Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Tusen takk for tilbakemelding, det kan se ut som jeg "slipper" dilemmaet, mulig hun måtte avlyse pga barnevakten kunne ikke komme.       

Da blir det ingen slurk denne mnd. Kan skryte av dobbel hvit mnd just for fun:-D Forrige PP var "word on the street": "Jeg har hvit mnd pga har drukket litt hyppig denne sommer`n, så går for en kritt hvit mnd" -

  Bekjente/kollegaer spekulerer snart i om det er noe galt;).

Blir du med på lønningspils "Nei"- :ol:  :ol:  :ol:

Blir du med ut å spise "Ja"- møter opp.. "hæ.. kjører du bil"... "trodde vi skulle ta noen glass vin til maten.." :vin:

 

Var på venninnetreff og måtte selvsagt si at det var pga kommende babiesprosjekt, men dog, måtte si det til hele gjengen... :sjokk:

 

Naboen   :"vil du komme bort på et glass rød vin..denne uken,,, nei...hva med neste ... "Nei..jobber litt mye" :vin:

 

Skal vi ha datenight.. åå den er selvsagt hvit... :vetikke: 

 

For all del, ser at noen vaner blir satt på prøve :smoke:  :vin:  

 

Snart kjøper jeg meg KFUK/KFUM logo eller hijab så jeg slipper viiiinete invitasjoner;)  #luxusproblem#utålmodig#littleiallerede#nåmåspirensitte :Nikke:

 

 

 

-måtte bare få det ut- :briller2:

 

 

 

:is: babystøv til alle :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok meg noen glass med vin forrige helg uten bekymringer, man kan ikke slutte å leve helt men selvsagt passe på litt ☺

 

Jeg er nok så deprimert å lei, ingen symptomer utenom at jeg tisser ofte? 😑 Det kan komme av at jeg drikke mer enn til vanlig også? Har null tro på denne mnd. Sender babystøv til alle 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager ekle detaljer men fikk plutselig litt blank slim på papiret idag!?! 7 dpo, kan ikke huske å ha hatt det før.. Kun hvit uflod i dpo..

Tok en EL test for å være sikker på det ikke var EL som ikke ble fullført for en uke siden men helt negativ..Hmm.. Har såå lyst å teste med vet det er aaalt for tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager ekle detaljer men fikk plutselig litt blank slim på papiret idag!?! 7 dpo, kan ikke huske å ha hatt det før.. Kun hvit uflod i dpo..

Tok en EL test for å være sikker på det ikke var EL som ikke ble fullført for en uke siden men helt negativ..Hmm.. Har såå lyst å teste med vet det er aaalt for tidlig..

Temper du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten noen som har testet enda? ☺

Ikke testa enda, men klør i fingra etter å ta en test🙈 Skal prøve å vente til mandagsmorgenen, da er jeg 10 dpo.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Beklager ekle detaljer men fikk plutselig litt blank slim på papiret idag!?! 7 dpo, kan ikke huske å ha hatt det før.. Kun hvit uflod i dpo..

Tok en EL test for å være sikker på det ikke var EL som ikke ble fullført for en uke siden men helt negativ..Hmm.. Har såå lyst å teste med vet det er aaalt for tidlig..

 

Temper du?

Nei jeg gjør ikke det:(

Skulle ønske jeg gjorde det nå, kunne kanskje fått en viss indikasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forresten noen som har testet enda? ☺

Ikke testa enda, men klør i fingra etter å ta en test🙈 Skal prøve å vente til mandagsmorgenen, da er jeg 10 dpo.. 😊

Skal klare å vente til søndagsmorgen😇da er jeg 10dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Forresten noen som har testet enda? ☺

Ikke testa enda, men klør i fingra etter å ta en test Skal prøve å vente til mandagsmorgenen, da er jeg 10 dpo..

Skal klare å vente til søndagsmorgenda er jeg 10dp

Lurt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å vente med og ta en test, den var såklart blendahvit😕 Men det er vel ikke annet og forvente sia IKM ikke er for neste søndag 😕 Hvor tidlig er det mulig og få positiv test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen symptomer 7dpo... Begynner å miste litt motet

Samme her.. Dårlig magefølelse, gikk nok ikke denne gangen heller..😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ingen symptomer 7dpo... Begynner å miste litt motet

