GĂ„ til innhold

IKM uke 45 🐣


AkkMa

Anbefalte innlegg

Oioioi, sĂ„ spennende!!!!!! 😃 Krysser alt for sterkere tester og at spiren sitter bom fast! 😃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde litt friskt blod pĂ„ papiret i gĂ„r kveld, som jeg skrev lengere opp. I dag var tempen steget đŸ‘đŸŒ Herregud jeg blir nervĂžs đŸ˜±

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer Solan85! HÄper den sitter nÄ :):)

 

Jeg har fortsatt mye "svie" og murringer pÄ bÄde hÞyre side, venstre side og sentralt... Dette har nÄ vart helt siden 3dpo. Er i dag 9dpo. Grunnet ustabil syklus de siste mnd vet jeg ikke helt nÄr ikm er.. Hva tenker dere? Skal jeg ta utgangspunkt i en gjennomsnittlig lutealfase pÄ 14 dager? Har sÄ lyst til Ä teste, men vil samtidig vente lengst mulig! :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk alle sammen, hĂ„per virkelig jeg og😄

 

Rullgardin: jeg var 9 dpo da jeg testa i gĂ„r.. men er jo forsĂ„vidt tidlig, trenger hvertfall ikke bety noe med negativ test. HĂžres jo spennende ut med symptomer, jeg hadde (som du har skjĂžnt) tatt en test😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Etter Ä ha googla litt, og regna litt pÄ nytt, har jeg kommet til at jeg mest sannsynlig er bare 7dpo. Puh. Da ble det grunn til Ä hÄpe litt igjen :) Det murrer og verker, og det er jo for tidlig til Ä vÊre tr som er pÄ vei!

 

Sperocredo: HĂ„per det var festeblĂždning!!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Etter Ä ha googla litt, og regna litt pÄ nytt, har jeg kommet til at jeg mest sannsynlig er bare 7dpo. Puh. Da ble det grunn til Ä hÄpe litt igjen :) Det murrer og verker, og det er jo for tidlig til Ä vÊre tr som er pÄ vei!

 

Sperocredo: HĂ„per det var festeblĂždning!!

Like langt som meg da :) hĂ„per det đŸ‘đŸ»đŸ™ˆ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg rÞyk pÄ en test i sta. Den var selvfÞlgelig kritthvit. Krysser fingra for at det bare var for tidlig. NÄ skal jeg smÞre meg med tÄlmodighet!! :D

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg rÞyk pÄ en test i sta. Den var selvfÞlgelig kritthvit. Krysser fingra for at det bare var for tidlig. NÄ skal jeg smÞre meg med tÄlmodighet!! :D

Satser pĂ„ det var for tidlig ja, fortsatt hĂ„p😄 Hehe.. mĂ„ jeg gjĂžre ogsĂ„. Tar en i morgen tidlig for Ă„ fĂ„ et siste "bevis" til samboern kommer hjem fra jobb i morgen. SĂ„ mĂ„ jeg vente til hvertfall mandag fĂžler jeg😉😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

FÄr ikke lasta opp bilde i tinypic akkurat nÄ, fÄr bare feilmeldinger. Men har tatt 2 tester nÄ. Tok en 10 mlU/ml fÞrst, som jeg har brukt de andre dagene og den ble litt sterkere enn den har vÊrt. SÄ da tok jeg en 25 mlU/ml og den er det ogsÄ en svak strek pÄ.

Da kan det da hvertfall ikke vĂŠre noe anna enn en spire eller!?😍 NĂ„ er det bare Ă„ hĂ„pe den klamrer seg godt fast!!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

FÄr ikke lasta opp bilde i tinypic akkurat nÄ, fÄr bare feilmeldinger. Men har tatt 2 tester nÄ. Tok en 10 mlU/ml fÞrst, som jeg har brukt de andre dagene og den ble litt sterkere enn den har vÊrt. SÄ da tok jeg en 25 mlU/ml og den er det ogsÄ en svak strek pÄ.

Da kan det da hvertfall ikke vĂŠre noe anna enn en spire eller!?😍 NĂ„ er det bare Ă„ hĂ„pe den klamrer seg godt fast!!

