Gå til innhold

JUNI 2016


ivf_fruen

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk kontrollen i dag Rugehøna2016?

Det gikk bra, de har vokst så nå er de på 15mm. Men jeg har for høyt østrogennivå i blode. Så kan ikke Sette eggløsningssprøye enda. Så er på tur innover nå. For ny blodprøve og ul. 👍🏼 hun jeg hadde i går mente at jeg burde vært innover på fredagen som var også, slik at de kunne redusert dosa, slik at nivået i blode hadde holdt seg kontrollert 👍🏼 men men, ingen skade enda. Nå bare sniffer jeg. Ingen Gonal f. på meg nå 👍🏼 godt å være ferdig med 1 ting 👍🏼 hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk bra, de har vokst så nå er de på 15mm. Men jeg har for høyt østrogennivå i blode. Så kan ikke Sette eggløsningssprøye enda. Så er på tur innover nå. For ny blodprøve og ul. 👍🏼 hun jeg hadde i går mente at jeg burde vært innover på fredagen som var også, slik at de kunne redusert dosa, slik at nivået i blode hadde holdt seg kontrollert 👍🏼 men men, ingen skade enda. Nå bare sniffer jeg. Ingen Gonal f. på meg nå 👍🏼 godt å være ferdig med 1 ting 👍🏼 hehe

Det er noe som er så dumt med at d altid er en ny lege man møter på: jeg har opplevd at de ofte er uenig med hverandre - doser -tid mellom kontrollene.. Håper du får noen gode nyheter i dag da! Kontroll på meg og straks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som er så dumt med at d altid er en ny lege man møter på: jeg har opplevd at de ofte er uenig med hverandre - doser -tid mellom kontrollene.. Håper du får noen gode nyheter i dag da! Kontroll på meg og straks ;)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra, de har vokst så nå er de på 15mm. Men jeg har for høyt østrogennivå i blode. Så kan ikke Sette eggløsningssprøye enda. Så er på tur innover nå. For ny blodprøve og ul. hun jeg hadde i går mente at jeg burde vært innover på fredagen som var også, slik at de kunne redusert dosa, slik at nivået i blode hadde holdt seg kontrollert men men, ingen skade enda. Nå bare sniffer jeg. Ingen Gonal f. på meg nå godt å være ferdig med 1 ting hehe

Akkurat det samme skjedde med meg. Jeg gikk 3 dager uten puregon og lege sa til meg at jeg skulle har vært til undersokelse på torsdag, men de sa ingenting til meg og allrede på fredag har de mistet kontroll av min kropp. Lege sa også at hvis E2 etter 3 dager var forsatt høyt må forsøk avbrytes.

 

Anonymous poster hash: 01bdc...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat det samme skjedde med meg. Jeg gikk 3 dager uten puregon og lege sa til meg at jeg skulle har vært til undersokelse på torsdag, men de sa ingenting til meg og allrede på fredag har de mistet kontroll av min kropp. Lege sa også at hvis E2 etter 3 dager var forsatt høyt må forsøk avbrytes.

 

Anonymous poster hash: 01bdc...6f5

Det her skjedde med meg sist også, så jeg håper bare at verdiene ikke har stiget så mye i dag. Sist ble de veldig høye. Men de fikk det til. Å fikk ut 10 egg 6 med bra kvalitet. Å jeg ble gravid sist, men det ble en veldig kort glede. Så håper på at dette er vår tur :) 👍🏼👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her skjedde med meg sist også, så jeg håper bare at verdiene ikke har stiget så mye i dag. Sist ble de veldig høye. Men de fikk det til. Å fikk ut 10 egg 6 med bra kvalitet. Å jeg ble gravid sist, men det ble en veldig kort glede. Så håper på at dette er vår tur :)

Hvis dette har skjedd før hvorfor har de ikke lært? Jeg syns det er dårlig gjort. :(

 

Anonymous poster hash: 01bdc...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dette har skjedd før hvorfor har de ikke lært? Jeg syns det er dårlig gjort. :(

 

Anonymous poster hash: 01bdc...6f5

Jeg kom til en stressa lege på onsdag forje uke, som jeg selv følte ikke så ordentlig på meg. så i fra til sykesøsteren. Så får jeg han i dag, skal jeg si han må se på alle papirene mine.

 

Hvor har du behandling ?

Endret av Rugehøna2016
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til en stressa lege på onsdag forje uke, som jeg selv følte ikke så ordentlig på meg. så i fra til sykesøsteren. Så får jeg han i dag, skal jeg si han må se på alle papirene mine.

