Gå til innhold

JUNI 2016


ivf_fruen

Anbefalte innlegg

😭😭😭 liten update fra meg. Vi var på egg uthenting i går på riksen, de fikk ut 20 egg. Kjæresten min måtte først levere 2 vanlig prøver som de ikke fant noen svømmere på. Så det ble biopsi, å de fant 1 som de ikke kunne bruke. Jeg måtte ringe labben i dag, for jeg hørte ingen ting i fra de. Å fikk beskjed da at de ikke fant noen de kunne bruke. Så de fikk ikke befruktet noen egg. 😭😭 så ble en runde uten nytte denne gangen også. Skal i samtale med riksen på mandag 😭 Vis mannen får fri. Livet er dritt akkurat nå.

Åååå nei!!! Føler så med dere! Vet hvordan det når det slutter så brått! Den tomheten, sinne, frustrasjon, tristhet, urettferdighet, alt blandet på en gang!

Hos oss er hovedgrunnen at mannen har få og dårige svømmere, brødrene hans har det samme. En eldre bror og kona måtte bruke donor tii slutt - og da gikk d veldig fint. Og den dag i dag er de lykkelige foreldre, like mye han som hun :)

 

Stor trøsteklem! Ikke mist håpet! Vær der for hverandre! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var egguthebtibg over her og... 1 egg ut.. D er jo 1 mer en sist.. Vi fikk valget på onsdag om vi ville avbryte da - eller ta ut det ene egget i dag. Nysjerrig som jeg er var d ikke så vanskelig valg!

 

Jeg er vist litt atypisk case, siden jeg har masse eggreserve, sist jeg ble stimulert trengte jeg bare 112,5 iue menopure for å få masse egg, men fikk eggløsning av meg selv (noe de sier igjen er ekstremt sjeldent med Synarella). Denne gangen var jeg oppe i 150 iue med Menopur men modnet bare 1 egg, synarella ble byttet ut med orgalutran. Legene vil derfor ta opp min case på et spesialistmøte..

 

Får vite hvordan det ene egget ser ut i morgen og om de befruktet de - om d var svømmere hos mannen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update fra meg. Vi var på egg uthenting i går på riksen, de fikk ut 20 egg. Kjæresten min måtte først levere 2 vanlig prøver som de ikke fant noen svømmere på. Så det ble biopsi, å de fant 1 som de ikke kunne bruke. Jeg måtte ringe labben i dag, for jeg hørte ingen ting i fra de. Å fikk beskjed da at de ikke fant noen de kunne bruke. Så de fikk ikke befruktet noen egg. så ble en runde uten nytte denne gangen også. Skal i samtale med riksen på mandag Vis mannen får fri. Livet er dritt akkurat nå.

Fryser riksen eggene?

 

Anonymous poster hash: 01bdc...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå nei!!! Føler så med dere! Vet hvordan det når det slutter så brått! Den tomheten, sinne, frustrasjon, tristhet, urettferdighet, alt blandet på en gang!

Hos oss er hovedgrunnen at mannen har få og dårige svømmere, brødrene hans har det samme. En eldre bror og kona måtte bruke donor tii slutt - og da gikk d veldig fint. Og den dag i dag er de lykkelige foreldre, like mye han som hun :)

 

Stor trøsteklem! Ikke mist håpet! Vær der for hverandre! Lykke til!

Det er hos mannen problemet er hos oss også, vi skal snakke med riksen på mandag, å vi må også snakke litt mere om donor. Detter var 2 forsøket vårt. Så har jo bare igjen 1. Ønsker deg masse masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fryser riksen eggene?

 

Anonymous poster hash: 01bdc...6f5

Hun som kunne det var ikke på jobb, pluss at det ble for langt på dag og eggene hadde modnet for mye :/ så det gikk vist ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som kunne det var ikke på jobb, pluss at det ble for langt på dag og eggene hadde modnet for mye :/ så det gikk vist ikke.

