GĂ„ til innhold

IKM uke 45 🐣


AkkMa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror min bare er en skygge strek. Ser slik ut pÄ den nÄ ihvertfall.

 

PĂ„ bilde skimter ein rosa

 

Det skal bli sterkere.

 

Er sÄ teste sjuk men det er jo bortkasta pÄ 6 dpo.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ bilde skimter ein rosa

 

Det skal bli sterkere.

 

Er sÄ teste sjuk men det er jo bortkasta pÄ 6 dpo.

Hehe. Jeg har testet siden da 🙈 Men helt blankt fþr i dag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hehe. Jeg har testet siden da Men helt blankt fĂžr i dag.

 

SpĂžrs om det blir ein test i morgon men foretrekker og sove lenger i staden for.

 

Jobben venter nÄ kl 18. offfffff

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her ser jeg 2 positive tester og det blir 2 kuler pÄ magen. GRATULERER.

 

Stod opp kl 15 og er i Þrska. FÞler at Þm og murring er borte. Øme bryst er vekke. Ryggen er der men er nok i forbindelse med jobben.

 

Blir vel ingen ting denna pp en.

Takk, begynner nesten Ă„ tro pĂ„ det selv nĂ„đŸ˜Š Men fortsatt redd for negativ test hver morgen.. tar med ukesindikator pĂ„ mandag😉

 

HĂ„per du fĂžlger etter med positiv test, UtgĂ„tt!😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk, begynner nesten Ă„ tro pĂ„ det selv nĂ„đŸ˜Š Men fortsatt redd for negativ test hver morgen.. tar med ukesindikator pĂ„ mandag😉

 

HĂ„per du fĂžlger etter med positiv test, UtgĂ„tt!😊

Digitale kommer til og lyse 4 + uker til deg.

 

KlÞr i fingran etter og teste. FÄr sjÄ kor opplagd eg er etter eg har sove.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Oi, dem var tydelige 7 DPO.

Gratulerer :) har ikke tatt i dag, tisset kl 00,03,05 sÄ ble ikke konsentrert urin.

Endret av sperocredo
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

KlĂždde i fingra etter Ă„ ta med ukesindikator i dag, men klarte Ă„ vente til i morgen😅 Tatt to ulike cb.. det er liksom ingen tvil lenger, strekene kom med en gang. Bare Ă„ hĂ„pe den sitter ordentlig, ordentlig fast❀ Den Ăžverste skulle ha bare 2 streker ved positiv test, den nederste plusstegn i venstre vindu.

 

http://a65.tinypic.com/2a99ouq.jpg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg tror nok ikke jeg er gravid. Var nok bare en skyggestrek! SÄ da fÄr vi se neste periode:)

Det var synd, men hÄpet er vel ikke helt ute enda?:)

Jeg sitter og ser pĂ„ cb +'en jeg tok i stad.. syns den streken er litt svak, svakere enn den med 25 mlu/ml jeg tok i gĂ„r. HĂ„per jeg tar feil eller at det ikke har noe Ă„ si😏

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Det var synd, men hÄpet er vel ikke helt ute enda?:)

Jeg sitter og ser pĂ„ cb +'en jeg tok i stad.. syns den streken er litt svak, svakere enn den med 25 mlu/ml jeg tok i gĂ„r. HĂ„per jeg tar feil eller at det ikke har noe Ă„ si😏

Bare fÞler pÄ meg at det ikke har gÄtt denne perioden. Men graver meg ikke ned av den grunn. Er bare Ä prÞve igjen :) kroppen er vell ikke klar enda!

 

HÄper du tar feil. Hadde sluttet Ä teste om jeg var deg. Blir bare forvirret av det. Vent til test dato evt til blodprÞve. Jeg sluttet og tok en pÄ test dato og blodprÞve. Jeg var sÄ spent om begge embryoene hadde festet seg, sÄ tok en ukeindukator. Men den viste sÄ mange uker jeg var. Selv om blodprÞven viste mye mye mere.

Alle tester kan vise forskjellig, selv om begge er 25. SĂ„ kan dem reagere forskjellig.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja, du har sikkert rett.. fÄr prÞve Ä vente til onsdag nÄ da. Men er testdag ikm, eller er det 14 dager etter uttak jeg kan forvente mens evnt? Bare tenker pÄ legetime i morgen.. kanskje dumt Ä be om time 2 dager fÞr ikm, hvis testdagen er ikm nÄ.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja, du har sikkert rett.. fÄr prÞve Ä vente til onsdag nÄ da. Men er testdag ikm, eller er det 14 dager etter uttak jeg kan forvente mens evnt? Bare tenker pÄ legetime i morgen.. kanskje dumt Ä be om time 2 dager fÞr ikm, hvis testdagen er ikm nÄ.