 

Hvor har du behandling ?

Riksen

 

Anonymous poster hash: 01bdc...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger du ann i prosessen da??

Til slutt fikk jeg 12 egg, 6 befruktet, 3 innsetting, alle negative. Skal ha Samtale i August.

 

Anonymous poster hash: 01bdc...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til slutt fikk jeg 12 egg, 6 befruktet, 3 innsetting, alle negative. Skal ha Samtale i August.

 

Anonymous poster hash: 01bdc...6f5

Da får vi håpe at det blir din tur til høsten :) jeg er veldig spent på hva de sier i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som er så dumt med at d altid er en ny lege man møter på: jeg har opplevd at de ofte er uenig med hverandre - doser -tid mellom kontrollene.. Håper du får noen gode nyheter i dag da! Kontroll på meg og straks ;)

Si gjerne i fra hvordan jeg gikk i dag :) jeg har ikke time før 13.30 👍🏼 blir litt venting når man må være her 9 for å ta blodprøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si gjerne i fra hvordan jeg gikk i dag :) jeg har ikke time før 13.30 👍🏼 blir litt venting når man må være her 9 for å ta blodprøve ;)

Jeg har time nå - så kan gi beskjed hvilken lege det er ;) er suuuuper stressa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D var en eldre mann med briller ned på nesen

Jeg fikk også beskjed om at jeg skulle ha kommet inn til kontroll igjen tidligere da det kun er en eggpose som utvikler seg og mamge små..

Endret av Ancear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D var en eldre mann med briller ned på nesen

Jeg fikk også beskjed om at jeg skulle ha kommet inn til kontroll igjen tidligere da det kun er en eggpose som utvikler seg og mamge små..

Jeg var også til han, han var grei han. Men jeg må tilbake i mårra også. Ny blod prøve kl 9. Og time 13.30 kom inn mye før i dag :) så slapp å vente. Østrogennivået steg fra i går, går det ned i mårra blir det uthenting på torsdag 🙏🏼🙏🏼 så bare håper :) ny kontroll i mårra du også eller? Endret av Rugehøna2016
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også til han, han var grei han. Men jeg må tilbake i mårra også. Ny blod prøve kl 9. Og time 13.30 kom inn mye før i dag :) så slapp å vente. Østrogennivået steg fra i går, går det ned i mårra blir det uthenting på torsdag så bare håper :) ny kontroll i mårra du også eller?

Nei ny kontroll på onsdag - måtte øke dosene i 2 dager for å se om flere eggposer utviklet seg...

Evt uttak på fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ny kontroll på onsdag - måtte øke dosene i 2 dager for å se om flere eggposer utviklet seg...

Evt uttak på fredag

Spennende :) jeg driver bare å sniffer synarela :) for å få ned verdiene i blodet👍🏼
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig å bare være leser på forumet denne gangen men klarer ikke å holde meg.. 😊 etter mye styr og frem og tilbake, fikk jeg onsdag 22/6 satt inn ett 5 dager blastodyrket fryseegg 👌 hadde 2 igjen fra uthenting i april. Det ene falt bort etter tining, mens det andre så perfekt ut, og er nå forhåpentligvis godt plantet 😊 går på lutinus og ovitrelle sprøyter, så blodprøve torsdag 7/7, om jeg kommer så langt. Er så spennende å lese om alle dere andre her inne. Ønsker dere masse lykke til 😀

Endret av fødti1991
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig å bare være leser på forumet denne gangen men klarer ikke å holde meg.. 😊 etter mye styr og frem og tilbake, fikk jeg onsdag 22/6 satt inn ett 5 dager blastodyrket fryseegg 👌 hadde 2 igjen fra uthenting i april. Det ene falt bort etter tining, mens det andre så perfekt ut, og er nå forhåpentligvis godt plantet 😊 går på lutinus og ovitrelle sprøyter, så blodprøve torsdag 7/7, om jeg kommer så langt. Er så spennende å lese om alle dere andre her inne. Ønsker dere masse lykke til 😀

Masse lykke til 👏🏼 spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også til han, han var grei han. Men jeg må tilbake i mårra også. Ny blod prøve kl 9. Og time 13.30 kom inn mye før i dag :) så slapp å vente. Østrogennivået steg fra i går, går det ned i mårra blir det uthenting på torsdag 🙏🏼🙏🏼 så bare håper :) ny kontroll i mårra du også eller?

