_Harefrøken Skrevet 3. november 2016 #101 Skrevet 3. november 2016 Oioioi, så spennende!!!!!! 😃 Krysser alt for sterkere tester og at spiren sitter bom fast! 😃
C'est la vie Skrevet 3. november 2016 #102 Skrevet 3. november 2016 Jeg hadde litt friskt blod på papiret i går kveld, som jeg skrev lengere opp. I dag var tempen steget 👏🏼 Herregud jeg blir nervøs 😱
Rullgardin Skrevet 3. november 2016 #103 Skrevet 3. november 2016 Gratulerer Solan85! Håper den sitter nå :) Jeg har fortsatt mye "svie" og murringer på både høyre side, venstre side og sentralt... Dette har nå vart helt siden 3dpo. Er i dag 9dpo. Grunnet ustabil syklus de siste mnd vet jeg ikke helt når ikm er.. Hva tenker dere? Skal jeg ta utgangspunkt i en gjennomsnittlig lutealfase på 14 dager? Har så lyst til å teste, men vil samtidig vente lengst mulig!
Lilletrille17 Skrevet 3. november 2016 #104 Skrevet 3. november 2016 Takk alle sammen, håper virkelig jeg og😄 Rullgardin: jeg var 9 dpo da jeg testa i går.. men er jo forsåvidt tidlig, trenger hvertfall ikke bety noe med negativ test. Høres jo spennende ut med symptomer, jeg hadde (som du har skjønt) tatt en test😉
SLURPÅ Skrevet 3. november 2016 #105 Skrevet 3. november 2016 Da er jeg 4 dpo og tempen gjekk 0,2 meir opp i dag. Er fortsatt øm der nede og murringer.
AkkMa Skrevet 3. november 2016 Forfatter #106 Skrevet 3. november 2016 Etter å ha googla litt, og regna litt på nytt, har jeg kommet til at jeg mest sannsynlig er bare 7dpo. Puh. Da ble det grunn til å håpe litt igjen Det murrer og verker, og det er jo for tidlig til å være tr som er på vei! Sperocredo: Håper det var festeblødning!!
C'est la vie Skrevet 3. november 2016 #107 Skrevet 3. november 2016 Etter å ha googla litt, og regna litt på nytt, har jeg kommet til at jeg mest sannsynlig er bare 7dpo. Puh. Da ble det grunn til å håpe litt igjen Det murrer og verker, og det er jo for tidlig til å være tr som er på vei! Sperocredo: Håper det var festeblødning!! Like langt som meg da håper det 👍🏻🙈
Rullgardin Skrevet 3. november 2016 #108 Skrevet 3. november 2016 Jeg røyk på en test i sta. Den var selvfølgelig kritthvit. Krysser fingra for at det bare var for tidlig. Nå skal jeg smøre meg med tålmodighet!!
Lilletrille17 Skrevet 3. november 2016 #109 Skrevet 3. november 2016 Jeg røyk på en test i sta. Den var selvfølgelig kritthvit. Krysser fingra for at det bare var for tidlig. Nå skal jeg smøre meg med tålmodighet!! Satser på det var for tidlig ja, fortsatt håp😄 Hehe.. må jeg gjøre også. Tar en i morgen tidlig for å få et siste "bevis" til samboern kommer hjem fra jobb i morgen. Så må jeg vente til hvertfall mandag føler jeg😉😂
Lilletrille17 Skrevet 4. november 2016 #110 Skrevet 4. november 2016 Får ikke lasta opp bilde i tinypic akkurat nå, får bare feilmeldinger. Men har tatt 2 tester nå. Tok en 10 mlU/ml først, som jeg har brukt de andre dagene og den ble litt sterkere enn den har vært. Så da tok jeg en 25 mlU/ml og den er det også en svak strek på. Da kan det da hvertfall ikke være noe anna enn en spire eller!?😍 Nå er det bare å håpe den klamrer seg godt fast!!