Jeg føler med deg. Nesten sint her jeg sitter. Irritert på riksen. Dette er for galt. Bare en person som kan gjøre jobben??? Kan ikke tro det. De burde først sikret spermiene før du ble satt på kur. Varsellampene deres burde blinket i alle retninger når de ikke fant spermier første gang, i steden for å tro at det løste seg med testikulær biopsi.

 

Anonymous poster hash: 01bdc...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hos mannen problemet er hos oss også, vi skal snakke med riksen på mandag, å vi må også snakke litt mere om donor. Detter var 2 forsøket vårt. Så har jo bare igjen 1. Ønsker deg masse masse lykke til.

Teller dette som forsøk da? Det jeg har fått forklart er at så lenge de ikke fører noe tilbake regnes det som avbrutt forsøk og derned ikke en av de tre! Det får dere sikkert høre mer om på mandag :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg føler med deg. Nesten sint her jeg sitter. Irritert på riksen. Dette er for galt. Bare en person som kan gjøre jobben??? Kan ikke tro det. De burde først sikret spermiene før du ble satt på kur. Varsellampene deres burde blinket i alle retninger når de ikke fant spermier første gang, i steden for å tro at det løste seg med testikulær biopsi.

 

Anonymous poster hash: 01bdc...6f5

Vi hadde et forsøk i fjor, å da fant de noen på siste vanlige levering. Å jeg ble jo faktisk gravid. Men akkurat nå ser vi veldig mørkt på ting. I allefall samboeren min 😢 Men vi får høre på mandag hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller dette som forsøk da? Det jeg har fått forklart er at så lenge de ikke fører noe tilbake regnes det som avbrutt forsøk og derned ikke en av de tre! Det får dere sikkert høre mer om på mandag :) lykke til!

Vi får vente til mandag med å høre 👍🏼 uansett skjer det ikke noe før til høsten 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det uventet satt inn et fint 4 delt egg i går - det eneste som ble tatt ut..

Testdag 15. juli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle som skal teste i nærmeste fremtid masse lykke til. Vi hadde samtale med legen på klinikken på fredag, og var ikke akkurat oppløftende tilbakemeldinger. Vi fikk egentlig inntrykk at hun ønsket at vi skulle si oss ferdig.. 3 og 4 ivf forsøk avbrutt, så vi har jo 1 forsøk igjen. Kommer til å bruke det til høsten, så får vi se. Nå er det iallefall sommer og ferie, og etterlengtet avkobling. Ønsker dere alle en god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Glede var kort :sur: , men det er første gang at jeg så to strek :sjokkert: . Vi skal prøve igjen. Vi skal ha samtale med IVI.

 

For første gang i mitt liv var jeg gravid. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Glede var kort :sur: , men det er første gang at jeg så to strek :sjokkert: . Vi skal prøve igjen. Vi skal ha samtale med IVI.

 

For første gang i mitt liv var jeg gravid. :dagens-rose:

Åhhhh, det var synd. Jeg hadde også en kjemisk før gullegget ble satt inn.

Fikk 2 streker som ikke ble sterkere før jeg begynnte å blø.

 

 

Ikke gi opp! Det var da et godt tegn at du fikk 2 streker!👏 Jeg heier på deg! ☀️🌸🌻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Her ble det uventet satt inn et fint 4 delt egg i går - det eneste som ble tatt ut..

Testdag 15. juli!!

 

Hvordan gikk det med deg? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med deg? 😊

Det gikk desverre ikke 😢 to negative hjemmetester og beta hcg på under 2..

Tanta kom for fullt i helgen!

Neste forsøk i november..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk desverre ikke 😢 to negative hjemmetester og beta hcg på under 2..

Tanta kom for fullt i helgen!

Neste forsøk i november..

 

Æsj, det var leit. Får satse på at november er rette mnd og at det blir egg på frys 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var leit. Får satse på at november er rette mnd og at det blir egg på frys 💕

Ja det er det vi håper på! Lei av full stimulering! Men gjør så klart det som skal til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...