Gå til innhold

JUNI 2016


ivf_fruen

Anbefalte innlegg

Resepter her og i dag! Menopur, Orgalutran og Ovitrelle! Får krysse fingrene for at det er den komboen som passer perfekt for meg, og krysse fingre for at tiden går fort!

 

Ble ferdig med en eksamen i går - siste på lenge forhåpentligvis - så nå kan jeg være zeeeen! 😊 Nå er det bare å gjøre klart til familiebesøk i helgen (da går nok denne helgen rimelig fort), og 40-års dagen til mannen i starten av juni før medisinstart 🎉

Endret av Ancear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk behandlingsplanen i posten i går og medisiner i posten i dag. Skal starte på 150ie menopur og 150ie gonal-f andre mensdag. Håper denne blandingen fungerer bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til spesialist på hypertyreose, og han sa vi måtte vente i 6 mnd. før de kunne vurdere om det var OK å begynne med søskenforsøk.

 

Melder meg dermed ut av denne gruppa! Ønsker alle her inne lykke til😊

Lykke til med forsøket senere. ☺
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kossn går d, jenter? Flere som har bynt med medisiner?

Venter på svar fra klinikken ang. medisineringen, når jeg har fått det, starter jeg på provera for å få blødning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på nesespray mandag neste uke , gruer meg samtidig som jeg gleder meg til å være igang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått svar fra klinikken, får ny resept, så får puregon istedenfor menopur.

Starter med provera i kveld (kunne startet på fredag, men ville vente på svar fra klinikken før jeg startet) håper på oppstart med sprøyter om rundt 14 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter jeg på at mens skal komme så jeg kan starte på sprøyter. Mens må jo selvfølgelig være forsinket denne gangen og, typisk. Men får ikke gjort annet enn å vente på den..håper på snart å starte på sprøyer, så er man igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg inn her. Jeg tar Yasmin piller til 6 juni. Skal bruke menopur og puregon. Kort protokoll. Vi har tatt alle blodprøvene inkl karyotype test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har eggløsning i dag (kjennes sånn vafall) så da er det vel 14 dager til mens og 17 til sprøytestart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotellstreik og eventuelt flystreik akkurat når vi ska reise til tr.heim til uttak/innsett.. Vi kommer oss nedover men verre hjem igjen.. Og streik e ikke god nok grunn å være borte fra jobben! Snakk om uflaks. Akkurat som om vi ikke e spent nok i utgangspunktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å tenke i går kveld at dette forsøket blir mest sansynlig rett oppi en av de travleste ukene på jobb før sommeren ("alt" skjer samme uken), nesten som jeg håper mensen blir noen få dager forsinket, slik at vi ender opp uken etterpå.

Vet jo ikke når ting skjer, så satser på alt ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å tenke i går kveld at dette forsøket blir mest sansynlig rett oppi en av de travleste ukene på jobb før sommeren ("alt" skjer samme uken), nesten som jeg håper mensen blir noen få dager forsinket, slik at vi ender opp uken etterpå.

Vet jo ikke når ting skjer, så satser på alt ordner seg.

Æ bruker å ruge når æ har d mest traveligst på jobb.. Men den her gangen planla æ at ting skjer før forsøk. Men den her gangen tenker æ på økonomi, akkurat før lønning/feriepenger.. Men ting ordner sæ nok ☺
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg inn her,håper jeg!😜

Skal insemineres i neste syklus,venter spent på brevet fra Medicus.Lurer på hvilken medisiner jeg ska gå på! Hva er vanligst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inseminert i april , gikk bare på letrezol fra dag 3-7 av syklusen , ellers ingenting. Men jeg har regelmessig syklus og eggløsning av meg selv , så det er derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ bruker å ruge når æ har d mest traveligst på jobb.. Men den her gangen planla æ at ting skjer før forsøk. Men den her gangen tenker æ på økonomi, akkurat før lønning/feriepenger.. Men ting ordner sæ nok ☺

 

