Gå til innhold

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Tusenfryd84 skrev:

Da var det ikke jeg som rotet! 😆

Godt å høre at alt sto bra til med gutten! 😊 For to uker siden lå morkaken min kant i kant, og dekte litt for fødselskanalen, men på ul i dag hadde den flyttet seg. Så det var absolutt ingen grunn til bekymring.

Ja, veldig kjekt! Vet du hva dere får?😄 åh så bra da! Har du peiling på om lav morkake er det samme som foranliggende morkake?🤔 hun sa ingenting annet enn at det var helt normalt med lav. 

Fortsetter under...

1 time siden, Laoshi skrev:

Skjønner at jeg er sent ute med å finne denne gruppen! Jeg har også termin i april. Finnes det en Facebook-gruppe for oss? Jeg synes det er så mye kjekkere enn å skrive på forum. Blir veldig glad om jeg får være med i alle fall! Send meg en pm i så fall!

Det gjør det!😄 jeg er i alle fall medlem i en gruppe på Facebook som heter «Termin april 2018 (norsk gruppe)»!

6 minutter siden, Sljee skrev:

Det gjør det!😄 jeg er i alle fall medlem i en gruppe på Facebook som heter «Termin april 2018 (norsk gruppe)»!

Åå, da har jeg sendt en forespørsel :) Så gøy! Sendte du bilde av helsekort til Admin på PM?

Endret av FrøkenKokos
15 minutter siden, Sljee skrev:

Ja, veldig kjekt! Vet du hva dere får?😄 åh så bra da! Har du peiling på om lav morkake er det samme som foranliggende morkake?🤔 hun sa ingenting annet enn at det var helt normalt med lav. 

Foranliggende betyr at den ligger i fremkant, altså ut mot magen. Forliggende betyr at den dekker den indre åpningen, mens lavtliggende betyr bare at morkaken er i nærheten av åpningen. Tre ulike begrep der altså. 

Vi får også en gutt, ingen tvil på bildene! 💙😊

Annonse

18 minutter siden, Tusenfryd84 skrev:

Foranliggende betyr at den ligger i fremkant, altså ut mot magen. Forliggende betyr at den dekker den indre åpningen, mens lavtliggende betyr bare at morkaken er i nærheten av åpningen. Tre ulike begrep der altså. 

Vi får også en gutt, ingen tvil på bildene! 💙😊

Tusen takk for svar😊 oi så spennende, det var ingen tvil her heller, haha!

Jeg var på ultralyd i dag. Vi får ei jente 😊 terminen er 27.04.18. 😊 alt ser fint ut. Jeg begynte å gråte av lettelse for var redd noe var galt med fosteret. Føler jeg endelig kan puste lettet ut og nyte svangerskapet .

4 minutter siden, Stoort ønske om en til... skrev:

Jeg var på ultralyd i dag. Vi får ei jente 😊 terminen er 27.04.18. 😊 alt ser fint ut. Jeg begynte å gråte av lettelse for var redd noe var galt med fosteret. Føler jeg endelig kan puste lettet ut og nyte svangerskapet .

Da er det bare å senke skuldrene! 😊

58 minutter siden, Nordpolen skrev:

Prøvde meg på facebooken, men har ikke så lyst å sende helsekortet. Litt sær på det;)

Jeg tok bildet på snapchat, slik at jeg kunne "klusse" over informasjon jeg ikke ville utgi.. Så det ble ikke noe sensitive opplysninger fra min side! :) Men det er jo opp til deg.

1 time siden, FrøkenKokos skrev:

Jeg tok bildet på snapchat, slik at jeg kunne "klusse" over informasjon jeg ikke ville utgi.. Så det ble ikke noe sensitive opplysninger fra min side! :) Men det er jo opp til deg.

Det var lurt. Er jo ganske sensitive opplysninger man helst ikke vil dele med en fremmed. Hvem er admin? 

Annonse

9 timer siden, Laoshi skrev:

Det var lurt. Er jo ganske sensitive opplysninger man helst ikke vil dele med en fremmed. Hvem er admin? 

Nemlig! 😊 Så fort du sender forespørsel, vil hun sende deg en pm som du svarer på med helsekortet! Så sletter hun samtalen mellom dere etterpå :)

12 hours ago, FrøkenKokos said:

Nemlig! 😊 Så fort du sender forespørsel, vil hun sende deg en pm som du svarer på med helsekortet! Så sletter hun samtalen mellom dere etterpå :)

Er gruppen lukket og hemmelig. Eller kan folk(som ikke er medlem) se at man er medlem i gruppen?

1 time siden, Atemor skrev:

Er gruppen lukket og hemmelig. Eller kan folk(som ikke er medlem) se at man er medlem i gruppen?

Ikke-medlemmer kan ikke se medlemmer eller hva som postes der. Det kan du jo forsikre deg om på forhånd, hvis du bare søker opp gruppa og trykker på den :) Ingen informasjon før man er godtatt. 

I dag var det OUL. Gikk veldig fint. Jenta er fortsatt en jente 6 uker etter forrige UL. Alle deler er på plass. Så er godt fornøyd :) 

Fikk beskjed om at jeg er en dag lenger på vei enn jeg vet at jeg er...men allikevel fikk jeg termin en dag etter det jeg hadde i utgangspunktet, forstå det den som kan ;) 

Skjønner ikke alltid når de fastsetter termin, men man må jo pent forholde seg til det.

På oul så fastsetter de når barnet kommer til å bli født, altså ikke hvor langt på vei du er... Og noen setter termin til 40+3, mens noen tror jeg bruker 40+2, kan det være noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...