Gå til innhold

IKM uke 45 🐣


AkkMa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://tinypic.com/r/10h9cg7/9

 

EL tester hvor øverste er fra i går, og nederste i dag. Kan det virkelig stemme at EL kommer så sent som på CD40?!?! Og jeg som trodde jeg var 13dpo i dag 😞😞

 

Fikk jo tilsvarende tester for snart 14dager siden... sukk

Sjølv om positivt Test behøver ikkje kroppen slippe egget.

Jeg temper ved siden av for å få bekrefta at egget er sluppet.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 385bb...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg ikke må frem med tempen for å være sikker... Jaja. Jeg får følge med og glede meg over deres positive tester enn så lenge, også tar jeg syklusen som den kommer 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk 😊 Håper det, men jeg også har hatt min share av skyggestreker de siste månedene. Så tørr liksom ikke å håpe på noe :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å virke negativ, men er det ikke veldig tidlig å teste 9dpo? Tenkte i forhold til å få positiv svar :) Ikke ta sorgene på forskudd ✨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 dpo og kritthvite tester... Enig med Michelleirene90 i at det ikke er noe poeng i å miste håpet helt, tenker å holde ut til over ikm, på tross av at det begynner å se litt mørkt ut. Det kjennes fortsatt litt ut som om tr er på vei, men i dag har det liksom vibrert der nede.. Særlig på den ene sida. Og det har det ikke gjort før! Mystisk altså, når man begynner å kjenne etter oppdager man mye rart med kroppen, gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL test negativ i dag. Da får jeg satse på EL i dag og hoppe enda 2 uker frem i tid mtp IKM. Lykke til i dagene fremover alle sammen! Måtte det florere av positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/r/10h9cg7/9

 

EL tester hvor øverste er fra i går, og nederste i dag. Kan det virkelig stemme at EL kommer så sent som på CD40?!?! Og jeg som trodde jeg var 13dpo i dag

 

Fikk jo tilsvarende tester for snart 14dager siden... sukk

Slike EL-tester fikk jeg også da jeg var 12-13 DPO..  Det var ikke EL, men en liten babygutt! Hadde blitt gravid :D  Så kanskje er det derfor de plutselig blir så sterke nå  :wink:

 

Anonymous poster hash: 73275...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Slike EL-tester fikk jeg også da jeg var 12-13 DPO.. Det var ikke EL, men en liten babygutt! Hadde blitt gravid :D Så kanskje er det derfor de plutselig blir så sterke nå :wink:

 

Anonymous poster hash: 73275...968

Hadde negativ g-test i går. Jeg får ta en ny om et par dager og se. Hvis det viser seg å være EL fikk vi i alle fall lagt inn et par kort i går ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm er i morgen, men endel av tegnene på at tr kommer ble liksom borte i begynnelsen av denne uka. Nå sitter jeg igjen med en vibrering i underlivet som begynte for et par dager siden. Noen som går hatt den samme følelsen og aner hva det er? Det er ikke helt som leamus, bare veldig svak/lett vibrering som kommer innimellom og varer i 2-3 sekunder. Ikke vondt på noen måte, men det føles jo litt merkelig! 😏 Og testene er fortsatt kritthvite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikkje testa i dag og reknar løpet kjørt.  Symptomer som jeg kjenner no er såre bryst, det er noe der nede men kva, ikkje mens murringer men føles tissetrengt. Tisser ikkje ofte. Ondt i korsryggen det har jeg hatt siden fredag. Kan være pga truck kjøringen.

 

AkkMa håper det er noe og at du produserer hcg seint. Har ikkje kjent slik før jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikkje testa i dag og reknar løpet kjørt.  Symptomer som jeg kjenner no er såre bryst, det er noe der nede men kva, ikkje mens murringer men føles tissetrengt. Tisser ikkje ofte. Ondt i korsryggen det har jeg hatt siden fredag. Kan være pga truck kjøringen.

 

AkkMa håper det er noe og at du produserer hcg seint. Har ikkje kjent slik før jeg da.

 

Du er 10 dpo? Det er jo litt rart at streken forsvant, ja.. :/

 

For min del var det nok stille (+ vibrering da) før stormen, for nå tror jeg tr kom, gitt. Det vibrerer fortsatt da. I sta ringte det i en telefon, og jeg reagerte instinktivt med å ta meg til lommene pga vibreringa, men det var sjefens telefon.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 10 dpo? Det er jo litt rart at streken forsvant, ja.. :/

 

For min del var det nok stille (+ vibrering da) før stormen, for nå tror jeg tr kom, gitt. Det vibrerer fortsatt da. I sta ringte det i en telefon, og jeg reagerte instinktivt med å ta meg til lommene pga vibreringa, men det var sjefens telefon.. hehe!

 

 

Jeg tenker at det er rart siden dei andre kom innen 4 min. Jeg stoler mest på den blåe testen med HCG skrift på. Dei 2 var blanke. Men du verden kor det klør etter og teste i dag. Blir nok ein i morgon og da spørs det men har lita troa på det. El testene er negativ.

 

Håper du tar feil, det er vel noe anna på gang. Har du testa positiv seint før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva skjer. Jeg er 10 dpo og var på do no og frisk blod på papiret. Skal jeg begynne og spotte no men det var litt for mykje for spotting. 2 til 3  dager før tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm er i morgen, men endel av tegnene på at tr kommer ble liksom borte i begynnelsen av denne uka. Nå sitter jeg igjen med en vibrering i underlivet som begynte for et par dager siden. Noen som går hatt den samme følelsen og aner hva det er? Det er ikke helt som leamus, bare veldig svak/lett vibrering som kommer innimellom og varer i 2-3 sekunder. Ikke vondt på noen måte, men det føles jo litt merkelig! 😏 Og testene er fortsatt kritthvite..

Jeg har vibrering/ leamus før mens :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva skjer. Jeg er 10 dpo og var på do no og frisk blod på papiret. Skal jeg begynne og spotte no men det var litt for mykje for spotting. 2 til 3 dager før tiden.

Jeg fikk også 10/11 DPO. Blødde mye i går og i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...