Hurra đŸ‘đŸŒ Ja mĂ„ vĂŠre en spire nĂ„r den stiger. Har testet hvert prĂžverĂžr og den vare synker etter ovitrelle 😊 Endret av sperocredo
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hurra đŸ‘đŸŒ Ja mĂ„ vĂŠre en spire nĂ„r den stiger. Har testet hvert prĂžverĂžr og den vare synker etter ovitrelle 😊

Åh, hurra!!!😄😄

Er fortsatt litt stressa for at strekene er sĂ„ svake, men strek er strek. Og fortsatt tidlig da🙈 Skulle gjerne fĂ„tt lasta opp bilde her.. hehe

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Åh, hurra!!!😄😄

Er fortsatt litt stressa for at strekene er sĂ„ svake, men strek er strek. Og fortsatt tidlig da🙈 Skulle gjerne fĂ„tt lasta opp bilde her.. hehe

Fikk ikke pos fĂžr 12 dpo med tvillingene. Ikke sterk fĂžr 14-15 dpo. Enda jeg hadde hĂžy HCG. BlodprĂžve.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Fikk ikke pos fĂžr 12 dpo med tvillingene. Ikke sterk fĂžr 14-15 dpo. Enda jeg hadde hĂžy HCG. BlodprĂžve.

Okej, da er det helt sikkert ikke noe Ă„ bekymre seg forâ˜șâ˜ș

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Okej, da er det helt sikkert ikke noe Ă„ bekymre seg forâ˜șâ˜ș

Nei, det tror jeg nok ikke 🙈 Jeg satte tilbake pĂ„ dag 5. Hadde kjempe store stikkinger og litt blod pĂ„ dag 6/7. Ultra svakt(bare jeg som sĂ„) 11 DPO og svak 12 DPO.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Glemte smerter i korsryggen men det kan vÊr truck kjÞringen pÄ jobb. Skal kjÞre i 10 timer i dag og lÞr og sÞndag og. SÄ det er sikkert det.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Glemte smerter i korsryggen men det kan vÊr truck kjÞringen pÄ jobb. Skal kjÞre i 10 timer i dag og lÞr og sÞndag og. SÄ det er sikkert det.

Vi hĂ„per det er noe annet😉 Jeg har ogsĂ„ vondt i korsryggen, ogsĂ„ har jeg en fĂžlelse av Ă„ vĂŠre stĂžl i magen.. sover veldig dĂ„rlig om natta, vĂ„kner mange ganger hver natt og oppe tidlig om morran.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vi hÄper det er noe annet Jeg har ogsÄ vondt i korsryggen, ogsÄ har jeg en fÞlelse av Ä vÊre stÞl i magen.. sover veldig dÄrlig om natta, vÄkner mange ganger hver natt og oppe tidlig om morran.

 

Krysser og hÄper det er noe annet, ja.

 

La nurket ditt klore seg godt fast.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her har det kloret skikkelig pĂ„ innsiden. NĂ„r jeg har hatt den stikkingen, har det kommet litt blod pĂ„ papiret. SĂ„ tydelig at noe prĂžver Ă„ feste seg. HĂ„per det fester seg godt 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her har det kloret skikkelig pĂ„ innsiden. NĂ„r jeg har hatt den stikkingen, har det kommet litt blod pĂ„ papiret. SĂ„ tydelig at noe prĂžver Ă„ feste seg. HĂ„per det fester seg godt 😊

SĂ„ utrolig spennende!!😄 Krysser alt som krysses kan👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ utrolig spennende!!😄 Krysser alt som krysses kan👍

Ja, veldig spent. Men husker hvor sikker jeg var pÄ at jeg var gravid sist. Har litt den fÞlelsen nÄ. Tunge pupper, har hatt spotting og skikkelig stikk i livmora. Tempen har steget. SÄ fÄr se :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vet ikke 😊 Kommer sikkert til Ă„ teste hver dag fremover fra sĂžndag, tiden gĂ„r litt fortere da. Noe Ă„ se frem til 🙈 8 DPO i dag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja tiden gĂ„r veldig sakte nĂ„r man venter pĂ„ noe đŸ˜Ș Har lyst til Ă„ teste selv, men skal holde meg sĂ„ lenge jeg klarer. 6dpo.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...