Mrs druestein Skrevet 6. oktober 2016 #76 Del Skrevet 6. oktober 2016 I gĂ„r oppdaget jeg litt blod i trusa, et par drĂ„per. Samt at jeg hadde vondt i magen. Men det kom bare de drĂ„pene og i dag er jeg helt fin igjen,sĂ„ jeg fĂ„r avvente Ă„ se hva som skjer. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Michelleirene90 Skrevet 6. oktober 2016 #77 Del Skrevet 6. oktober 2016 Har svake tester men negativ HCG test. 7 dager over ikm og skjĂžnner ikke noe. Har mye symptomer Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Sofiem Skrevet 6. oktober 2016 #78 Del Skrevet 6. oktober 2016 Da har jeg vĂŠrt pĂ„ min fĂžrste legetime. Er der sĂ„ppas tidlig pga jeg har et hĂžyrisikosvangerskap. Jeg skal videre til sykehus for prĂžver og tidlig UL. Dere som har fĂ„tt tilbud om tidlig UL, hvor tidlig fĂ„r man den? AltsĂ„, hvilken graviditets uke? Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2016 #79 Del Skrevet 6. oktober 2016 I gĂ„r oppdaget jeg litt blod i trusa, et par drĂ„per. Samt at jeg hadde vondt i magen. Men det kom bare de drĂ„pene og i dag er jeg helt fin igjen,sĂ„ jeg fĂ„r avvente Ă„ se hva som skjer. Jeg blĂždde ogsĂ„ litt igĂ„r litt ubehaflig i magen igĂ„r Ă„ idag... SĂ„ vi fĂ„r se...    Anonymous poster hash: 1686d...eaf Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Mia2010<3 Skrevet 6. oktober 2016 #80 Del Skrevet 6. oktober 2016 Da har jeg vĂŠrt pĂ„ min fĂžrste legetime. Er der sĂ„ppas tidlig pga jeg har et hĂžyrisikosvangerskap. Jeg skal videre til sykehus for prĂžver og tidlig UL. Dere som har fĂ„tt tilbud om tidlig UL, hvor tidlig fĂ„r man den? AltsĂ„, hvilken graviditets uke? Hei! Jeg har ogsĂ„ et risikosvangerskap grunnet dĂždfĂždsel i mitt forrige. Jeg er nĂ„ blitt gravid igjen og skal pĂ„ ul i uke 6 allerede đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Sofiem Skrevet 6. oktober 2016 #81 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hei! Jeg har ogsĂ„ et risikosvangerskap grunnet dĂždfĂždsel i mitt forrige. Jeg er nĂ„ blitt gravid igjen og skal pĂ„ ul i uke 6 allerede Tusen takk for svar Leit Ă„ hĂžre at du har mĂ„ttet oppleve det Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Mrs druestein Skrevet 7. oktober 2016 #82 Del Skrevet 7. oktober 2016 http://www.dinside.no/okonomi/dette-gir-deg-smarte-barn/61955432  Gode nyheter til dere som sliter med kvalme Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
babbaroni Skrevet 7. oktober 2016 #83 Del Skrevet 7. oktober 2016 http://www.dinside.no/okonomi/dette-gir-deg-smarte-barn/61955432  Gode nyheter til dere som sliter med kvalme Da har jeg verdens flinkeste i magen!  Jeg var sĂ„ kvalm i dag at jeg mĂ„tte vĂŠre hjemme i noen timer fĂžr jobb. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
bleach Skrevet 7. oktober 2016 #84 Del Skrevet 7. oktober 2016 I dag var det simulering pĂ„ skolen, og en av Ăžvelsene besto av at jeg mĂ„tte lĂžpe sĂ„ raskt jeg kunne opp og ned trappene i de 4 etasjene til jeg ble skikkelig tungpustet og sliten, slik at partneren min kunne mĂ„le blodtrykk, puls og respirasjon. Holdt pĂ„ Ă„ spy halvveis opp, men pusha meg selv maks og kom hesblesende inn pĂ„ laben fĂžrst av alle (jeg har sykt dĂ„rlig kondis fra fĂžr av), og fikk beskjed av lĂŠreren at jeg ikke var sliten nok. Klarte heldigvis Ă„ ikke kaste opp, men det var jammen nĂŠre pĂ„.  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Vi4+1!?:-) Skrevet 7. oktober 2016 #85 Del Skrevet 7. oktober 2016 Da har jeg bare en som blir bittelitt over gjennomsnittet :-P Jevnt over kvalm annenhver dag. Ikke oppkastkvalm, mer karusellkvalm etter Ă„ ha gĂ„tt av i tide.  Var mer kvalm med nr 2 og enda mer med nr 1. Men da bare pĂ„ morgenen. NĂ„ varer det ofte hele dagen. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Sofiem Skrevet 8. oktober 2016 #86 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg blĂždde ogsĂ„ litt igĂ„r litt ubehaflig i magen igĂ„r Ă„ idag... SĂ„ vi fĂ„r se...    Anonymous poster hash: 1686d...eaf Uff.. Hvordan gĂ„r det med dere?? Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
