GĂ„ til innhold

IKM uke 45 🐣


AkkMa

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ogsÄ 10/11 DPO. BlÞdde mye i gÄr og i dag.

 

Da er sikker mensen pÄ veg da. 4 dager fÞr tiden.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vibrering/ leamus fĂžr mens :(

 

For noen utrolig merkelige greier! Dette har jeg aldri opplevd fĂžr, men det er nok ingen tvil om at det var heksa som kom ubedt og tidligere enn venta. Kjekt Ă„ hĂžre at flere har oplevd dette fĂžr meg, i hvert fall :) Og vibreringa fortsetter som aldri fĂžr.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har ikkje blĂžd meir siden utbruddet. Men hadde kraftig korsryggsmerter i 4-5 timer med mens smerter. NĂ„ er det svake korsryggsmerter igjen og litt fĂžlelse uvi.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Testet med monitor nĂ„, lyste opp gravid 😀 Men spottet litt brunt de siste 2 dagene.. forventer mensen i morgen og er rimelig nervĂžs :/

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

http://tinypic.com/r/2eyw10l/9

 

Dagens 2 dotur. Er kvalmen som har fÄtt meg til Ä tro at jeg kanskje er gravid, men nÄ tror jeg heller det er sykdom aner ikke nÄr jeg skal ha mens, tror kanskje det er i mrg.

 

Tror du mÄ ha eit kvit underlag pÄ testen. Klarer ikkje Ä sjÄ noen ting.

 

Anonymous poster hash: 385bb...66e

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

 

Tror du mÄ ha eit kvit underlag pÄ testen. Klarer ikkje Ä sjÄ noen ting.

 

Anonymous poster hash: 385bb...66e

Spiller ingen rolle, den er negativ 🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=34r9fut&s=9#.WCSeiLW5SaM

 

Slik sÄg testane ut i 14 tiden. Men er ikkje gravid pga tempen gjekk ned med 0,15.

Blir barre sÄ lei og irritert. SÄ testene vil holde seg positive til tr kommer. Om jeg tester 7 el 13 dpo vil jeg ha positiv test.

 

Hadde litt trua denne ppen pga det gjekk 1 min og positive tester men nei det hjalp ikkje.

 

Tanken streifer om jeg blir gravid i det heile tatt.

 

Off godt og fÄ ut. Er litt lei meg.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

http://tinypic.com/view.php?pic=34r9fut&s=9#.WCSeiLW5SaM

 

Slik sÄg testane ut i 14 tiden. Men er ikkje gravid pga tempen gjekk ned med 0,15.

Blir barre sÄ lei og irritert. SÄ testene vil holde seg positive til tr kommer. Om jeg tester 7 el 13 dpo vil jeg ha positiv test.

 

Hadde litt trua denne ppen pga det gjekk 1 min og positive tester men nei det hjalp ikkje.

 

Tanken streifer om jeg blir gravid i det heile tatt.

 

Off godt og fÄ ut. Er litt lei meg.

Kanskje du bĂžr ta en tur til legen Ă„ fĂ„ sjekket HCG gjennom blodprĂžve om TR ikke kommer til tiden? Ser jo fryktelig positive ut de testene dine da 😊 Evt. ta en CBD i mellomtiden?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kanskje du bÞr ta en tur til legen Ä fÄ sjekket HCG gjennom blodprÞve om TR ikke kommer til tiden? Ser jo fryktelig positive ut de testene dine da Evt. ta en CBD i mellomtiden?

 

Tr kommer til rett tid. Her er det alderen som styrer alt. 45 Är sier sitt men vil kun prÞve den normale mÄten.

Jeg og Gubben har bestemt at vi stopper totalt prÞvingen nÄr jeg fyller 46. NÄr tempen har falt 0,15 sÄ er det ikkje hÄp lenger.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Sender ein klem til deg utgĂ„tt ❀ hĂ„pte det klaffa for deg no. Ikkje greit nĂ„r du fĂ„r so mange positive tester so kjem TR likevell. ForstĂ„r godt du blir lei og frustrert.

