pga en svaaaak positiv test + sĂ„ mange symptomer + veldig uvanlig mens. Men nĂ„ sies det at man ikke skal teste fĂžr IKM fordi det skjer veldig ofte. SĂ„ neste gang skal jeg vente til IKM fĂžr jeg tar en test.  SĂ„ blir ikke skuffelsen SÅ stor. Jeg er nĂ„ akkurat ferdig med TR, driver Ă„ tenker om jeg skal bruke EL test denne pp eller om jeg skal la vĂŠre. Blir sĂ„ stressa av prĂžving 🙈 mine sjanser er jo redusert pga at jeg bare har en eggleder, sĂ„ vet ikke hvor lett man kan bli gravid da

VÊrt hos gyn igjen idag og hun sa at d kunne vÊre at jeg ikke hadde hatt el denne pp, derfor rar tr. Pleier jo Ä vÊre ganske regelmssig. 

Skal prÞve m pergo neste pp for Ä booste el, sÄ hÄper virkelig d gir resultater. 

Var nok en kjemisk her ogsĂ„ 😔 

Vi fĂ„r hĂ„pe neste pp er gangen for oss alle 😊 jeg tar nok Ă„ prĂžver Ă„ roe ned litt, sĂ„nn ikke skuffelsen blir sĂ„ stor om det ikke gĂ„r denne pp'n heller🙂 Ăžnsker alle lykke til 😁

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...