bleach Skrevet 8. oktober 2016 #87 Del Skrevet 8. oktober 2016 Har noen begynt Ă„ fortelle det til de nĂŠrmeste ennĂ„? Vi har fortalt til foreldre og 2 vennepar. Tenker at om det gĂ„r skeis er det uansett greit Ă„ prate med noen om det. Er ikke den som annonserer noe sĂŠrlig heller, sist gang visst ikke folk flest det fĂžr jeg la ut babybilde  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
â„ Min engel â„ Skrevet 8. oktober 2016 #88 Del Skrevet 8. oktober 2016 Har noen begynt Ă„ fortelle det til de nĂŠrmeste ennĂ„? Vi har fortalt til foreldre og 2 vennepar. Tenker at om det gĂ„r skeis er det uansett greit Ă„ prate med noen om det. Er ikke den som annonserer noe sĂŠrlig heller, sist gang visst ikke folk flest det fĂžr jeg la ut babybilde Nei, har ikke begynt Ă„ dele nyheten enda. Men tror det kan bli vanskelig Ă„ skjule det sĂ„ lenge fordi denne uken har jeg begynt Ă„ fĂ„ mage og klĂŠrene strammer skikkelig rundt magen đł Er jo bare 6+5 sĂ„ dette var litt vel drĂžyt!!! Samboer kommenterte det i dag og jeg ble litt smĂ„nervĂžs! Tenk om det skjuler seg to inni der!!! đł Men sĂ„ prĂžver jeg Ă„ vĂŠre litt rasjonell ogsĂ„; dette er jo min 3.graviditet. Kun 17 mnd siden 2.mann ble fĂždt. SĂ„ kanskje det er derfor? đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Sofiem Skrevet 9. oktober 2016 #89 Del Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Har noen begynt Ă„ fortelle det til de nĂŠrmeste ennĂ„? Vi har fortalt til foreldre og 2 vennepar. Tenker at om det gĂ„r skeis er det uansett greit Ă„ prate med noen om det. Er ikke den som annonserer noe sĂŠrlig heller, sist gang visst ikke folk flest det fĂžr jeg la ut babybilde Nei.. Da jeg har mistet sĂ„ mange ganger tidligere har vi valgt Ă„ fortelle det til familie pĂ„ en koselig mĂ„te pĂ„ julaften. Da er jeg 15 uker pĂ„ vei ca Endret 9. oktober 2016 av Sofiem Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Mrs druestein Skrevet 9. oktober 2016 #90 Del Skrevet 9. oktober 2016 Har noen begynt Ă„ fortelle det til de nĂŠrmeste ennĂ„? Vi har fortalt til foreldre og 2 vennepar. Tenker at om det gĂ„r skeis er det uansett greit Ă„ prate med noen om det. Er ikke den som annonserer noe sĂŠrlig heller, sist gang visst ikke folk flest det fĂžr jeg la ut babybilde Hvis spira overlever frem til julaften sĂ„ kommer vi til Ă„ fortelle det til nĂŠrmeste familie da. Da er jeg forhĂ„pentligvis 16 uker pĂ„ vei. SĂ„ forteller vi det vel til andre venner og familie pĂ„ nyĂ„ret engang. Og ellers kommer jeg ikke til Ă„ skrive noe i sosiale medier eller noe. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Vi4+1!?:-) Skrevet 9. oktober 2016 #91 Del Skrevet 9. oktober 2016 Hmm.. Tredje gang for meg ogsĂ„. Ikke merket noe Ăžkning rundt midjen. Litt murringer innimellom og kvalme. Ellers fĂžler jeg meg ikke gravid. :-/ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