Ikm er 14 dager etter uttak :) dem setter testdatoen etter ikm, enten kommer mensen eller sÄ er du gravid liksom. Samt progesteronstÞtten kan holde tilbake mensen. SÄ man mÄ slutte hvis man har negativ test.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ikm er 14 dager etter uttak :) dem setter testdatoen etter ikm, enten kommer mensen eller sÄ er du gravid liksom. Samt progesteronstÞtten kan holde tilbake mensen. SÄ man mÄ slutte hvis man har negativ test.

Aha, skjĂžnner😊 Var litt det jeg tenkte.. men da blir det legetime i morra, mĂ„ jo uansett det hvis jeg skal fortsette pĂ„ progesteron. Men da burde jeg sikkert teste i morgen tidlig og da.. er jo dumt Ă„ fĂ„ time hvis testene nĂ„ bare blir svakere. Uff nei, fĂ„r bare hĂ„pe det var litt tilfeldig og se an hva jeg gjĂžr med time i morgen🙄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tok test idag, 8dpo. Den var negativđŸ˜Ș SĂ„ det blir over i ny pp og uke her ogsĂ„..

SkjĂžnner tanken, men hĂ„pet er ikke ute med negativ test 8 dpo?! Det er jo veldig tidlig😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Å, sĂ„ spennende for dere som har fĂ„tt blĂ„ streker! UtgĂ„tt er visst ikke utgĂ„tt likevel?? ;) Krysser fingrene for at strekene virkelig er smĂ„ spirer!

 

Og sÄ mÄ jeg si meg enig med Solan85, 8 dpo er jo veldig tidlig.. Alt hÄp er jo ikke ute da? Synes stadig vekk jeg leser om tilfeller der streken ikke dukker opp fÞr etter 12 dpo eller etter IKM? Jeg er 10 dpo i dag (samme som deg sperocredo?) og orker ikke Ä tenke at alt hÄp er ute fÞr det definitivt er det, selv om jeg ikke akkurat skimter noe pÄ de testene je allerede har ryki pÄ.. men de er ikke tidlig-tester, sÄ hÄper det spiller en rolle! :D

 

Det er sÄ mye venting involvert uansett, at jeg ikke gidder Ä ta sorgene pÄ forskudd ;)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Å, sĂ„ spennende for dere som har fĂ„tt blĂ„ streker! UtgĂ„tt er visst ikke utgĂ„tt likevel?? ;) Krysser fingrene for at strekene virkelig er smĂ„ spirer!

 

Og sÄ mÄ jeg si meg enig med Solan85, 8 dpo er jo veldig tidlig.. Alt hÄp er jo ikke ute da? Synes stadig vekk jeg leser om tilfeller der streken ikke dukker opp fÞr etter 12 dpo eller etter IKM? Jeg er 10 dpo i dag (samme som deg sperocredo?) og orker ikke Ä tenke at alt hÄp er ute fÞr det definitivt er det, selv om jeg ikke akkurat skimter noe pÄ de testene je allerede har ryki pÄ.. men de er ikke tidlig-tester, sÄ hÄper det spiller en rolle! :D

 

Det er sÄ mye venting involvert uansett, at jeg ikke gidder Ä ta sorgene pÄ forskudd ;)

Altfor spennende! Hvertfall med litt svakere strek igjen i dag🙈

 

Og ja.. mange tester positivt etter ikm, og mange hvertfall ikke fĂžr ikm. SĂ„ sĂ„ lenge tanta ikke har dukket opp er det hĂ„p😊 Krysser fingre og tĂŠr for flere positive tester om noen dager😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tok ein test no pÄ 25 mlu var sÄ vitt eg skimta, kan ta den som skugge strek. Konsentrert urin 6 timer siden sist tissa. 

 

Tror detta var barre tilfeldig dei testane i dag tidlig.

 

Har 0 symptomer og el testen var sÄ vit eg skimta farge. Har 0 troa.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

FĂžler meg sĂ„ "normal" pĂ„ en mĂ„te, akkurat som de forje mnd. Men ja, 8dpo er kanskje litt tidlig. Skal ikke teste noe mer sĂ„ fĂ„r vi se om tanta kommer eller ikke. FĂžler det er lettere Ă„ tenke at det ikke er noe der ogsĂ„ fĂ„r man heller en positiv overraskelse om det skulle vĂŠre tilfelle. Om dere skjĂžnner 😋

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

12dpo i dag. Testa igjen i gĂ„r. Kritthvitt. Jeg lurer pĂ„ om jeg kanskje er 1 dag kortere enn jeg tror. Mindre murringer nĂ„. FF mener jeg skal teste til fredagen, sĂ„ nĂ„ tenker jeg Ă„ bare vente og se hva som skjer. Enig med deg Limaxxx! Forventer ingenting, og fĂ„r heller bli positivt overraska 😊😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...