Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

IKM torsdag tror jeg..:-) negativ test i dag tidlig..:-( så tror ikke det gikk denne mnd heller...

 

Anonymous poster hash: 867a7...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://tinypic.com/view.php?pic=2a8lse9&s=9#.VkBxlF-5SJI

 

Noen som kan svare på desse testene. Ligger jeg i rette området 44 år.

Kan ikke svare ut i fra alderen din, men såvidt jeg kan se ligger alle svarene innenfor referanseområdene. Altså der de skal. Om noen verdier ligger lavere enn de burde innenfor referanseområdet f.eks vet jeg ikke, ville ringt legekontoret og fått en beskrivelse av resultatet av prøvene😊 Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM torsdag tror jeg..:-) negativ test i dag tidlig..:-( så tror ikke det gikk denne mnd heller...Anonymous poster hash: 867a7...dda

Test med oss på torsdag om du får IKM :)

Du har jo testet 4 dager for tidlig, kan hende du ikke produserer så mye HCG ennå.

 

Håper den holder seg borte for deg og at det vokser en liten spire♡

Endret av JennyH93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tok en test i gårkveld..men den var hvit 😢 Vet ikke hvor mange dpo jeg er, men 7-8-9 tror jeg.. Jeg er med på fellestesting på torsdag! Har hatt mens murringer, og vondt i korsryggen hele helga. Måtte tr holde seg langt unna! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tok en test i gårkveld..men den var hvit Vet ikke hvor mange dpo jeg er, men 7-8-9 tror jeg.. Jeg er med på fellestesting på torsdag! Har hatt mens murringer, og vondt i korsryggen hele helga. Måtte tr holde seg langt unna! ❤❤

Så bra! Da håper vi på positive tester! :)

Høres jo ut som gode symtomer det der.

Ja måtte TR holdeseg borte for oss alle!♡

Endret av JennyH93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje TR er på vei, bare litt forsinket. Føltes ut som at tappen var litt lengre ned nå men ingen åpning. (Ja, jeg er fæl på og tafse men det er fordi jeg ikke har brukt el-test eller temping) Må ha litt og gå etter her 🙈

 

Ingen tegn til TR og ingen menssmerter eller spotting.

 

Slurpå: Jeg kan ikke tyde de, men ring legekontoret å hør om de eller legen din kan tyde det for deg? Eller sende en sms. Det gjorde gyn til meg.

 

 

Håper på positive og 2 streker til alle 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som pleier å oppleve mye utflod den dagen TR kommer? Jeg har så mye utflod at det føles ut som tr kommer hele tiden? Men så er det bare utflo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ 9dpo. Har likevel ikke mistet håpet, er jo mange dager igjen å teste på.

 

Hormontrollet.

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker p teste i morgen også.. Tror vel ikke det klaffet denne mnd heller, men håpet er der hele tiden :-) er det sikrest å teste morgen eller kveld? Har lest at så mange får positiv på kveldsurin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som pleier å oppleve mye utflod den dagen TR kommer? Jeg har så mye utflod at det føles ut som tr kommer hele tiden? Men så er det bare utflo?

Titter innom dere;) Så fint at TR enda holder seg unna.    Som nevnt før, taset jeg denne mnd og forrige..fnis..         Denne mnd kom TR 3 dager før, aner ikke hvorfor, men veier noen tanker mot at jeg tok Wild Yam og dette førte til en syklus på 27 d.  men av en eller annen grunn rakk ikke tappen og komme ned i tide. Dvs den kom "ned" i går da jeg mulig skulle ha IKM.       Så til utflod: hadde ikke det. helt normalt miljø nedentil... rett før TR var det litt brunt så rødt..tempen falt samtidig som tappen.. altså også den litt senere en normalt.                    Til resten av damene. masse babystøv til dere!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobb i dag kom det rosa på papiret, men ikke i truseinnlegget.

Nå er det mer som rett etter TR :S

 

????

 

Jeg som hadde fått opp håpet og gledet meg til torsdag..... I morgen er nok TR på plass, det er så typisk!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker p teste i morgen også.. Tror vel ikke det klaffet denne mnd heller, men håpet er der hele tiden :-) er det sikrest å teste morgen eller kveld? Har lest at så mange får positiv på kveldsurin..

