Gå til innhold

IKM uke 45 🐣


AkkMa

Anbefalte innlegg

Selfølgelig blir ein negativ etter snart 3 års prøving og barre nedturer kvar mnd.

 

Temp kurven min er ikkje som din.

 

Tror nok du og hadde vert negativ etter det jeg opplever mnd for mnd.

Jeg har opplevd det. Jeg var prøver i 6 år før jeg fikk tvillingene. Men det positive som fikk meg til å fortsette. Å er det noe jeg angrer på i løpet av den tiden, så er det å gå i kjelleren hver gang. For det ødela ekteskapet mitt. Jeg har vært igjennom 9 prøverørsinnsettinger privat. Så jeg vet veldig godt hvordan det er. Jeg hadde 3 aborter og 4 kjemiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det. Jeg var prøver i 6 år før jeg fikk tvillingene. Men det positive som fikk meg til å fortsette. Å er det noe jeg angrer på i løpet av den tiden, så er det å gå i kjelleren hver gang. For det ødela ekteskapet mitt. Jeg har vært igjennom 9 prøverørsinnsettinger privat. Så jeg vet veldig godt hvordan det er. Jeg hadde 3 aborter og 4 kjemiske.

Da burde du forstå Korfor jeg er negativ. treffer veggen kvar mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var aldri negativ, håpet var der selv om mensen kom. Hadde jeg vært negativ og gitt opp hadde jeg aldri fått ungene mine. Dem ble til i utlandet, ved hjelp av kromosom testing av embryoene før innsetting. Ja jeg ble lei meg hver gang det var negativt resultat, men da var det ikke annet enn å prøve igjen. Når jeg mistet og hadde kjemisk var det en grunn til det. Å kroppen min ordnet opp! Jeg vil ha ett friskt barn, å det får jeg når kroppen er klar for det og når det riktige embryoet blir til.

 

Det var med forje partner kromosomfeil på 6 av 10 embryo som ble testet. Dette var kjønnsfeil og kromosomfeil som er uforenelig med liv.

 

Jeg kommer til å melde meg ut av denne gruppen nå, det er for mine egen del. Jeg liker ikke så mye negativitet. Å det smitter over.! Beklager at jeg var streng med deg. Men synes det blir litt negativt. Men vi er alle forskjellige, vi alle her inne vil det samme. Jeg håper alle lykkes 😊❄️ Ha en fin førjulstid og masse babystøv sendes deres vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok enig med deg sperocredo. Ha en fin førjulstid, senk skuldrene og kos deg med prøvinga ❤️

 

Anonymous poster hash: 68769...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...