Samme her.. Dårlig magefølelse, gikk nok ikke denne gangen heller..😏

Samme her og, tror ikke klaffet nå heller 😕😑 Vi får besøk i hele helgen, så jeg får nok å henge fingrene mine i, så kommer vel TR som vanlig på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kjempe forvirret. Ser ut som jeg får TR akkurat nå, kom lyst blod og så mørkere (spotting) på papiret og det kjennes slik ut.. dvs 4 dager før tiden.. Det tror jeg aldri har skjedd før, har ikke alltid fulgt med kun det siste halv året. Har ikke spottet før heller, bare lest om det.  + tappen er høy og tempen er  relativt høy 

 

 Har vanligvis 30 dagers syklus, men om TR kommer nå blir den syklusmnd kun 27 dager                  Har hatt 30 og 31 dagers syklus i ca 4 mnd ( fra jeg begynte å følge med)

 

Ømme tits i går, TR i dag.. hææ

 

Vanlig for meg er 4-6 dager ømme tits og så TR i 4 dager. ink PMS i 3 dager- alle forberedelsessymptomer  til TR  "gone in a second"

 

Damn, tenk om jeg har psyka ut syklusen

 

Får vente til i morgen....         arrrrg.. vente vente vente ....

Endret av Lottemor1978
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kjempe forvirret. Ser ut som jeg får TR akkurat nå, kom lyst blod og så mørkere (spotting) på papiret og det kjennes slik ut.. dvs 4 dager før tiden.. Det tror jeg aldri har skjedd før. Har ikke spottet før heller, bare lest om det her. + tappen er høy og tempen er høy. Og det er vel for sent for festeblødning?

 

 

Jeg har også kjent litt på tappen gjennom prøveperioden, tappen min er nå svært høy/ lukket og bakovervendt. Nesten så jeg ikke kjenner åpningen. Hvis tempen er høy er det litt merkelig om du skulle få TR nå? 😕

 

Kjenner ikke nok til det, men kan kanskje være en sein festeblødning?

 

 

Jeg har kjent litt ubehag, bobling og stikk både på høyre og venstre side i dag dpo 9! Men kan også være at TR nærmer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare ufattelig trøtt for tiden, og småkvalm til tider.. Men det kan også ha med at jeg er sliten pga jeg skriver bacheloroppgave😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er jeg kjempe forvirret. Ser ut som jeg får TR akkurat nå, kom lyst blod og så mørkere (spotting) på papiret og det kjennes slik ut.. dvs 4 dager før tiden.. Det tror jeg aldri har skjedd før. Har ikke spottet før heller, bare lest om det her. + tappen er høy og tempen er høy. Og det er vel for sent for festeblødning?

 

 

Jeg har også kjent litt på tappen gjennom prøveperioden, tappen min er nå svært høy/ lukket og bakovervendt. Nesten så jeg ikke kjenner åpningen. Hvis tempen er høy er det litt merkelig om du skulle få TR nå?

 

Kjenner ikke nok til det, men kan kanskje være en sein festeblødning?

 

 

Jeg har kjent litt ubehag, bobling og stikk både på høyre og venstre side i dag dpo 9! Men kan også være at TR nærmer seg?

 

Min tapp er som din...rødme...   

 

 

joda, mulig en festeblødning.. har ikke hatt det før, så vet jo ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nå er jeg kjempe forvirret. Ser ut som jeg får TR akkurat nå, kom lyst blod og så mørkere (spotting) på papiret og det kjennes slik ut.. dvs 4 dager før tiden.. Det tror jeg aldri har skjedd før. Har ikke spottet før heller, bare lest om det her. + tappen er høy og tempen er høy. Og det er vel for sent for festeblødning?

 

 

Jeg har også kjent litt på tappen gjennom prøveperioden, tappen min er nå svært høy/ lukket og bakovervendt. Nesten så jeg ikke kjenner åpningen. Hvis tempen er høy er det litt merkelig om du skulle få TR nå?

 

Kjenner ikke nok til det, men kan kanskje være en sein festeblødning?

 

 

Jeg har kjent litt ubehag, bobling og stikk både på høyre og venstre side i dag dpo 9! Men kan også være at TR nærmer seg?

 

Min tapp er som din...rødme...   

 

 

joda, mulig en festeblødning.. har ikke hatt det før, så vet jo ikke 

 

forrige mnd var tappen nesten helt mot åpningen av skjeden ved TR.. unnskyld detaljer, men på en måte rett før der g-punktet skjuler seg..  :wub: ...            Nå er den som sagt som din.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er så høyt oppe, så tviler jeg på at tr kommer nå. Da er det vel mer sannsynlig at det kan være en sen festeblødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...