Gå til innhold

April 2018


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Tusenfryd84 skrev:

Hipp hurra for deg! 🎈😊🎈 For det er i dag du har bursdag? Håper dagen har vært fin så langt!

Ja, det stemmer.. Så hyggelig at du husket det :) Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 hours ago, Isbjørnungen said:

Var på ultralyd i dag (18+0)! Og der fikk vi se en frisk, søt og aktiv liten jente 😍 

Så fantastisk 😍 gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, FrøkenKokos said:

Tusen takk for gratulasjoner i dag, det var veldig hyggelig 😘💕 Ha en super kveld videre!

Gratulerer med gårsdagen 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, FrøkenKokos said:

Er det noen av dere som bruker gravidbelte i bilen? Har blitt anbefalt å kjøpe dette! 🤔😊

Jeg har et liggende. Men glemmer å bruke d. Takk for påminnelsen. Den funker jo ikke i skapet 🙈

Det er genialt når magen begynner å komme frem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Atemor skrev:

Jeg har et liggende. Men glemmer å bruke d. Takk for påminnelsen. Den funker jo ikke i skapet 🙈

Det er genialt når magen begynner å komme frem:-)

Der får den ikke gjort stort, nei! Men da skal jeg få bestilt meg et sånt et 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tusenfryd84 said:

Jeg har også vurdert å kjøpe det. Kjøper dere på nett, eller? Jeg har ikke sett så mye på det enda.

Jeg arvet mitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tusenfryd84 skrev:

Jeg har også vurdert å kjøpe det. Kjøper dere på nett, eller? Jeg har ikke sett så mye på det enda.

Jeg så det først i butikk til rundt 7-800kr.. Så søkte jeg det opp på nett, og da ligger det rundt 3-500kr. 😙🙌🏻

Men jeg vurderer å kjøpe det som er på Torshov Biltekvisita, 499,- med IsoFix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, FrøkenKokos skrev:

Jeg så det først i butikk til rundt 7-800kr.. Så søkte jeg det opp på nett, og da ligger det rundt 3-500kr. 😙🙌🏻

Men jeg vurderer å kjøpe det som er på Torshov Biltekvisita, 499,- med IsoFix.

Hvorfor skal man ha isofix på bilbelte til gravide? 😅 er ikke det sånn bare i baksetene? 🙈

Anonymkode: d2ea6...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal man ha isofix på bilbelte til gravide? 😅 er ikke det sånn bare i baksetene? 🙈

Anonymkode: d2ea6...213

Jeg har egentlig ikke peiling.. Han i butikken sa noe om at da kunne det brukes i baksetet også!? :P Men iom at det ikke er isofix foran, men det kan brukes der, så skjønner heller ikke jeg hvorfor man skal ha det.. Hehe. Men de hadde visst kun med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, FrøkenKokos skrev:

Jeg har egentlig ikke peiling.. Han i butikken sa noe om at da kunne det brukes i baksetet også!? :P Men iom at det ikke er isofix foran, men det kan brukes der, så skjønner heller ikke jeg hvorfor man skal ha det.. Hehe. Men de hadde visst kun med! 

Jaja sikkert kjekt 😂👌 

Kan jo tenkes man sitter bak innimellom også og man får ikke brukt det på noe annet enn forsetene til vanlig fordi det skal rundt setet på en måte 😅

Anonymkode: d2ea6...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jaja sikkert kjekt 😂👌 

Kan jo tenkes man sitter bak innimellom også og man får ikke brukt det på noe annet enn forsetene til vanlig fordi det skal rundt setet på en måte 😅

Anonymkode: d2ea6...213

Hehe, det er ikke umulig! Så sant den lille er beskytta, ere ett fett for meg hvordan den festes eller ikke festes :P 
Belte må jeg ha okke som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Atemor skrev:

🤣😍🤣

 

Jeg har uten isofix og sroppet baksetesitting i gravid tilstand 🤣😂

 

Kjøpte uten jeg også! Så har hatt første turen med den nå :) Men - syns den var litt ubehagelig i lårene!? Kanskje sånn det må være, for at den lille skal være trygg!

Må også nevne; OUL i morgen!!! Gleder meg som rakkern!!:strix: Håper alt er bra der inne <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutes ago, FrøkenKokos said:

Kjøpte uten jeg også! Så har hatt første turen med den nå :) Men - syns den var litt ubehagelig i lårene!? Kanskje sånn det må være, for at den lille skal være trygg!

Må også nevne; OUL i morgen!!! Gleder meg som rakkern!!:strix: Håper alt er bra der inne <3

Såååå spennense 😍😍😍😍😍😍Jeg skal på mandag. Grugleder meg!!! 💙

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Atemor skrev:

Såååå spennense 😍😍😍😍😍😍Jeg skal på mandag. Grugleder meg!!! 💙

 

Gruer meg litt selv.. Men håper jeg kun får gode beskjeder! At h*n er frisk og rask, alle lemmer i god behold og at jeg kanskje får vite kjønn😍😍💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FrøkenKokos skrev:

Kjøpte uten jeg også! Så har hatt første turen med den nå :) Men - syns den var litt ubehagelig i lårene!? Kanskje sånn det må være, for at den lille skal være trygg!

Må også nevne; OUL i morgen!!! Gleder meg som rakkern!!:strix: Håper alt er bra der inne <3

Åh, spennende med oul! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Atemor skrev:

Såååå spennense 😍😍😍😍😍😍Jeg skal på mandag. Grugleder meg!!! 💙

 

Jeg skal også på mandag 😄💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd, og alt var bra med den lille😍 Var veldig sjenert i dag og «gjemte seg» inn mot ryggen min! 😂 Var vanskelig å få noe særlig bilder, og å se kjønn! Men jordmor var ganske sikker på at det var ei lita jente!!💕🌸 

Så deilig å få se den lille huleboeren, og få bekreftet at alt så bra ut!! 😍👶🏻🌸💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også jente, alt sto bra til. Fikk se nærbilde av nese og munn, det ser jo ut som et helt ordentlig lite menneske! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, FrøkenKokos said:

Da har jeg vært på ultralyd, og alt var bra med den lille😍 Var veldig sjenert i dag og «gjemte seg» inn mot ryggen min! 😂 Var vanskelig å få noe særlig bilder, og å se kjønn! Men jordmor var ganske sikker på at det var ei lita jente!!💕🌸 

Så deilig å få se den lille huleboeren, og få bekreftet at alt så bra ut!! 😍👶🏻🌸💕

Åh 💙💜 heldige du 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...