GĂ„ til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Fant ikke den effekten pĂ„ mobilen 😂😂 men den er syyykt svak 😂 SĂ„ skjĂžnner at ikke alle andre ser det 🙈 

MĂ„ laste ned da 🙊 skjĂžnner hva du mener med svak (se neste innlegg) 😁

Fortsetter under...

2 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

11 dpo 😀 kan jeg hĂ„pe eller blir jeg spilt et puss? 🙃

20180129_113745.jpg

20180129_113715.jpg

Se der ja! Er slik mine er ogsĂ„, bare at jeg ikke fĂ„r det frem pĂ„ bilde 🙈🙈 er det fĂžlsomme tester? 10 eller 25?

Endret av Snart_mammatil2
1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

Se der ja! Er slik mine er ogsĂ„, bare at jeg ikke fĂ„r det frem pĂ„ bilde 🙈🙈 er det fĂžlsomme tester? 10 eller 25?

Dopapir Ă„ vri kamera (+ ha lys rett over) sĂ„ fikk jeg det pĂ„ bilde 😂 sto 10 pĂ„ ebay, men har en fĂžlelse pĂ„ at det er 25 egentlig 😂 

1 minutt siden, LilleStjerneLill skrev:

Dopapir Ă„ vri kamera (+ ha lys rett over) sĂ„ fikk jeg det pĂ„ bilde 😂 sto 10 pĂ„ ebay, men har en fĂžlelse pĂ„ at det er 25 egentlig 😂 

Mine er ogsĂ„ pĂ„ 10 🙈 

Annonse

8 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Mine er ogsĂ„ pĂ„ 10 🙈 

Blit gĂžy Ă„ se da 😀 nĂ„r tar du neste? 😁 regner med jeg tar neste til onsdag, siden hcg dobbles hvet 2-3 dag 🙊 Ă„ kjĂžper vel en cb digital i dag til onsdag/torsdag 🙊

11 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Blit gĂžy Ă„ se da 😀 nĂ„r tar du neste? 😁 regner med jeg tar neste til onsdag, siden hcg dobbles hvet 2-3 dag 🙊 Ă„ kjĂžper vel en cb digital i dag til onsdag/torsdag 🙊

Blir vel Ă„ ta en imorgen, for Ă„ se om den blir sterkere enn idag 🙈

7 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Blir vel Ă„ ta en imorgen, for Ă„ se om den blir sterkere enn idag 🙈

Gleder meg til Ă„ se 😀😀 hadde vĂŠrt sĂ„Ă„ gĂžy om vi begge fikk strek da 😀😀

3 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Gleder meg til Ă„ se 😀😀 hadde vĂŠrt sĂ„Ă„ gĂžy om vi begge fikk strek da 😀😀

Ja det hadde vért gþy og fulgt hverandre 😁 

Stirrer Ă„ stirrer pĂ„ testen 🙈 kan den virkelig stemme? eller er det bare en skyggestrek (har fĂ„tt det med tidligere parti fra ebay, men da vistes ikke streken pĂ„ negativ filter) 🙈 Ă„Ă„Ă„Ă„h nĂ„ MÅ tiden gĂ„ fortere 😂😂 bildene ble just tatt

IMG_20180129_144243625.jpg

20180129_143740.jpg

Endret av LilleStjerneLill
8 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Stirrer Ă„ stirrer pĂ„ testen 🙈 kan den virkelig stemme? eller er det bare en skyggestrek (har fĂ„tt det med tidligere parti fra ebay, men da vistes ikke streken pĂ„ negativ filter) 🙈 Ă„Ă„Ă„Ă„h nĂ„ MÅ tiden gĂ„ fortere 😂😂 bildene ble just tatt

IMG_20180129_144243625.jpg

20180129_143740.jpg

Tatt ny test idag?

Annonse

Akkurat nÄ, LilleStjerneLill skrev:

Samme test som tidligere i dag 🙊

SĂ„g det etterpĂ„ 🙈 Krysser fingrene for at strekene vĂ„re blir sterkere 😁 TĂžrr ikke hĂ„pe for mye pĂ„ de jeg fikk đŸ€ž

21 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

SĂ„g det etterpĂ„ 🙈 Krysser fingrene for at strekene vĂ„re blir sterkere 😁 TĂžrr ikke hĂ„pe for mye pĂ„ de jeg fikk đŸ€ž

Krysser alt som krysses kan đŸ˜đŸ€ž kjĂžpt en CB digital som jeg tenker Ă„ ta nĂ„r jeg er sikker nok pĂ„ streken 🙊😂 hĂ„per virkelig den blir sterkere Ă„ synligere for oss begge 😍

