Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler at de små symptomene jeg føler innimellom ikke er noen symptomer. Ser at alle skriver rundt omkring at de kjenner symptomene sine godt? Jeg har så vidt kjent litt stikking på begge sider i går kveld, press følelse når jeg går på do og øm i korsryggen. Thats it, og det er ikke slik at jeg kjenner det kjempe godt hele tiden. Nå er det bare dpo 7 da 😕

Jeg merker og lite til symptomer på noe som helst. Nå har jeg aldri vært gravid, så ikke så rart jeg ikke har hatt symptomer på det..🙈 Men merker lite rundt EL også, hatt mer slim enkelte pp'er, men ellers kjenner jeg lite til det.

 

1 uke igjen til vi skal på sykehuset til utredning i dag😊 Ingen symptomer foreløpig (bortsett fra kvalmen i går, som jeg tror var noe annet), men jeg håper.. Tenk å kunne få avlyse hele utredninga😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Føler at de små symptomene jeg føler innimellom ikke er noen symptomer. Ser at alle skriver rundt omkring at de kjenner symptomene sine godt? Jeg har så vidt kjent litt stikking på begge sider i går kveld, press følelse når jeg går på do og øm i korsryggen. Thats it, og det er ikke slik at jeg kjenner det kjempe godt hele tiden. Nå er det bare dpo 7 da 😕

Jeg merker og lite til symptomer på noe som helst. Nå har jeg aldri vært gravid, så ikke så rart jeg ikke har hatt symptomer på det..🙈 Men merker lite rundt EL også, hatt mer slim enkelte pp'er, men ellers kjenner jeg lite til det.

 

1 uke igjen til vi skal på sykehuset til utredning i dag😊 Ingen symptomer foreløpig (bortsett fra kvalmen i går, som jeg tror var noe annet), men jeg håper.. Tenk å kunne få avlyse hele utredninga😍

 

 

Godt å høre at vi er flere som ikke kjenner all verden 😂🙈 Så får vi krysse fingrene for at det lille vi kjenner er til det positive ☺

Ja, tenk om dere hadde fått slippet utredning. Det hadde vært fantastisk. Vi får være positive!! 🙅🙌👪

 

Håper selv at det klaffer for oss uten hjelp, men tror det er liten sjans egentlig 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Føler at de små symptomene jeg føler innimellom ikke er noen symptomer. Ser at alle skriver rundt omkring at de kjenner symptomene sine godt? Jeg har så vidt kjent litt stikking på begge sider i går kveld, press følelse når jeg går på do og øm i korsryggen. Thats it, og det er ikke slik at jeg kjenner det kjempe godt hele tiden. Nå er det bare dpo 7 da 😕

Jeg merker og lite til symptomer på noe som helst. Nå har jeg aldri vært gravid, så ikke så rart jeg ikke har hatt symptomer på det..🙈 Men merker lite rundt EL også, hatt mer slim enkelte pp'er, men ellers kjenner jeg lite til det.

 

1 uke igjen til vi skal på sykehuset til utredning i dag😊 Ingen symptomer foreløpig (bortsett fra kvalmen i går, som jeg tror var noe annet), men jeg håper.. Tenk å kunne få avlyse hele utredninga😍

 

Godt å høre at vi er flere som ikke kjenner all verden 😂🙈 Så får vi krysse fingrene for at det lille vi kjenner er til det positive ☺

Ja, tenk om dere hadde fått slippet utredning. Det hadde vært fantastisk. Vi får være positive!! 🙅🙌👪

 

Håper selv at det klaffer for oss uten hjelp, men tror det er liten sjans egentlig 😮

Hadde vært så utrolig deilig!! Så virkelig ikke for meg at denne prosessen skulle bli så lang og slitsom.. Har jo fått svar på sædprøven, som viste at det var for lite antall spermier. I natt drømte jeg at de hadde funnet 2(!!) levedyktige sædceller🙈 Så ille er det jo garantert ikke.. Hehe.. Men blir godt å få mer info rundt dette altså😊

 

Hvor lenge har dere prøvd?😊 Vi må bare holde motet og positiviteten oppe ja, der blir vår tur en gang også😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Føler at de små symptomene jeg føler innimellom ikke er noen symptomer. Ser at alle skriver rundt omkring at de kjenner symptomene sine godt? Jeg har så vidt kjent litt stikking på begge sider i går kveld, press følelse når jeg går på do og øm i korsryggen. Thats it, og det er ikke slik at jeg kjenner det kjempe godt hele tiden. Nå er det bare dpo 7 da 😕

Jeg merker og lite til symptomer på noe som helst. Nå har jeg aldri vært gravid, så ikke så rart jeg ikke har hatt symptomer på det..🙈 Men merker lite rundt EL også, hatt mer slim enkelte pp'er, men ellers kjenner jeg lite til det.

 

1 uke igjen til vi skal på sykehuset til utredning i dag😊 Ingen symptomer foreløpig (bortsett fra kvalmen i går, som jeg tror var noe annet), men jeg håper.. Tenk å kunne få avlyse hele utredninga😍

Godt å høre at vi er flere som ikke kjenner all verden 😂🙈 Så får vi krysse fingrene for at det lille vi kjenner er til det positive ☺

Ja, tenk om dere hadde fått slippet utredning. Det hadde vært fantastisk. Vi får være positive!! 🙅🙌👪

 

Håper selv at det klaffer for oss uten hjelp, men tror det er liten sjans egentlig 😮

Hadde vært så utrolig deilig!! Så virkelig ikke for meg at denne prosessen skulle bli så lang og slitsom.. Har jo fått svar på sædprøven, som viste at det var for lite antall spermier. I natt drømte jeg at de hadde funnet 2(!!) levedyktige sædceller🙈 Så ille er det jo garantert ikke.. Hehe.. Men blir godt å få mer info rundt dette altså😊

 

Hvor lenge har dere prøvd?😊 Vi må bare holde motet og positiviteten oppe ja, der blir vår tur en gang også😊👍

 

Har hørt at drømmer kan være et tegn 🙈 Hvor lenge har dere prøvd? ☺ Hos oss har det vært litt av og på. Gikk uten prevensjon i 1 og 1/5 år ca, før jeg startet på p-pillene fordi jeg var lei uregelmessig menstruasjon å blødninger hele tiden, Mdn så bestemte vi oss for å sluttet på prevensjon i Juli fordi vi tenkte at nå får vi prøve igjen. Så dette er vår PP3 som ordentlig aktive prøvere.

 

Hos oss er det jeg som er "problemet" med at jeg har PCO! Så har egentlig prøvd i 1 år uten resultater hvor vi tok det litt på sparket, men nå har vi lagt litt mer i det. Mannen min og jeg har en datter fra før på 4 år. Det er på tide med en lillesøster eller lillebror. Fikk ikke påvist PCO før i forrige mnd.

 

 

Men som sagt: Vi får holde motet oppe selv om det ikke er like lett til tider. Kjenner jeg klør etter å teste meg 😑

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble uplanlagt gravid med vår første datter, så jeg hadde sett for at meg det skulle bli like lett denne gangen men den gang ei. Det er utrolig hvor slitsomt og krevende det blir etterhvert ❤ Så full forståelse for at man kan bli litt trist å lei. Klem

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dette pp 3. Håper det går denne gangen. Er det noen som har fått slim etter el?? Jeg hadde smerter osv på torsdag, fredag og trodde jeg hadde el da, men oppdaget litt slim i går? Jeg tester ikke etter el..hadde syklus på 35 dager før MA i august, men etter dette en syklus på 32 dager begge forrige periodene. Håper det klaffer for oss! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Føler at de små symptomene jeg føler innimellom ikke er noen symptomer. Ser at alle skriver rundt omkring at de kjenner symptomene sine godt? Jeg har så vidt kjent litt stikking på begge sider i går kveld, press følelse når jeg går på do og øm i korsryggen. Thats it, og det er ikke slik at jeg kjenner det kjempe godt hele tiden. Nå er det bare dpo 7 da 😕

Jeg merker og lite til symptomer på noe som helst. Nå har jeg aldri vært gravid, så ikke så rart jeg ikke har hatt symptomer på det..🙈 Men merker lite rundt EL også, hatt mer slim enkelte pp'er, men ellers kjenner jeg lite til det.

 

1 uke igjen til vi skal på sykehuset til utredning i dag😊 Ingen symptomer foreløpig (bortsett fra kvalmen i går, som jeg tror var noe annet), men jeg håper.. Tenk å kunne få avlyse hele utredninga😍

Godt å høre at vi er flere som ikke kjenner all verden 😂🙈 Så får vi krysse fingrene for at det lille vi kjenner er til det positive ☺

Ja, tenk om dere hadde fått slippet utredning. Det hadde vært fantastisk. Vi får være positive!! 🙅🙌👪

 

Håper selv at det klaffer for oss uten hjelp, men tror det er liten sjans egentlig 😮

Hadde vært så utrolig deilig!! Så virkelig ikke for meg at denne prosessen skulle bli så lang og slitsom.. Har jo fått svar på sædprøven, som viste at det var for lite antall spermier. I natt drømte jeg at de hadde funnet 2(!!) levedyktige sædceller🙈 Så ille er det jo garantert ikke.. Hehe.. Men blir godt å få mer info rundt dette altså😊

