Gå til innhold

JUNI 2016


ivf_fruen

Anbefalte innlegg

Da var tr her å jeg starter på 150 ie menopur og 150 ie gonal-f i morgen :) spent på denne kombinasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har æ tatt siste menopur sprøyte. Ovitrelle imorgen. Uttak mandag og innsett onsdag. En god del egg var d på ul, så e spent ka resultatet blir. Har aldri fått nok egg til frys så kanskje den her gangen.. Ikke d at æ trenger d.. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte Hausken i dag for å høre hva de sa siden det er en uke siden siste provera tabelett og ingen mens, ingen antydning til mens og negativ graviditetstest i dag tidlig.. Jeg skulle se om jeg fikk mensen iløpet av helgen og ta kontakt på mandag for å evt komme opp for sjekk av slimhinnene, eller melde om mens om den kom i helgen.

I ettermiddag startet jeg å kjenne litt, og jeg har startet å spotte.. Satser på at mensen er rett rundt hjørnet, da blir det kanskje sprøytestart på søndag (om mensen kommer i morgen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dagen siden sprøytestart, å jeg er stuptrøtt. Var slik sist gang også selv om det var en annen medisin. Hvordan går det med dere andre? Er det slik at man får bestemme selv om man skal sette inn ett eller to egg ved forsøk nr 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedag 5 med blasto (dyrket 5 dager før innsett) og er supertrøtt og kvalm. Spennende dette her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på ultralyd i dag og er klar for å sette inn et lite eskimoegg på fredag😊 håper dette er gullegget😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dagen siden sprøytestart, å jeg er stuptrøtt. Var slik sist gang også selv om det var en annen medisin. Hvordan går det med dere andre? Er det slik at man får bestemme selv om man skal sette inn ett eller to egg ved forsøk nr 2?

På andre forsøk fikk vi bare satt inn ett, på tredje forsøk fikk vi velge om vi ville ha ett eller to egg satt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Vi skal på ul på torsdag, spent på utviklingen å om de ser mange eggposer. På forrige forsøk fikk vi 7 egg ut hvor to ble befruktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dagen siden sprøytestart, å jeg er stuptrøtt. Var slik sist gang også selv om det var en annen medisin. Hvordan går det med dere andre? Er det slik at man får bestemme selv om man skal sette inn ett eller to egg ved forsøk nr 2?

Offentlige e ikke så ivrig til å sette inn 2 egg pga fare for tvilling svangerskap. Men litt mere på gli når d e siste forsøket. Privat trur æ e mer åpen til d og spesielt utlandet..

Idag henta dem ut 14 egg så venter spent kor mange blir befrukta og av god kvalitet. Har aldri fått nok til frys.. Onsdag ska d være innsett ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offentlige e ikke så ivrig til å sette inn 2 egg pga fare for tvilling svangerskap. Men litt mere på gli når d e siste forsøket. Privat trur æ e mer åpen til d og spesielt utlandet..

Idag henta dem ut 14 egg så venter spent kor mange blir befrukta og av god kvalitet. Har aldri fått nok til frys.. Onsdag ska d være innsett ☺

 

Har du hørt hvordan d har gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter fortsatt på mens her i gården.. Fikk heldigvis beskjed fra riksen at den måtte komme senest 20/06.. Da har jeg litt tid "på meg" 😜 Men kjennes som om den skal komme når som helst for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt hvordan d har gått?

Nei, St.Olavs bruker ikke å informere før vi ska på innsett imorgen. Æ kunne sikkert ringe men e nok tålmodig av mæ og venter spent til æ ska dit.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, St.Olavs bruker ikke å informere før vi ska på innsett imorgen. Æ kunne sikkert ringe men e nok tålmodig av mæ og venter spent til æ ska dit.

Lykke til i morgen 😊 Satser på at det blir flere på frys 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå på sprøytedag 5 å har vært syk siden i går, fikk litt feber når jeg kom hjem fra jobb i går. våknet i natt å da var tempen oppe i 38.8 grader. Er det noe som kan påvirke forsøket? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå på sprøytedag 5 å har vært syk siden i går, fikk litt feber når jeg kom hjem fra jobb i går. våknet i natt å da var tempen oppe i 38.8 grader. Er det noe som kan påvirke forsøket? :/

Æ trur ikke d påvirke forsøket ellers men trur d e noe regler til selve uttak/innsett. Litt usikker om det har noe stor påvirkning på damer men hos mennene kan d påvirke på sæd kvalitet. Ska visst være feber fri ei uke før. Mannen min var jo syk ei uke før så vi var spent, men d gikk bra ☺
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå på sprøytedag 5 å har vært syk siden i går, fikk litt feber når jeg kom hjem fra jobb i går. våknet i natt å da var tempen oppe i 38.8 grader. Er det noe som kan påvirke forsøket? :/

Jeg er ikke sikker altså - men man anbefaler jo generelt ikke operasjoner når man har feber grunnet fare for infeksjon - vet ikke om det gjelder for egguthenting?!

 

Anonymous poster hash: 66f34...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på førte ul i morgen, så får høre med de da :) skal ikke ha uttak før ila neste uke regner jeg med, så innen da er jeg jo frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ruger man og kanskje 3 egg til frys, de sku dyrkes videre. Får vel etterhvert brev i posten om d. Testdato 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR har kommet (perfect timing). Nå skal jeg ta min første UL og sende resultatet til IVI BCN. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sniktestet 😱 Tør ikke slippe jubelen helt løs, men to streker lyste opp 🎉😍😱 blodprøve mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sniktestet 😱 Tør ikke slippe jubelen helt løs, men to streker lyste opp 🎉😍😱 blodprøve mandag.

Så spennende! Krysser fingrene for deg. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til denne gruppa siden jeg har innsett av fryse egg på mandag. Vi har 2 egg igjen på frys, håper nå at de overlever og at begge blir satt inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...