HĂ„per neste pp blir bra for deg!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Sender en klem jeg ogsĂ„, UtgĂ„tt!💞 Vet du har god oversikt over dette, men nĂ„ ser jo testene dine virkelig positive ut. Jeg krysser fortsatt alt jeg har for deg!😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=34r9fut&s=9#.WCSeiLW5SaM

 

Slik sÄg testane ut i 14 tiden. Men er ikkje gravid pga tempen gjekk ned med 0,15.

Blir barre sÄ lei og irritert. SÄ testene vil holde seg positive til tr kommer. Om jeg tester 7 el 13 dpo vil jeg ha positiv test.

 

Hadde litt trua denne ppen pga det gjekk 1 min og positive tester men nei det hjalp ikkje.

 

Tanken streifer om jeg blir gravid i det heile tatt.

 

Off godt og fÄ ut. Er litt lei meg.

SkjĂžnner godt du blir lei deg. NĂ„r testene viser streker begynner man jo Ă„ hĂ„pe! For min del ville jeg jo heller foretrukket ingen strek, i stedet for Ă„ bli "lurt". Jeg hadde trua pĂ„ dine vegne!! SĂ„ merkelig, og ja, sĂ„ kjipt.. jeg krysser fingrene for deg og neste pp 😘

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SkjĂžnner godt du blir lei deg. NĂ„r testene viser streker begynner man jo Ă„ hĂ„pe! For min del ville jeg jo heller foretrukket ingen strek, i stedet for Ă„ bli "lurt". Jeg hadde trua pĂ„ dine vegne!! SĂ„ merkelig, og ja, sĂ„ kjipt.. jeg krysser fingrene for deg og neste pp 😘

Bedre med ingen strek. Det er sÄ sant bedre med ingen strek da.Tempen gjekk enda meir ned sÄ det er ikkje tvil.

Spotter sÄ den kommer for fult pÄ sÞndag.

 

Tvi tvi til neste pp.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tr kommer til rett tid. Her er det alderen som styrer alt. 45 Är sier sitt men vil kun prÞve den normale mÄten.

Jeg og Gubben har bestemt at vi stopper totalt prÞvingen nÄr jeg fyller 46. NÄr tempen har falt 0,15 sÄ er det ikkje hÄp lenger.

Du er sĂ„ negativ hele tiden. At tempen synker 0,15 betyr ikke at mensen er pĂ„ vei. Her synker tempen min fra 37.3 - 36,6 nĂ„r mensen kommer. Å nĂ„r jeg var gravid gikk tempen opp og ned hele tiden.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Enig med spericredo. Merker jeg blir smÄ stresset selv av dette her. Fikk positivt her om dagen og blir jo overparanoid av alt man leser. Siden testene blir sterkere ville jeg prÞvd Ä vÊrt positiv. Er forsket pÄ at ved Ä vÊre mye negativ kan kroppen stÞte det fra seg.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Mitt rÄd: siden du har positive tester - slutt Ä temp. Du finner ut fÞr eller siden om det er noe eller ikke, skaper bare bekymringer og du har positive testet. Symptomer svinger, HCG svinger og div. Hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Du er sĂ„ negativ hele tiden. At tempen synker 0,15 betyr ikke at mensen er pĂ„ vei. Her synker tempen min fra 37.3 - 36,6 nĂ„r mensen kommer. Å nĂ„r jeg var gravid gikk tempen opp og ned hele tiden.

SelfĂžlgelig blir ein negativ etter snart 3 Ă„rs prĂžving og barre nedturer kvar mnd.

 

Temp kurven min er ikkje som din.

 

Tror nok du og hadde vert negativ etter det jeg opplever mnd for mnd.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Mitt rÄd: siden du har positive tester - slutt Ä temp. Du finner ut fÞr eller siden om det er noe eller ikke, skaper bare bekymringer og du har positive testet. Symptomer svinger, HCG svinger og div. Hele tiden :)

Om jeg legger tempen pÄ hylla vil jeg ha positiv test den dagen mensen kommer. Tempen hjelper meg og forstÄ at jeg har hatt egglÞsning.

 

negativ vart jeg denne mnd pga alt sÄ sÄ positift ut til tempen snudde. Har jeg ikkje grunn til og bli SÄra og negativ. Ja jeg var DÞdsskuffa da tempen datt ned for jeg hÄpet at det var festeblÞdning.

Tror nok du hadde vert det og.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...