C'est la vie Skrevet 4. november 2016 #111 Skrevet 4. november 2016 (endret) Får ikke lasta opp bilde i tinypic akkurat nå, får bare feilmeldinger. Men har tatt 2 tester nå. Tok en 10 mlU/ml først, som jeg har brukt de andre dagene og den ble litt sterkere enn den har vært. Så da tok jeg en 25 mlU/ml og den er det også en svak strek på. Da kan det da hvertfall ikke være noe anna enn en spire eller!?😍 Nå er det bare å håpe den klamrer seg godt fast!! Hurra 👏🏼 Ja må være en spire når den stiger. Har testet hvert prøverør og den vare synker etter ovitrelle 😊 Endret 4. november 2016 av sperocredo
Lilletrille17 Skrevet 4. november 2016 #112 Skrevet 4. november 2016 Hurra 👏🏼 Ja må være en spire når den stiger. Har testet hvert prøverør og den vare synker etter ovitrelle 😊 Åh, hurra!!!😄😄 Er fortsatt litt stressa for at strekene er så svake, men strek er strek. Og fortsatt tidlig da🙈 Skulle gjerne fått lasta opp bilde her.. hehe
C'est la vie Skrevet 4. november 2016 #113 Skrevet 4. november 2016 Åh, hurra!!!😄😄 Er fortsatt litt stressa for at strekene er så svake, men strek er strek. Og fortsatt tidlig da🙈 Skulle gjerne fått lasta opp bilde her.. hehe Fikk ikke pos før 12 dpo med tvillingene. Ikke sterk før 14-15 dpo. Enda jeg hadde høy HCG. Blodprøve.
Lilletrille17 Skrevet 4. november 2016 #114 Skrevet 4. november 2016 Fikk ikke pos før 12 dpo med tvillingene. Ikke sterk før 14-15 dpo. Enda jeg hadde høy HCG. Blodprøve. Okej, da er det helt sikkert ikke noe å bekymre seg for☺️☺️
C'est la vie Skrevet 4. november 2016 #115 Skrevet 4. november 2016 Okej, da er det helt sikkert ikke noe å bekymre seg for☺️☺️ Nei, det tror jeg nok ikke 🙈 Jeg satte tilbake på dag 5. Hadde kjempe store stikkinger og litt blod på dag 6/7. Ultra svakt(bare jeg som så) 11 DPO og svak 12 DPO.
SLURPÅ Skrevet 4. november 2016 #116 Skrevet 4. november 2016 Da er jeg 5 dpo og er øm og murringer der. Solan85 detta blir kul av.
SLURPÅ Skrevet 4. november 2016 #117 Skrevet 4. november 2016 Glemte smerter i korsryggen men det kan vær truck kjøringen på jobb. Skal kjøre i 10 timer i dag og lør og søndag og. Så det er sikkert det.
Lilletrille17 Skrevet 4. november 2016 #118 Skrevet 4. november 2016 Glemte smerter i korsryggen men det kan vær truck kjøringen på jobb. Skal kjøre i 10 timer i dag og lør og søndag og. Så det er sikkert det. Vi håper det er noe annet😉 Jeg har også vondt i korsryggen, også har jeg en følelse av å være støl i magen.. sover veldig dårlig om natta, våkner mange ganger hver natt og oppe tidlig om morran.
SLURPÅ Skrevet 4. november 2016 #119 Skrevet 4. november 2016 Vi håper det er noe annet Jeg har også vondt i korsryggen, også har jeg en følelse av å være støl i magen.. sover veldig dårlig om natta, våkner mange ganger hver natt og oppe tidlig om morran. Krysser og håper det er noe annet, ja. La nurket ditt klore seg godt fast.
C'est la vie Skrevet 4. november 2016 #120 Skrevet 4. november 2016 Her har det kloret skikkelig på innsiden. Når jeg har hatt den stikkingen, har det kommet litt blod på papiret. Så tydelig at noe prøver å feste seg. Håper det fester seg godt 😊
Lilletrille17 Skrevet 4. november 2016 #121 Skrevet 4. november 2016 Her har det kloret skikkelig på innsiden. Når jeg har hatt den stikkingen, har det kommet litt blod på papiret. Så tydelig at noe prøver å feste seg. Håper det fester seg godt 😊 Så utrolig spennende!!😄 Krysser alt som krysses kan👍
C'est la vie Skrevet 4. november 2016 #122 Skrevet 4. november 2016 Så utrolig spennende!!😄 Krysser alt som krysses kan👍 Ja, veldig spent. Men husker hvor sikker jeg var på at jeg var gravid sist. Har litt den følelsen nå. Tunge pupper, har hatt spotting og skikkelig stikk i livmora. Tempen har steget. Så får se
Belle12 Skrevet 4. november 2016 #123 Skrevet 4. november 2016 Så spennende 😄 Håper d blir positiv test når den tid kommer! Når skal dere teste denne mnd?
C'est la vie Skrevet 4. november 2016 #124 Skrevet 4. november 2016 Vet ikke 😊 Kommer sikkert til å teste hver dag fremover fra søndag, tiden går litt fortere da. Noe å se frem til 🙈 8 DPO i dag.
Belle12 Skrevet 4. november 2016 #125 Skrevet 4. november 2016 Ja tiden går veldig sakte når man venter på noe 😪 Har lyst til å teste selv, men skal holde meg så lenge jeg klarer. 6dpo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå