Gå til innhold

IKM uke 45 🐣


AkkMa

Anbefalte innlegg

Så spennende 😄 Håper d blir positiv test når den tid kommer! Når skal dere teste denne mnd?

Jeg har jo allerede gått på en testesmell, så fortsetter nok med ny test i morgen tidlig☺️🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper den er sterkere enn forje gang 😄 Blir så glad når jeg ser andre får positiv! Når kan man tidligst teste egentlig?

Håper jeg og😊 Burde sikkert venta til søndag, men vet allerede at jeg ikke klarer å vente til da. Min første positive test kom på onsdag kveld, 7 dager etter innsett. 9 dpo. Overrasket over å få positiv så tidlig🙄☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke no tegn til noe her. Støl i diverse deler av kroppen, men det skyldes nok bare trening på Sats

 

Tar nok en test i morgen, er 9dpo da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 6 dpo og er øm ,murringer og tegn til såre bryst.

 

Så no skal eg sove og på arbeid igjen kl 18.

 

Tvi tvi jenter la det lyse positive tester.

 

Spent Solan85 på testene dine ? Reknar med BILDE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg kan si at dagens tester roer meg littegrann😊

Men jeg får fortsatt ikke tinypic til å fungere, får bare beskjed om nettverksproblemer, selvom jeg har nett. Noe så irriterende. Er det i det hele tatt andre måter å få inn bilder her på?🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 6 dpo og er øm ,murringer og tegn til såre bryst.

 

Så no skal eg sove og på arbeid igjen kl 18.

 

Tvi tvi jenter la det lyse positive tester.

 

Spent Solan85 på testene dine ? Reknar med BILDE

Testene mine lover veldig godt, drar nok på apoteket og kjøper digital i dag som jeg kan ta på mandagsmorgenen😊 Men får ikke tinypic til å funke😡 Frustrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte jeg å få til noe her? Hvis bilde syns.. 🙈 Så er de to øverste fra i går og de to nederste fra i dag. De blå er 10 mlu/ml og de grønne er 25 mlu/ml 😊😍

 

Nei, det gikk visst ikke... åååå.. hvorfor funker ikke tinypic!?!?🙈😜

post-862086-696904_thumb.jpg

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker? Bilde?😇

Får ikke lagt inn. Skal se om jeg får lagt inn i morgen :) passer en hund og har tvillingene som er litt redd. Så blir litt opptatt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke lagt inn. Skal se om jeg får lagt inn i morgen :) passer en hund og har tvillingene som er litt redd. Så blir litt opptatt i dag.

Den er god, ha en fin dag med både hund og barn😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er god, ha en fin dag med både hund og barn😉

Takk 😊 Gleder meg til å se testen din. Må finne ut hvordan jeg legger ut bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 😊 Gleder meg til å se testen din. Må finne ut hvordan jeg legger ut bilde :)

Ja, jeg og. Får ikke tinypicen til å funke, og da virker det ganske håpløst å få lagt ut bilde🙈 Men skulle jo tro det fantes noen annen måte å gjøre dette på.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg og. Får ikke tinypicen til å funke, og da virker det ganske håpløst å få lagt ut bilde🙈 Men skulle jo tro det fantes noen annen måte å gjøre dette på.. 😊

Nå er ungene ute å leker i snøen :)

Jeg har tidligere brukt photobucket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud du er gravid 😊😊 slike tester fikk jeg 14 DPO med tvillingene :)

Dette er jo helt fantastisk!!!😄😄❤️❤️ jeg kan ikke tro det!!! Og er så lenge igjen til testdagen, vet ikke om jeg klarer å slappe av før det🙈 Vurderer å ta blodprøven allerede på mandag, hvis ikke må jeg vente til uka etter. Eller ta meg fri fra jobb for å ta den.. spennende!!!😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta blodprøve en gang i uka. Den skal ganges med 10 hver uke fra 4-5 og fra 5-6. Etter det stiger det saktere :)

Okej😊 Blir veldig spennende å høre hva den viser! Nå håper jeg dagene går fort👍 Skal på besøk til foreldrene mine nå snart, blir vanskelig og ikke si noenting.. hehe.. men bare å late som ingenting😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser jeg 2 positive tester og det blir 2 kuler på magen. GRATULERER.

 

Stod opp kl 15 og er i ørska. Føler at øm og murring er borte. Øme bryst er vekke. Ryggen er der men er nok i forbindelse med jobben.

 

Blir vel ingen ting denna pp en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...