 

Hvordan gikk det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! skulle egentlig på riksen til inseminasjon denne uken, men de har ved en feil satt meg på hormoner. Var på kontroll i går og fikk beskjed om at forsøket måtte avbrytes. Hadde syv store folikker på 15-17mm og sjansen for syvlinger var stor. Det vil vi jo selvfølgelig unngå. Synes bare de var så lite følsomme. Jeg var helt knust og bare gråt og gråt - proppa full av hormoner og det gjør jo kjempevondt! Fikk bare beskjed om at feil kan skje og at jeg fikk ringe når jeg får mensen, og at om jeg er heldig blir det plass til meg i aug/sept. hub jeg snakka med var kjapp og avsluttet samtalen med en gang. Har egentlig mange spørsmål og ting jeg lurer på for veien videre. Til dere som har opplevd å bli overstimulert; når fikk dere mensen? Er det slik at ved eggløsning vil alle disse syv eggene slippe? Jeg pleier å kjenne det godt når jeg har eggløsning, derfor går jeg bare rundy og gruer meg og er redd for hvor vondt dette vil bli, for det er jo allerede veldig vondt.

 

Anonymous poster hash: a86e6...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også til han, han var grei han. Men jeg må tilbake i mårra også. Ny blod prøve kl 9. Og time 13.30 kom inn mye før i dag :) så slapp å vente. Østrogennivået steg fra i går, går det ned i mårra blir det uthenting på torsdag 🙏🏼🙏🏼 så bare håper :) ny kontroll i mårra du også eller?

 

Hvordan gikk det i dag?

Hei :) med meg gikk det bra :) masse store poser klare til tømming. Og østrogennivået har fått nedover👍🏼 så blir ut henting på torsdag :) å håper på innsett lørdag 👏🏼🙏🏼🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! skulle egentlig på riksen til inseminasjon denne uken, men de har ved en feil satt meg på hormoner. Var på kontroll i går og fikk beskjed om at forsøket måtte avbrytes. Hadde syv store folikker på 15-17mm og sjansen for syvlinger var stor. Det vil vi jo selvfølgelig unngå. Synes bare de var så lite følsomme. Jeg var helt knust og bare gråt og gråt - proppa full av hormoner og det gjør jo kjempevondt! Fikk bare beskjed om at feil kan skje og at jeg fikk ringe når jeg får mensen, og at om jeg er heldig blir det plass til meg i aug/sept. hub jeg snakka med var kjapp og avsluttet samtalen med en gang. Har egentlig mange spørsmål og ting jeg lurer på for veien videre. Til dere som har opplevd å bli overstimulert; når fikk dere mensen? Er det slik at ved eggløsning vil alle disse syv eggene slippe? Jeg pleier å kjenne det godt når jeg har eggløsning, derfor går jeg bare rundy og gruer meg og er redd for hvor vondt dette vil bli, for det er jo allerede veldig vondt.

 

Anonymous poster hash: a86e6...964

Hvordan kan de gjøre slike feil 😡 Kjenner jeg blir frustrert. Jeg hadde en episode i fjor, vi fikk klar signal på isci, å startet med behandlingen. Var godt ut i sprøyte periode, så fant de plutselig ut at jeg hadde for høy bmi, at jeg egentlig ikke skulle fått forsøk. Men de fullførte. De hadde jo ikke lest godt på papirene mine. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt de, å snakket med de. Skriv ned alle spørsmål førstb👍🏼👍🏼 føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsket 5 dager embryo, men embryologist anbefaler at vi gjør ET nå fordi embryone kanskje ikke klarer 5 dager.

Syns ikke du skal være skuffet for det.

Jeg satt inn 2 dagers, og jeg er strax høygravid.

 

Fikk 3 egg. 2 perfekte, og ett sånn bob bob.

De 2 perfekte var helt like gode, så de satte inn ett og prøvde å dyrke de videre til 5 dagers og fryseegg.

Det gikk ikke, og det var bare det som ble satt inn som det gikk bra med.

Eggene har det best inn i livmor.

 

Ønsker deg lykke til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😭😭😭 liten update fra meg. Vi var på egg uthenting i går på riksen, de fikk ut 20 egg. Kjæresten min måtte først levere 2 vanlig prøver som de ikke fant noen svømmere på. Så det ble biopsi, å de fant 1 som de ikke kunne bruke. Jeg måtte ringe labben i dag, for jeg hørte ingen ting i fra de. Å fikk beskjed da at de ikke fant noen de kunne bruke. Så de fikk ikke befruktet noen egg. 😭😭 så ble en runde uten nytte denne gangen også. Skal i samtale med riksen på mandag 😭 Vis mannen får fri. Livet er dritt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...