Det er nok morgenurin fordi den er mer konsentret etter at kroppen ikke har drukket og spist om natten :)

 

Grunnen til at noen får gode resultater på kveldsurin er fordi HCG nivåene stiger litt og litt, så da er det jo logsk at de har mer HCG etter 12 timers tid.

Oftest de som tester tidlig som kan få negaiv på morgen, men positiv på kvelden. Men da hadde også testen slått ut mer neste dag på morgenurin, så det er vell litt hvordan man ser på det.

 

Tester du etter IKM har jeg hørt/lest at det ikke skal spille så stor rolle fordi nivået av HCG er såpass høyt.

Endret av JennyH93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb i dag kom det rosa på papiret, men ikke i truseinnlegget.

Nå er det mer som rett etter TR :S

 

????

 

Jeg som hadde fått opp håpet og gledet meg til torsdag..... I morgen er nok TR på plass, det er så typisk! :(

 

Krysser fingrene for at TR holder seg langt unna! :D

 

 

 

Jeg testet meg nå igjen, syntes jeg kunne skimte en strek men det er nok bare en skygge. Mannen min sier jeg har blitt gal  :sjokkert:  :babygutt: 

Jeg kommer til å teste meg igjen hver dag frem til jeg får TR.  

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ta en ny test nå i kveld, og den var også helt hvit 😢 Har en del luft i magen, og det bobler en del, pluss at magen er løs.. Bruker og ha det før mensen, men det kan også være den magafaren som herjer i området her hvor vi bor. Ville blitt overlykkelig om det går veien selv om jeg har lite trua 😢😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På jobb i dag kom det rosa på papiret, men ikke i truseinnlegget.

Nå er det mer som rett etter TR :S

????

Jeg som hadde fått opp håpet og gledet meg til torsdag..... I morgen er nok TR på plass, det er så typisk! :(

 

Krysser fingrene for at TR holder seg langt unna! :D

Jeg testet meg nå igjen, syntes jeg kunne skimte en strek men det er nok bare en skygge. Mannen min sier jeg har blitt gal :sjokkert::babygutt:

Jeg kommer til å teste meg igjen hver dag frem til jeg får TR.

Takk skal du ha! :) men virker som dårlig nytheter dette her. Må bare vente på enten det ene eller andre resultatet.

 

Hehe, ja menn skjønner ikke greia ;) Masse 'lykke til' til deg, så får vi håpe at testen viser positiv snart!

Endret av JennyH93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ta en ny test nå i kveld, og den var også helt hvit Har en del luft i magen, og det bobler en del, pluss at magen er løs.. Bruker og ha det før mensen, men det kan også være den magafaren som herjer i området her hvor vi bor. Ville blitt overlykkelig om det går veien selv om jeg har lite trua

Du er vel bare litt tidlig ute med testingen :)

Ta dagene til help, så kommer det seg nok skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure litt.. her er bilde av test i dag: http://i66.tinypic.com/287qidk.jpg

 

Jeg klager ikke, men jeg synes testen er veldig positiv til at jeg er 11 dpo. Er dette normalt? Nå skal det sies at streken kom med en gang og ser sterkere ut i virkeligheten. Jeg har vært gravid to ganger tidligere i år (en MA og en kjemisk) og da har jeg ikke fått svak positiv før tett på IKM (ikm er på torsdag). Jeg er også helt sikker på når el var, da jeg har testet denne mnd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure litt.. her er bilde av test i dag: http://i66.tinypic.com/287qidk.jpg

 

Jeg klager ikke, men jeg synes testen er veldig positiv til at jeg er 11 dpo. Er dette normalt? Nå skal det sies at streken kom med en gang og ser sterkere ut i virkeligheten. Jeg har vært gravid to ganger tidligere i år (en MA og en kjemisk) og da har jeg ikke fått svak positiv før tett på IKM (ikm er på torsdag). Jeg er også helt sikker på når el var, da jeg har testet denne mnd 😊

Mine og har vært sånn 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...