GĂ„ til innhold

IKM uke 45 🐣


AkkMa

Anbefalte innlegg

Den dagen du tok ut egg er egglÞsningsdagen :) sÄ dagen etter er 1 DPO :)

Aha.. da er jeg 9 dpo i dag da😊 Fikk testene i posten i dag, sĂ„ nĂ„ er der bare Ă„ prĂžve og beherske seg🙈😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Tror rugedag er rekna som dpo

 

Er sÄ spent for dine vegner. Krysser.

Tusen takk, hĂ„per pĂ„ full klaff for deg ogsĂ„ nĂ„!â˜ș

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 dpo her. Ingen tegn til noen ting. Fall i temp i gÄr som hoppet opp igjen i dag..

Tegn at egget prĂžver og feste seg.

 

 

 

Anonymous poster hash: 385bb...66e

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Aha.. da er jeg 9 dpo i dag da Fikk testene i posten i dag, sÄ nÄ er der bare Ä prÞve og beherske seg

 

9 dpo her ogsÄ, tror jeg.. Hehe, heldigvis kommer det tester i posten fÞrst tidligst fredag! Vanskelig Ä beherske seg!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Det er en strek đŸ‘đŸŒđŸŽ‰

Er det sant!? Å herregud, jeg blir helt svimmel😅

Men nĂ„ ha jeg panikk for at jeg testa for tidlig etter Ă„ ha tatt Ovitrelle.... 11 dager siden i dag, hĂ„per det var nok🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er det sant!? Å herregud, jeg blir helt svimmel

Men nÄ ha jeg panikk for at jeg testa for tidlig etter Ä ha tatt Ovitrelle.... 11 dager siden i dag, hÄper det var nok

 

dag 11 skal ovitrelle vare ute av kroppen etter min dagbok for 8 Är siden.  gratulere der er det spire :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Guri, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg nĂ„! Helt fantastisk hvis dette virkelig endelig har gĂ„tt veien😄 Ei hel uke igjen til testdag og jeg kan fĂžle meg "trygg" pĂ„ svaret fĂžler jeg.. men nĂ„ vet jeg jammen ikke om jeg fĂ„r sove i natt😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Herregud, jeg hadde litt rĂždt blod pĂ„ papiret nĂ„ đŸ˜± Hadde litt egglĂžsningsdagen, Ă„ nĂ„ 6 dpo. Kjenner jeg er litt nervĂžs for test dag nĂ„.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Er det sant!? Å herregud, jeg blir helt svimmel😅

Men nĂ„ ha jeg panikk for at jeg testa for tidlig etter Ă„ ha tatt Ovitrelle.... 11 dager siden i dag, hĂ„per det var nok🙈

PrĂžverĂžret med tvillingene testet jeg fra 5dpo for Ă„ fĂžlge med ovitrellen. 9DPO var testen helt blank, 12DPO var det strek igjen. HĂ„per sĂ„ for deg 😊

(Hvis jeg husker rett, april 2012)

Endret av sperocredo
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Herregud, jeg hadde litt rĂždt blod pĂ„ papiret nĂ„ đŸ˜± Hadde litt egglĂžsningsdagen, Ă„ nĂ„ 6 dpo. Kjenner jeg er litt nervĂžs for test dag nĂ„.

Spennende da, festeblþdning?😇

 

Takk😘 HĂ„per virkelig det ikke er Ovitrellen som slo ut, da kommer jeg til Ă„ hate meg selv lenge for Ă„ ha testa sĂ„ tidlig🙈 Veldig lyst til Ă„ teste igjen i morgen tidlig, men burde kanskje vente til fredag.. 🙄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Spennende da, festeblþdning?😇

 

Takk😘 HĂ„per virkelig det ikke er Ovitrellen som slo ut, da kommer jeg til Ă„ hate meg selv lenge for Ă„ ha testa sĂ„ tidlig🙈 Veldig lyst til Ă„ teste igjen i morgen tidlig, men burde kanskje vente til fredag.. 🙄

Hadde litt blod pÄ papiret da jeg ble gravid 6/7 dpo.

 

Kan ta test Ă„ se om den blir sterkere eller svakere ?

 

Anonymous poster hash: f0684...347

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tok en test igjen nÄ, og den er omtrent helt lik den jeg tok i gÄr kveld..med tanke pÄ at jeg tok pÄ morgenurin nÄ burde den vel vÊrt litt sterkere kanskje!?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hehe, jeg kommenterte uten Ă„ ha oppdatert sida og lasta inn nye svar fĂžrst.. Det er dumt :)

 

Streken bÞr jo bli gradvis sterkere, men om det er krise at den ikke har blitt det fra i gÄr kveld til i dag, det tror jeg ikke.

 

Her kjenner jeg at hÄpet dabber litt av. Synes ikke jeg kjenner noen sÊrlige symptomer lenger. Er Þm i puppene, men ikke sÄ veldig lenger.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hehe... fort gjort AkkMa😉

 

Hurra!! Klarer ikke slippe gleden helt lĂžs enda, klarer ikke helt Ă„ tro pĂ„ det etter sĂ„ lang tid med prĂžving. HĂ„per tida gĂ„r fort fort til testdagen, sĂ„ kan jeg kanskje innse at det stemmer hvis testen fortsatt er positiv da😅

 

Merker forĂžvrig ingenting jeg heller, men er kanskje litt tidlig enda. Er 10 dpo/rugedag 8 i dag😊 SĂ„ hĂ„per det ikke betyr noenting for deg heller😉 NĂ„r har du ikm?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hehe... fort gjort AkkMa

 

Hurra!! Klarer ikke slippe gleden helt lÞs enda, klarer ikke helt Ä tro pÄ det etter sÄ lang tid med prÞving. HÄper tida gÄr fort fort til testdagen, sÄ kan jeg kanskje innse at det stemmer hvis testen fortsatt er positiv da

 

Merker forÞvrig ingenting jeg heller, men er kanskje litt tidlig enda. Er 10 dpo/rugedag 8 i dag SÄ hÄper det ikke betyr noenting for deg heller NÄr har du ikm?

 

Å, sĂ„ hyggelig!! Det lover jo veldig godt da!! Kan jeg spĂžrre hvor lenge dere har prĂžvd?

 

Det var jo pÄ en mÄte godt Ä hÞre at du ikke kjenner noen symptomer du heller. Er litt usikker pÄ nÞyaktig nÄr jeg hadde el, men er mellom 8 og 10 dpo... Tror kanskje at jeg heller mot Ä tro at det er 8dpo nÄ, sÄ da er det jo veldig tidlig ennÄ. Men sÄÄÄ kjedelig Ä vente! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

SĂ„ gĂžy at flere ser det samme som meg!😄 Jeg er i en boble nĂ„, bĂ„de glede og frykt🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Å, sĂ„ hyggelig!! Det lover jo veldig godt da!! Kan jeg spĂžrre hvor lenge dere har prĂžvd?

 

Det var jo pÄ en mÄte godt Ä hÞre at du ikke kjenner noen symptomer du heller. Er litt usikker pÄ nÞyaktig nÄr jeg hadde el, men er mellom 8 og 10 dpo... Tror kanskje at jeg heller mot Ä tro at det er 8dpo nÄ, sÄ da er det jo veldig tidlig ennÄ. Men sÄÄÄ kjedelig Ä vente!

Ja, det gjĂžr jo det😊 Vi har prĂžvd i 2 Ă„r og 3 mnder.. fĂžrste ICSI-forsĂžket vĂ„rt nĂ„, og turtr aldri hĂ„pe at det skulle gĂ„ pĂ„ fĂžrste forsĂžk. NĂ„ fĂžler jeg meg helt paranoid, overbevist om at det er feil med testene eller at der er Ovitrellen som henger i lenger hos meg enn alle andre😂 Klarer virkelig ikke Ă„ tro pĂ„ det..

 

Har forsÄvidt hatt nedsatt smakssans dde siste dagene, syns alt jeg spiser er smaklÞst. Vet ikke om det i det hele tatt er et symptom, men..

Lange dager nĂ„r man gĂ„r og venter ja... hĂ„per du og flere her kommer med positive tester i lĂžpet av dagene som kommer😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...