Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker på akkurat når el er siden syklusen synes og ha blitt kortere etter MA i august. Har menssmerter og øm korsrygg. Håper det klaffer denne mnd! Har lagt inn mange aksjer! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spottet og hatt mens smerter hele dag så jeg var ganske sikker på at tr skulle komme for fult I dag. Pleier alltid og spotte 1-2 dager før tr men da helt uten smerter. Vis tr kommer nå så har jeg hatt en syklus på 21 dager:/ Håper dette er feste blødning. Har veldig ømme pupper og føler jeg har bedre lukte sans og kaffen smaker ikke like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer ikke helt det ettersom jeg ikke har el slim nå..?

 

 

Kan også være at egget driver på å fester seg ☺ Blir vel litt feil om egget slipper 4 Dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stemmer ikke helt det ettersom jeg ikke har el slim nå..?

 

Kan også være at egget driver på å fester seg ☺ Blir vel litt feil om egget slipper 4 Dpo?

Hvis det er noe, så vil jeg tro at det er at egget fester seg. Livmortappen er nemlig hard og lukket nå, så er hvertfall ikke noe el på gang! Våknet i natt og var skikkelig kvalm, men ikke noe mer idag. Bare ekstremt trøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er til tider plaget med en del kvalme, særlig om morgenen. I dag har det derimot vært helt ille, slet med både frokost og kaffe og bare brakk meg da jeg skulle pusse tenna. Frister lite med lunsj. Er vel altfor tidlig til å ha symptomer på noe, 4/5 dpo i dag, men er jo lov å håpe.. Selvom det strengt talt sikkert er noe helt annet🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Stemmer ikke helt det ettersom jeg ikke har el slim nå..?

Kan også være at egget driver på å fester seg ☺ Blir vel litt feil om egget slipper 4 Dpo?

Hvis det er noe, så vil jeg tro at det er at egget fester seg. Livmortappen er nemlig hard og lukket nå, så er hvertfall ikke noe el på gang! Våknet i natt og var skikkelig kvalm, men ikke noe mer idag. Bare ekstremt trøtt

 

 

Det tror jeg også, at hvis det er noe så er det nok egget som evt. fester seg. Kvalme kan være et tegn? ☺

 

Noen som vet når tissetrangen kommer? Har tisset noe forferdelig mye i dag, 5 ganger på 3 timer.. Men kan skyldes at jeg drakk litt kaffe også. Litt pressfølelse på høyre side når jeg tisset? Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går fort nå. Tror ikke jeg orker å teste før IKM. Vil heller bli overrasket over eventuell graviditet enn å teste negativt. Med PCO har jeg nå valgt å ta prøvetiden med ro ☺ Så hvis ikke mensen dukker opp på mandag kan jeg heller bli overrasket 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen sier ar det ikke har klaffet denne mnd, men er jo lov å håpe. Kvalmen kommer og går, men den er ikke veldig plagsom. Tenkte å kanskje teste søndag. Da er jeg 10dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 09. november: entil:), sunset, Bamsemoms pp3

 

Tirsdag 10. november: Lottemor1978 pp2

Onsdag 11. november: mangesommerfuglerimagen, EiramB

Torsdag 12. november: tresko81, Smukka91

Fredag 13. november: Hormontrollet,Solan85

Lørdag 14. november: a2005

Søndag 15. november: Mia2010<3, Slurpå

Endret av Lottemor1978
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovulation Date: Oct. 26, 2015 Day Past Ovulation Date Probability of Implantation 6 DPO Nov. 1, 2015 Less Common 7 DPO Nov. 2, 2015 Common 8 DPO Nov. 3, 2015 Common 9 DPO Nov. 4, 2015 Most Common 10 DPO Nov. 5, 2015 Common 11 DPO Nov. 6, 2015 Common 12 DPO Nov. 7, 2015 Less Common 13 DPO Nov. 8, 2015 Less Common

Endret av Lottemor1978
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at de små symptomene jeg føler innimellom ikke er noen symptomer. Ser at alle skriver rundt omkring at de kjenner symptomene sine godt? Jeg har så vidt kjent litt stikking på begge sider i går kveld, press følelse når jeg går på do og øm i korsryggen. Thats it, og det er ikke slik at jeg kjenner det kjempe godt hele tiden. Nå er det bare dpo 7 da 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...