Gå til innhold

IKM uke 45 🐣


AkkMa

Anbefalte innlegg

Nå er El tester blitt negative men tempen var lav enda. Så i morgon er den nok høy.

 

Krysser og håper det lyser mange positive tester til OSS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er El tester blitt negative men tempen var lav enda. Så i morgon er den nok høy.

 

Krysser og håper det lyser mange positive tester til OSS.

Satser på det 😁👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Solan85! Krysser fingrene! For deg og for oss :briller:

 

Jeg er forvirra igjen. Det er så mye å sette seg inn i, og så veldig mange symptomer man kan kjenne når man plutselig følger ultranøye med! :eeeh:

 

Er på CD 20 (syklusdag, er det ikke det CD betyr?) Skulle ifølge utregningene mine hatt EL torsdag 27., men hadde veldig slimete utflod tirsdag 25. så er usikker på om jeg kanskje hadde EL da. Altså, enten 5 dpo eller 3 dpo. Og nå stikker det nederst i magen. Som om noen klorer litt med en ganske skarp negl, noe som har vært borti det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Solan85! Krysser fingrene! For deg og for oss :briller:

 

Jeg er forvirra igjen. Det er så mye å sette seg inn i, og så veldig mange symptomer man kan kjenne når man plutselig følger ultranøye med! :eeeh:

 

Er på CD 20 (syklusdag, er det ikke det CD betyr?) Skulle ifølge utregningene mine hatt EL torsdag 27., men hadde veldig slimete utflod tirsdag 25. så er usikker på om jeg kanskje hadde EL da. Altså, enten 5 dpo eller 3 dpo. Og nå stikker det nederst i magen. Som om noen klorer litt med en ganske skarp negl, noe som har vært borti det før?

Kloret når jeg ble gravid med twinsa :) da var jeg sikker på at jeg var gravid. Det var ca 6/7 dpo. Men den ble satt inn 5 dpo.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så søt som alltid svarer, sperocredo! :hjerte: Når jeg får litt mer oversikt over alt det her lover jeg å bli like flink som deg, for det er så hyggelig! Det gjelder flere i denne gjengen her, altså! Fine folk!

 

Det klorer bare innimellom, dvs starta i dag, og har skjedd flere ganger i ettermiddag.. Hadde vært veldig stas om det var noe som, hehe, klora seg fast! :Nikke:

 

Når det er sagt var det jo omtrent sånn det begynte forrige pp også, bare at da hadde jeg "tusen" andre symptomer også, og var skikkelig kvalm og uggen i over en uke. Og det endte jo med tidlig tr og tre dager med de jævligste menssmertene jeg har vært borti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ❤️ Så hyggelig å høre 😊

 

Jeg hadde minst symptomer når jeg var gravid🙈 Kvalme osv kom seinere i svangerskapet. Jeg har mistet 5 ganger og har hatt 2 kjemiske. Men med tvillingene var det noe helt annet 😊

 

Klonene kom i tak, plutselig kloret det hardt. Håper jeg kan kjenne det igjen snart 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, kanskje det er bra at jeg ikke kjenner noe annet da! Tør ikke begynne å teste heøt ennå, men snart... :Nikke:  Hehe, det var i hvert fall såpass slitsomt at det er helt greit å ikke være i så dårlig form igjen akkurat nå, må jeg innrømme!

 

Huff, det hørtes veldig heavy ut! :frown: På sin plass at du fikk tvillinger da, i det minste.. Håper virkelig det kommer litt kloring hos deg også snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Mistet grunnet kromosomfeil. Så tok prøverør i utlandet, hvor dem kromosomtestet før innsetting. Da ble det tvillinger :) så jeg visste dem satt inn en jente og en gutt ❤️