Noen av tingene på jobb viste jeg om, men mye har kommet siste uken også. Etter det jeg har telt meg ut etter slik det er nå risikerer jeg å få ul sjekk samme dag som jeg kommer til å være alene med en vikar før lunsj og sitter i møte etter lunsj.. Men kan ikke ta "sorgene" på forskudd, alt ordner seg på en eller annen måte. De er veldig flink å hjelpe de jeg jobber med, men hadde håpt å ikke si for mye denne gangen. (De siste gangene har de vist om forsøkene og vært veldig behjelpelig med vakter og arbeidstid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av tingene på jobb viste jeg om, men mye har kommet siste uken også. Etter det jeg har telt meg ut etter slik det er nå risikerer jeg å få ul sjekk samme dag som jeg kommer til å være alene med en vikar før lunsj og sitter i møte etter lunsj.. Men kan ikke ta "sorgene" på forskudd, alt ordner seg på en eller annen måte. De er veldig flink å hjelpe de jeg jobber med, men hadde håpt å ikke si for mye denne gangen. (De siste gangene har de vist om forsøkene og vært veldig behjelpelig med vakter og arbeidstid)

Ja d ordner sæ nok ☺ Æ har en jobb der æ kan styre litt på møtene som d passer mæ. Og ingen vikar på mæ så arbeidet forsvinner ikke selv om æ e borte. Men av og til e man nødt til å si til andre at man får ordna fri. Har heller ikke lyst å si til andre men måtte si til sjefen siden æ ska være borte over ei uke pga forsøk. Men bedre å planlegge litt i forkant at man ikke plutselig lager problemer til de andre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki:)

Håper jeg ikke må på så mye medisiner,men får vente og se:)

Vi har veldig lang reise til klinikken (7-8t),er det en sjanse for at jeg får eggløsningsprøyte, for å øke sjansene på å treffe eggløsningen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke 😊 Jeg fikk ikke det , men fikk ultralyd på dag 10 for å sjekke størrelsen på eggene og dermed vite litt mer om når eggløsning ville skje, og så fikk jeg beskjed om å ta eggløsningstester fra dag 11. Fikk så beskjed om å si ifra når den ble positiv for da skulle vi komme til klinikken dagen etter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke 😊 Jeg fikk ikke det , men fikk ultralyd på dag 10 for å sjekke størrelsen på eggene og dermed vite litt mer om når eggløsning ville skje, og så fikk jeg beskjed om å ta eggløsningstester fra dag 11. Fikk så beskjed om å si ifra når den ble positiv for da skulle vi komme til klinikken dagen etter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke 😊 Jeg fikk ikke det , men fikk ultralyd på dag 10 for å sjekke størrelsen på eggene og dermed vite litt mer om når eggløsning ville skje, og så fikk jeg beskjed om å ta eggløsningstester fra dag 11. Fikk så beskjed om å si ifra når den ble positiv for da skulle vi komme til klinikken dagen etter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, beklager mange like innlegg , nettet hang seg opp her!

 

Da er dag 2 på nesespray over, og jeg merker heldigvis ingenting! 😄 På klinikken sa de at de som merket noe, merket det som regel allerede de første dagene ,så so far so good 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, beklager mange like innlegg , nettet hang seg opp her!

 

Da er dag 2 på nesespray over, og jeg merker heldigvis ingenting! På klinikken sa de at de som merket noe, merket det som regel allerede de første dagene ,så so far so good

 

Når jeg gikk på spray merket jeg alt 1. dagen at jeg var mye mer lettrørt. Flere sa at det ikke var mulig - men reagerte på de merkligste ting jeg ikke reagerer på ellers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har fremdeles ikke mens dukket opp. Snakket med klinikken og hvis den ikke kommer i løpet av en uke er det mulig forsøket blir utsatt til over sommer. Håper ikke det skjer, er klar for å ta siste runde nå... skal desverre alltid være et eller annet i denne prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har fremdeles ikke mens dukket opp. Snakket med klinikken og hvis den ikke kommer i løpet av en uke er det mulig forsøket blir utsatt til over sommer. Håper ikke det skjer, er klar for å ta siste runde nå... skal desverre alltid være et eller annet i denne prosessen.

Håper du snart får mensen! Kjipt å måtte utsette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...