Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja! Mulig jeg kan være en måned lenger på vei(?) men det finner de vel ut på tidlig ultralyd for tenker å bestille privat :-) Ettersom den slår ut kjempe sterkt så tidlig, eller så produserer jeg bare mye HCG, no jeg trodde var positivt, og ikke som legen skulle skremme meg med! :-/

Men krysser fingrene for oss begge to <3

Eller kanskje det er to inni der? :P 

Fortsetter under...

Ok. Så ikke noe du bekymrer deg for? Sikkert jeg som er paranoid bare 😁

Hehe, nei null bekymringer nå altså😊 Hadde det forje gang også og forje svangerskap gikk uten noe tull. Så regner med at dette går like fint❤❤ Ingen grunn til bekymring om man ikke blør sier de jo😊 I dag har jeg ikke noe stikking i magen, nesten rart 😅

Annonse

Så artig at så mange er i samme situasjon!😄😄🎉

Jeg har fått legetime den 30.sept.. Er jo en hel evighet til da!😩

Men men.. 5+2 idag!😄 Smører meg med tålmod😊 Formen deres bra?😊

Det går nok fort skal du se:D

Har bestilt time hos jordmor 8 september, gleder meg:)

Formen er overaskende bra, vært i fin form de to siste dagene😄

Samme gjorde jeg Helt magisk :-) 5+0 Idag og alle blodprøvene er fine

Utrolig gøy! Nå har jeg delt det med mamma og det er litt godt at hun vet om det.

Jeg er også fin i formen, bare puppene er veldig ømme og trøttheten er på topp.

Håper dette kan fortsette slik og ikke bli verre med kvalme!

Annonse

Utrolig gøy! Nå har jeg delt det med mamma og det er litt godt at hun vet om det.

Jeg er også fin i formen, bare puppene er veldig ømme og trøttheten er på topp.

Håper dette kan fortsette slik og ikke bli verre med kvalme!

Artig å få fortalt det til noen da!😄

Vi begynte å prøve i august, men ettersom mensen kom den dagen den skulle, så tenkte jeg ikke så mye mer på det. Men etter få dager stoppet mensen. Ettersom jeg pleier å blø i 8-9 dager var dette veldig rart. Tok en test som viser gravid! Har vært hos legen og tatt blodprøve og skal tilbake over helgen, samt henvist tidlig ul. Tørr ikke glede meg for mye enda, men symptomene er på plass:) Dersom jeg er gravid har jeg regnet meg frem til termin 7.mai!

Vi begynte å prøve i august, men ettersom mensen kom den dagen den skulle, så tenkte jeg ikke så mye mer på det. Men etter få dager stoppet mensen. Ettersom jeg pleier å blø i 8-9 dager var dette veldig rart. Tok en test som viser gravid! Har vært hos legen og tatt blodprøve og skal tilbake over helgen, samt henvist tidlig ul. Tørr ikke glede meg for mye enda, men symptomene er på plass:) Dersom jeg er gravid har jeg regnet meg frem til termin 7.mai!

Du er nok gravid! Gratulerer!❤️😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...