14 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Krysser alt som krysses kan đŸ˜đŸ€ž kjĂžpt en CB digital som jeg tenker Ă„ ta nĂ„r jeg er sikker nok pĂ„ streken 🙊😂 hĂ„per virkelig den blir sterkere Ă„ synligere for oss begge 😍

Ville ventet med digital ja, dyre tester ogsĂ„ det 😔 

8 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ville ventet med digital ja, dyre tester ogsĂ„ det 😔 

Ja 179,- đŸ˜± di kan Ă„ ta seg betalt 😹 sĂ„ ja blir Ă„ vente med den til jeg er 100% sikker pĂ„ at det er strek, Ă„ ikke skyggestrek 🙈 stĂ„r Ă„ vurderer Ă„ ta noen "diy tester" da 😂 fant ut pĂ„ youtube at man kunne bruke sukker Ă„ div 😂

4 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja 179,- đŸ˜± di kan Ă„ ta seg betalt 😹 sĂ„ ja blir Ă„ vente med den til jeg er 100% sikker pĂ„ at det er strek, Ă„ ikke skyggestrek 🙈 stĂ„r Ă„ vurderer Ă„ ta noen "diy tester" da 😂 fant ut pĂ„ youtube at man kunne bruke sukker Ă„ div 😂

Haha er det mulig Ă„ lage test selv? 🙈🙈 jeg vet ca nĂ„r EL var, sĂ„ trenger ikke digital test her.. en strips med tydelig strek er nok :-) kun hcg nivĂ„et som sier antall uker osv, og det vet man forsĂ„vidt :-)

12 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Haha er det mulig Ă„ lage test selv? 🙈🙈 jeg vet ca nĂ„r EL var, sĂ„ trenger ikke digital test her.. en strips med tydelig strek er nok :-) kun hcg nivĂ„et som sier antall uker osv, og det vet man forsĂ„vidt :-)

Ja er vist det 😂 her en en film med 5 forskjellige 😂

Vet og nĂ„r el var, men fĂžler ikke helt jeg greier Ă„ stole pĂ„ en test, fĂžr jeg ser den ordentlig🙊 har en sĂ„nn liten ting 😂 livredd skyggestreker osv siden jeg har fĂ„tt det tidligere pĂ„ ebay tester (dog ikke slik som nĂ„), sĂ„ er vel for Ă„ "forsikre meg" om at det stemmer 😂 men ja, blir jo ikke brukt fĂžr jeg er sikker pĂ„ at den sier "gravid" 😂

Endret av LilleStjerneLill
Skriveleif
9 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Den var jo helt genial 😁

Ny test i dag 😊 fĂžrste gikk i rett vest (dĂ„rlig test) og mĂ„tte lĂžpe avgĂ„rde fĂžr jeg rakk Ă„ se resultat (tok den med) sĂ„ sĂ„ det ikke fĂžr etterpĂ„ *bilde 1*😝

Tok en test til ca 5 timer etterpĂ„. Do tur nr 2 for dagen og hadde sĂ„ vidt drukket noe. Negativ sĂ„ det ut som. Furtet Ă„ tenkte jeg skulle prĂžve Ă„ nistirre fram en strek. Tar den opp Ă„ ser en svak strek der *bilde 2 og 3* 😼 kan det virkelig stemme? 😼 mĂ„ nok vente til torsdag med neste test😇 

Screenshot_20180130-145759.png

20180130_140033.jpg

20180130_135326.jpg

1 minutt siden, LilleStjerneLill skrev:

Ny test i dag 😊 fĂžrste gikk i rett vest (dĂ„rlig test) og mĂ„tte lĂžpe avgĂ„rde fĂžr jeg rakk Ă„ se resultat (tok den med) sĂ„ sĂ„ det ikke fĂžr etterpĂ„ *bilde 1*😝

Tok en test til ca 5 timer etterpĂ„. Do tur nr 2 for dagen og hadde sĂ„ vidt drukket noe. Negativ sĂ„ det ut som. Furtet Ă„ tenkte jeg skulle prĂžve Ă„ nistirre fram en strek. Tar den opp Ă„ ser en svak strek der *bilde 2 og 3* 😼 kan det virkelig stemme? 😼 mĂ„ nok vente til torsdag med neste test😇 

Screenshot_20180130-145759.png

20180130_140033.jpg

20180130_135326.jpg

Ser positiv ut :-) 

dager over ikm, ingenting skjer. Men i gĂ„r fikk jeg egglĂžsningstester fra ebay, sĂ„ jeg mĂ„tte jo bare prĂžve en😂 Og den var tydeligsvakt positiv!? SkjĂžnner ingenting jeg nĂ„đŸ˜± Tok gtest nettopp, den er blendahvit.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...