GĂ„ til innhold

IKM uke 45 🐣


AkkMa

Anbefalte innlegg

Åssen var det, betyr slim at el er i gang, eller snart pĂ„ gang? 😏

NĂ„r el slim er borte har egglĂžsningen vert

 

 

 

Anonymous poster hash: 385bb...66e

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Da jeg kom hjem fra trening tok jeg ny EL-test som lyste knall positiv! Litt merkelig siden det ikke var noe tegn til strek i morges, jeg pleier Ä ha gradvis sterkere strek. Det betyr ogsÄ at EL nok kommer tidligere enn forventet denne mÄneden! Men likevel innenfor denne uken :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hehe, det virker ikke som om det gjemmer seg noe i magen her heller, men synes fortsatt det er litt mystisk. Og tolker det kanskje som et dÄrlug tegn. HÄper ikke det var en SA eller noe, det pÄvirker vel hva som kan skje/komme til Ä gjemme seg denne mÄneden..

Jeg temper ogsÄ, Ä har ikke hatt mens temp denne mnd. Mye hÞyere! HÄper jeg fÄr el denne mnd.

Har masse kremete hvit utflod, puppene har vĂŠrt Ăžm helt siden fĂžrje el.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er pÄ dag 10 og har ganske sterk El test. Tempen i dag gjekk opp med 0,30. No er eg pÄ bÊr tur. ForstÄr ikkje ein dritttttt.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Hadde noe blodspor i dag. Var blankt slim/utflod med noen fÄ blodspor innimellom. Erfaring? CD 12

Har hĂžrt at ein er ekstra frukt bar da.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fikk eltestene idag, men skjĂžnner ikke helt hvordan det funker. Betyr svak strek negativ eller positiv?

Svak test er negativ. Den mÄ vÊre likestek eller sterkere for Ä vÊre pos.
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Da er El testane mine blitt positive i dag. SÄ da slipper egget vel i morgon ein gang. 

 

SÄ det er vel mangen som er i dpo land nÄ ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Blir med her. Satte inn det vi hĂ„per er gullegget pĂ„ onsdag og har testdag 9/11â˜ș Er vĂ„rt fĂžrste ICSI-forsĂžk og er kjempespente!! PrĂžver Ă„ vĂŠre realistisk, men hĂ„per sĂ„ inderlig pĂ„ full klaff nĂ„â€ïž

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 dpo her nÄ.

 

I gÄr fikk jeg sÄ intense smerter pÄ hÞyre ide at jeg nesten ikke klarte Ä stÄ. Dette har skjedd ett par ganger etter jeg hadde HSG-rÞntgen som viste at det kanskje kan vÊre tett eggleder pÄ hÞyre side. Syns det er kjemperart at jeg aldri har hatt noe slikt fÞr og blir nesten litt bekymret...

 

Solan85; sĂ„ spennende! 😃 Krysser fingrene for at det sitter nĂ„! 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Blir med her. Satte inn det vi hĂ„per er gullegget pĂ„ onsdag og har testdag 9/11â˜ș Er vĂ„rt fĂžrste ICSI-forsĂžk og er kjempespente!! PrĂžver Ă„ vĂŠre realistisk, men hĂ„per sĂ„ inderlig pĂ„ full klaff nĂ„â€ïž

Krysser fingrene og lykke til 😄😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Blir med her. Satte inn det vi hĂ„per er gullegget pĂ„ onsdag og har testdag 9/11â˜ș Er vĂ„rt fĂžrste ICSI-forsĂžk og er kjempespente!! PrĂžver Ă„ vĂŠre realistisk, men hĂ„per sĂ„ inderlig pĂ„ full klaff nĂ„â€ïž

 

Det skal vÊre GULLEGGET.  Krysser og hÄper.  :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tusen takk alle sammen❀

 

HĂ„per vi fĂ„r mange positive tester denne uka!!â˜șïžđŸ˜

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HĂ„per jeg ogsĂ„ ❀

Hadde 5 Är og 9 prÞverÞr (pÄ 2 Är) med forje mann.

Det er noe jeg ikke orker Ă„ igjennom igjen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HĂ„per jeg ogsĂ„ ❀

Hadde 5 Är og 9 prÞverÞr (pÄ 2 Är) med forje mann.

Det er noe jeg ikke orker Ă„ igjennom igjen.

 

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...