Jeg vet ikke når jeg skal teste denne gangen, kanskje vente til kroppen sier det er på tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :) jeg har ikke testet el. Hadde høyere temp på onsdag. Men da temper jeg så seint på morgenen. Så el var onsdag eller torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vanskelig å ikke kjenne at jeg har både pupper og brystvorter, for å si det sånn! Jøye meg, sånn her var det ikke i forrige pp.. Og fortsatt litt kloring innimellom! *håperhåperhåper*

Endret av AkkMa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :) puppene har blitt store her også.. men føler dem har vært litt rare i det siste 🙊 Men nå er dem stoore 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så mye murringer at jeg veit ikke hva.. kjennes ut som om tr er i anmarsj, men jeg er jo bare 6dpo... Herregud, tiden går jo sååååå sakte! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dpo og kun øm der nede som VANLIG. Godt det blir spreng helg på jobb. Jobbe og sove. Svir nok av ein test på mandag. Testomanen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo og kun øm der nede som VANLIG. Godt det blir spreng helg på jobb. Jobbe og sove. Svir nok av ein test på mandag. Testomanen her.

Her kommer det en hau av tester i posten i morgen.. spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg sjøl🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis el var tidligere enn mine utregninger denne pp (mener jeg hadde el-slim allerede forrige tirsdag) er jeg 8 dpo i dag (og ikke 6 dpo som jeg har regna meg fram til basert på tidligere pp)... Hadde noen tidligtester fra billigetester.no som visstnok har en følsomhet helt nede i 10 mIU/ml liggende, og klarte ikke dy meg, men har ikke fått noe utslag foreløpig. Jada, det er veeeldig tidlig å teste, veit det, men klarte ikke vente..

 

Kan man i det hele tatt få utslag så tidlig, noen som har erfaring/veit om noen? Det er vel først når egget har festa seg at man begynner å produsere hcg? Og hvor fort kan det egentlig skje?

 

Dette er prokrastinering, veit det også.. Sitter på jobb og er ikke veldig fokusert, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2/3dpo.. på søndagskvelden føltes det ut som om noe prøvde å klore seg ut igjennom magen. Etter det har j hatt litt stikkinger innimellom bare, men det begynner å gi seg det også. Det går så himla tregt, dagene skulle gått litt fortere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det en hau av tester i posten i morgen.. spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg sjøl

 

Krysser og håper det lyser positiv til deg.

 

Kor mange dpo er du ? Håper gullegget klorer seg fast.

 

Jeg vill ikkje gå så langt men jeg har født 5 barn så min sjanse er 1 % for å bli gravid. Er jo lov og håpe at ein er under den 1 %. 

 

Er 3 dpo i dag og er øm der ned enda som VANLIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser og håper det lyser positiv til deg.

 

Kor mange dpo er du ? Håper gullegget klorer seg fast.

 

Jeg vill ikkje gå så langt men jeg har født 5 barn så min sjanse er 1 % for å bli gravid. Er jo lov og håpe at ein er under den 1 %.

 

Er 3 dpo i dag og er øm der ned enda som VANLIG.

Er ikke sikker på om man regner fra dagen egget ble satt inn eller dagen etter, men er på rugedag 6/7😊

 

Vi må bare krysse alt vi har for gode nyheter utover i uka/neste uke😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om man regner fra dagen egget ble satt inn eller dagen etter, men er på rugedag 6/7

 

Vi må bare krysse alt vi har for gode nyheter utover i uka/neste uke

 

Tror rugedag er rekna som dpo

 

Er så spent for dine vegner. Krysser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om man regner fra dagen egget ble satt inn eller dagen etter, men er på rugedag 6/7😊

 

Vi må bare krysse alt vi har for gode nyheter utover i uka/neste uke😍

Den dagen du tok ut egg er eggløsningsdagen :) så dagen etter er 1 DPO :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 DPO, våknet opp med pamela pupper, stikker i livmora. Denne mnd bruker jeg ikke progesteron, siden prøvene mine var fine :) så alt av symptomer osv nå er det kroppen som lager. Lite hopp i temperatur i dag tidlig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...