Gå til innhold

JUNI 2016


ivf_fruen

Anbefalte innlegg

Da har det etterlengtede brevet kommet!😍

 

Vi skal endelig få begynt!Neste syklus skal jeg bli inseminert.

Jeg skal gå på Letrozol (Femar) 2,5mg.

UL syklusdag 10-12,for å se hvordan eggsekken (follikkelen) utvikler seg.

Eggløsningstest + Otrivelle.

Så Litinus vaginaltab.

 

Noen som har hatt samme "behandlingsplan?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bella-81 : Håper mensen din dukker opp!! Jeg venter mens på mandag, og er også helt avhengig av at den faktisk kommer i løpet av neste uke, ellers rekker vi ikke uttak og innsett før sommerferien. Håper og regner med det skal gå bra, har alltid vært regelmessig , men nå er det første forsøk og første gang på nesespray, så vet jo aldri om den kan kluss syklusen skikkelig til. Krysser iallefall alt for at din også dukker opp 😊

 

Dag 4 på spray nesten over og jeg merker fortsatt ingenting 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :-) syklusdag 41 og ingen mens enda... har tatt test for å lokke den ut, negativ og fortsatt ingen mens.blir litt stressa av det med tanke på evt utsattforsøk,og det hjelper jo ikke akkurat heller. Har jobbehelg i vente,så får satse på at det gjør susen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, hopper inn her. Om alt går bra blir det innsett 1. Juni 😊 Akkurat hatt uttak. 😊 Ønsker dere en riktig god helg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom endelig mens i går på dag 43. Oppstart sprøyter i dag og UL om en uke.da er man endelig i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting jeg ..SKIKKELIGE mensmurringer de siste tre siste dagene og en nesten positiv el test.. Venter mens de neste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting jeg ..SKIKKELIGE mensmurringer de siste tre siste dagene og en nesten positiv el test.. Venter mens de neste dagene!

Har du prøvd grav. test? Har at noen har testet pos på el test og var gravid... 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at mensen sin er rett rundt hjørnet 😊 Man får en LH stigning rett før mensen 😊

 

Anonymous poster hash: 817df...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke endometriose - men pco og har brukt å kjenne at jeg har el - men ikke så kraftig i såfall. Er dag 25 i syklus. Forrige syklus (det avbrutte forsøket) var på 25 dager. Ellers bruker det å være på 30 dager.. Håper vi rekker å prøve i juni dersom dette er forsinket el og mens kommer om en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går jo på medisiner så sikkert derfor e den mer kraftig.. Vi får håpe at du når før sommer stenging, utrolig kipt å måtte vente til høst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei går ikke på medisiner enda - skal ha kort protokoll denne gangen - så avhenging av mens for å begyne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på mens her også, sist forsøk kom mens på dag seks etter provera slutt, men tidligere har den kommet på dag tre og fire. Har brukt provera før alle forsøkene, og før rundene med pergo før ivf forsøkene, så har vert gjennom noen runder med provera.Tre til syv dager er vist det som er "normalt" Er på dag fem i dag, og ikke så mye som antyder at mensen er på vei, men får se det ann noen dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ bynner å bli spent her. Fredag ul. Reiser imorra til tr.heim. Kommer an på fredag at når æ ska reise hjem igjen. ☺ Blir vel ei ukes tid som vanlig, men går på menopur første gang så spent kossn utviklinga e..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedag 1 👏 endelig 🤗 Nå er det bare ventingen frem mot testing igjen. 😊 Fikk ett perfekt blasto satt inn og 3 på frys i går.

 

Foreløpig har juni vist seg fra sin beste side, håper det fortsetter sånn etter over 3 år med prøving. 3 kjemiske og 2 sa, synes vi fortjener en bebis ut av dette nå 😊 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på mens her også, sist forsøk kom mens på dag seks etter provera slutt, men tidligere har den kommet på dag tre og fire. Har brukt provera før alle forsøkene, og før rundene med pergo før ivf forsøkene, så har vert gjennom noen runder med provera.Tre til syv dager er vist det som er "normalt" Er på dag fem i dag, og ikke så mye som antyder at mensen er på vei, men får se det ann noen dager til.

Noen ganger lurer jeg på om det å vente forsinker mensen jeg... :( 

 

Fortsatt ingenting her heller  - og tror jeg faktisk hadde el på dag 23/24 i syklusen så kommer vel ikke før en stund... arghhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter jeg fortsatt på mensen, hadde rosa på papiret på mandag. Men det blei med det! :/ På tirsdag var det 4 uker siden blødninga ved det mislykkede forsøket. Skal gjennom kort protokoll å medisinene ligger klar i kjøleskapet, så nå må tr komme snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle medisinene til dette forsøket kjøpt inn - i tilfelle rottefelle - vet jo aldri med denne syklusen her!

 

Håper jeg bare ikke jinxer det hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...