Gå til innhold

April 2018


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Tusenfryd84 skrev:

Da var det ikke jeg som rotet! 😆

Godt å høre at alt sto bra til med gutten! 😊 For to uker siden lå morkaken min kant i kant, og dekte litt for fødselskanalen, men på ul i dag hadde den flyttet seg. Så det var absolutt ingen grunn til bekymring.

Ja, veldig kjekt! Vet du hva dere får?😄 åh så bra da! Har du peiling på om lav morkake er det samme som foranliggende morkake?🤔 hun sa ingenting annet enn at det var helt normalt med lav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang. facebook-gruppe; kan ikke en eller annen bare ta på seg den a? Få opprettet en gruppe eller noe? :) Er jo mye enklere å få med seg nye innlegg på den måten da:bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Laoshi skrev:

Skjønner at jeg er sent ute med å finne denne gruppen! Jeg har også termin i april. Finnes det en Facebook-gruppe for oss? Jeg synes det er så mye kjekkere enn å skrive på forum. Blir veldig glad om jeg får være med i alle fall! Send meg en pm i så fall!

Det gjør det!😄 jeg er i alle fall medlem i en gruppe på Facebook som heter «Termin april 2018 (norsk gruppe)»!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sljee skrev:

Det gjør det!😄 jeg er i alle fall medlem i en gruppe på Facebook som heter «Termin april 2018 (norsk gruppe)»!

Åå, da har jeg sendt en forespørsel :) Så gøy! Sendte du bilde av helsekort til Admin på PM?

Endret av FrøkenKokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sljee skrev:

Ja, veldig kjekt! Vet du hva dere får?😄 åh så bra da! Har du peiling på om lav morkake er det samme som foranliggende morkake?🤔 hun sa ingenting annet enn at det var helt normalt med lav. 

Foranliggende betyr at den ligger i fremkant, altså ut mot magen. Forliggende betyr at den dekker den indre åpningen, mens lavtliggende betyr bare at morkaken er i nærheten av åpningen. Tre ulike begrep der altså. 

Vi får også en gutt, ingen tvil på bildene! 💙😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, FrøkenKokos skrev:

Åå, da har jeg sendt en forespørsel :) Så gøy! Sendte du bilde av helsekort til Admin på PM?

Nei, jeg svarte bare på de spørsmålene som kom opp. Vet ikke hvordan det var nå da?😄 velkommen til gruppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Tusenfryd84 skrev:

Foranliggende betyr at den ligger i fremkant, altså ut mot magen. Forliggende betyr at den dekker den indre åpningen, mens lavtliggende betyr bare at morkaken er i nærheten av åpningen. Tre ulike begrep der altså. 

Vi får også en gutt, ingen tvil på bildene! 💙😊

Tusen takk for svar😊 oi så spennende, det var ingen tvil her heller, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sljee skrev:

Det gjør det!😄 jeg er i alle fall medlem i en gruppe på Facebook som heter «Termin april 2018 (norsk gruppe)»!

Tusen takk, så bra! 😊 Hvordan finner jeg ut hvem som er admin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i dag. Vi får ei jente 😊 terminen er 27.04.18. 😊 alt ser fint ut. Jeg begynte å gråte av lettelse for var redd noe var galt med fosteret. Føler jeg endelig kan puste lettet ut og nyte svangerskapet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Stoort ønske om en til... skrev:

Jeg var på ultralyd i dag. Vi får ei jente 😊 terminen er 27.04.18. 😊 alt ser fint ut. Jeg begynte å gråte av lettelse for var redd noe var galt med fosteret. Føler jeg endelig kan puste lettet ut og nyte svangerskapet .

Da er det bare å senke skuldrene! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Nordpolen skrev:

Prøvde meg på facebooken, men har ikke så lyst å sende helsekortet. Litt sær på det;)

Jeg tok bildet på snapchat, slik at jeg kunne "klusse" over informasjon jeg ikke ville utgi.. Så det ble ikke noe sensitive opplysninger fra min side! :) Men det er jo opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrøkenKokos skrev:

Jeg tok bildet på snapchat, slik at jeg kunne "klusse" over informasjon jeg ikke ville utgi.. Så det ble ikke noe sensitive opplysninger fra min side! :) Men det er jo opp til deg.

Det var lurt. Er jo ganske sensitive opplysninger man helst ikke vil dele med en fremmed. Hvem er admin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Laoshi skrev:

Tusen takk, så bra! 😊 Hvordan finner jeg ut hvem som er admin? 

Om du søker om å bli medlem i gruppen, så blir du lagt til av henne 😊 har du fått det til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Laoshi skrev:

Det var lurt. Er jo ganske sensitive opplysninger man helst ikke vil dele med en fremmed. Hvem er admin? 

Nemlig! 😊 Så fort du sender forespørsel, vil hun sende deg en pm som du svarer på med helsekortet! Så sletter hun samtalen mellom dere etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, FrøkenKokos said:

Nemlig! 😊 Så fort du sender forespørsel, vil hun sende deg en pm som du svarer på med helsekortet! Så sletter hun samtalen mellom dere etterpå :)

Er gruppen lukket og hemmelig. Eller kan folk(som ikke er medlem) se at man er medlem i gruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Atemor skrev:

Er gruppen lukket og hemmelig. Eller kan folk(som ikke er medlem) se at man er medlem i gruppen?

Ikke-medlemmer kan ikke se medlemmer eller hva som postes der. Det kan du jo forsikre deg om på forhånd, hvis du bare søker opp gruppa og trykker på den :) Ingen informasjon før man er godtatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Atemor skrev:

Er gruppen lukket og hemmelig. Eller kan folk(som ikke er medlem) se at man er medlem i gruppen?

Jeg fikk til å se medlemmene, selv om jeg ikke er medlem selv. Gruppa er lukket, men ikke hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det OUL. Gikk veldig fint. Jenta er fortsatt en jente 6 uker etter forrige UL. Alle deler er på plass. Så er godt fornøyd :) 

Fikk beskjed om at jeg er en dag lenger på vei enn jeg vet at jeg er...men allikevel fikk jeg termin en dag etter det jeg hadde i utgangspunktet, forstå det den som kan ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke alltid når de fastsetter termin, men man må jo pent forholde seg til det.

På oul så fastsetter de når barnet kommer til å bli født, altså ikke hvor langt på vei du er... Og noen setter termin til 40+3, mens noen tror jeg bruker 40+2, kan det være noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det er fordi de opererer med litt ulik svangerskapslenge. Selv om man skulle tro at det var kun én standard. 

Godt å høre at alt sto bra til med jenta i magen da! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Tusenfryd84 skrev:

Har alle meldt seg inn i facebook-gruppa? 🙄

Nei, foretrekker å være her.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...