babbaroni Skrevet 10. oktober 2016 #92 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Vi har fortalt foreldre og sĂžsken, og jeg har fortalt 3 pĂ„ jobben, men bare fordi jeg er sĂ„ kvalm hele tida.  Jeg vet ikke om jeg mĂ„ bli delvis sykemeldt ennĂ„, men jeg tror at det er greit at noen vet hvorfor jeg kommer sent/drar tidlig fra jobben.  Endret 10. oktober 2016 av babbaroni Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Rogalandsjente Skrevet 10. oktober 2016 #93 Del Skrevet 10. oktober 2016 Hei đ Da ble det jaggu meg positiv test pĂ„ meg ogsĂ„ pĂ„ fĂžrste PP đ forelĂžpig termin 22 juni đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Mrs druestein Skrevet 10. oktober 2016 #94 Del Skrevet 10. oktober 2016 Hvordan gikk det med deg? Husker det var snakk om svakere tester eller noe, men husker ikke helt hva. Hei, jeg vet ikke helt enda. Jeg har nesten ingen symptomer og fĂžler meg ikke gravid. Og den clear blue testen sa 1-2 uke i forrige uke. Det burde stĂ„tt 2-3. SĂ„ tja.. Jeg skal til legen neste mandag og hĂ„per Ă„ fĂ„ noe mer avklaring da . Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
bleach Skrevet 10. oktober 2016 #95 Del Skrevet 10. oktober 2016 Blir hyggelig julegave for familien Ă„ fĂ„ den beskjeden da! Her er jeg fremdeles der at jeg tar tester nĂ„r jeg fĂžler meg "lite" gravid. Bestilte ul 6 desember, da er jeg 12-13 uker ca, gleder oss veldig.  Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Mrs druestein Skrevet 10. oktober 2016 #96 Del Skrevet 10. oktober 2016 Kanskje bare litt lav hcg i starten? Har du tatt ny test? Ja tok en pĂ„ lĂžrdag ogsĂ„, den sa fortsatt 1-2 SĂ„ nĂ„ vil jeg helst bare fĂ„ en avklaring sĂ„ jeg slipper Ă„ gĂ„ Ă„ gruble Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Vi4+1!?:-) Skrevet 11. oktober 2016 #97 Del Skrevet 11. oktober 2016 Moro:-) Dette er innlegg jeg skrev nĂ„r jeg var gravid med fĂžrstemann. Skrevet 17 April 2012 - 11:44 Jeg er 11 uker i dag og fĂžler meg ikke spesielt gravid...Ultralyd i neste uke:)Var pĂ„ ultralyd i uke 7 siden dette er et lite icsi gull og der sĂ„ alt bra ut. SĂ„ jeg prĂžver Ă„ tenkte at det fortsatt er en liten krabat inni der.Eneste symptom nĂ„ som kvalmen er borte er trĂžtthet og kranglebekken. Og et par ekstra kg.. :-)  bleach: Jeg har ogsĂ„ lyst til Ă„ ta tester nĂ„r jeg fĂžler meg lite gravid. NĂ„ er all kvalmen borte og jeg er bare trĂžtt. SĂ„ da tenker jeg med en gang at dette ikke gikk.. :-|Mrs Druestein: krysser fingrene for deg! Jeg hadde en venninne som hadde veldig lav hcg de fĂžrste 3 mĂ„nedene. Var en tredjedel av mine mĂ„linger. Hun var ikke kvalm, ikke trĂžtt, ikke murringer, la ikke pĂ„ seg, ikke Ăžmme pupper. Merket nada niks fĂžr hun fikk mage i uke 18. Hun tok ogsĂ„ en ekstra test fordi hun begynte plutselig Ă„ tvile. Alt var bra, bare helt annerledes svangerskap enn meg som lĂ„ over doskĂ„la hvis jeg ikke fikk havrefras med en gang jeg sto opp... Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
pia91 Skrevet 11. oktober 2016 #98 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hjerte til lille slĂ„r đđđđđđ HĂ„per den klamrer seg fast!!!!! BlĂžr litt brunt blod da.. Men hun viste ikke hvor det kom fra Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Mrs druestein Skrevet 11. oktober 2016 #99 Del Skrevet 11. oktober 2016 Ă h sĂ„ herlig Pia91 <3 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
pia91 Skrevet 11. oktober 2016 #100 Del Skrevet 11. oktober 2016 Ă h sĂ„ herlig Pia91 <3 Takk!! var jo helt sikker pĂ„ at jeg hadde mista... SĂ„ jeg spurte om vi trengte Ă„ ta ul, Ă„ hun sa vi mĂ„tte sjekke.. jeg ville ikke se pĂ„ skjermen..  Plutselig sir hun : jeg tror du vil se pĂ„ skjermen du er fortsatt gravid..  Da fikk jeg sjokk Ă„ sa nei viss ikke hjerte slĂ„r er ikke jeg gravid..Ă„ da sa hun jo det slĂ„r Aldri vĂŠrt sĂ„ glad Ă„ nervĂžs fĂžr... Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