 

Hvor lenge har dere prøvd?😊 Vi må bare holde motet og positiviteten oppe ja, der blir vår tur en gang også😊👍

Har hørt at drømmer kan være et tegn 🙈 Hvor lenge har dere prøvd? ☺ Hos oss har det vært litt av og på. Gikk uten prevensjon i 1 og 1/5 år ca, før jeg startet på p-pillene fordi jeg var lei uregelmessig menstruasjon å blødninger hele tiden, Mdn så bestemte vi oss for å sluttet på prevensjon i Juli fordi vi tenkte at nå får vi prøve igjen. Så dette er vår PP3 som ordentlig aktive prøvere.

 

Hos oss er det jeg som er "problemet" med at jeg har PCO! Så har egentlig prøvd i 1 år uten resultater hvor vi tok det litt på sparket, men nå har vi lagt litt mer i det. Mannen min og jeg har en datter fra før på 4 år. Det er på tide med en lillesøster eller lillebror. Fikk ikke påvist PCO før i forrige mnd.

 

 

Men som sagt: Vi får holde motet oppe selv om det ikke er like lett til tider. Kjenner jeg klør etter å teste meg 😑

Ja, bare håpe jeg ikke er sanndrømt da😜 Aha.. Får dere hjelp på noe vis pga pco eller?

Vi har prøvd siden juli i 2014😏 Hatt en pause på et par mnder nå, pga celleforandringer i livmorhalsen, så jeg måtte koniseres. Skulle egentlig begynt med utredning i september. Så har vel 13 pp'er hvis vi ikke regner med pausemndene..

Veien er lang, men premien er stor!!😍😉

Og ja.. Føles uendelig lenge til jeg kan teste🙈

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke det 😏

Ikke fått noe hjelp ennå, skulle få litt hjelp hvis det ikke hadde skjedd noe innen Januar.

 

Det er lenge ja, forstår frustrasjonen din. Håper det ordner seg for dere ❤

 

Heldigvis er premien stort ☺☺💑👪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv lyst til å teste, men jeg tror jeg venter.. 😂🙈 Blir så skuffet, så får heller se på søndag. Pleier alltid å spotte litt dagen før TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse tester liggende, så klør i fingra etter å teste.. Men hittil har jeg forta meg på do hver morgen, sånn at muligheten "er borte" den dagen😜 Ryker vel på en test til helga tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kjenner til det :) eier ikke tålmodighet selv når det gjelde å vente med å teste, og har selv tatt to tester, seelv om IKM er Neste søndag 😨 Men jeg skal teste på lørdag igjen ;) det er jo også for tidlig, men.. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å vente til jeg er 10 dpo, men burde vell egentlig vente til IKM. Testet tidlig forrige mnd, fikk flere positive og ble kjempe glad, men så viste det seg at det var en kjemisk graviditet og tanta kom 1 dag etter IKM.. huff.. som dere sier over: veier er lang, men premien er stor 😊❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere i forhold til alkohol. I morgen er det fredag og en venninne har spurt om vi ikke skal drikke noen drinker(jepp..ikke bare vin... )

 

Har egentlig mistet troa på denne pp, så nå er jeg fryktlig usikker på om jeg skal innrømme for meg selv at denne mnd gikk det ikke.

 

IKM på mandag eller tirsdag. Dvs skal jeg ta meg en  fest, eller bør jeg droppe det selv om  det  er nada symptomer på at jeg er preggis. Det blir litt kunstig og si at jeg venter pga det kan hende jeg er gravid(også kan det jo ta år og dag før jeg blir det)

 

Skal jeg vente på spire og ha livet på hold mnd etter mnd? Det er jo snart høysessong for rødvin og t.o.m snart akevitt(hjelp). Er ikke noe stress for meg å droppe rødvinsglasset på kvelden, men....... helgen og høytid....    Hva gjør dere til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde venta, tenk om...

Kan du ikke foreslå neste helg da? Da vet du helt sikkert om du kan eller ikke.



Anonymous poster hash: 46bdc...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også venta.. Jeg for min del tar gjerne et par øl og/eller et glass vin innimellom, men holder meg for det meste til perioden mellom ikm og EL. Levde som gravid nesten hele første året vi prøvde, og det ble bare stress. Men tar ingen sjanser mellom EL og ikm😊 Syns det var et godt forslag å foreslå for venninnen din å ta drinker neste helg, da vet du jo helt sikkert😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter.. 😊 har ikke drukket en slirk siden vi startet prøvinge. Har sagt til meg selv at hvis det ikke går denn pp så kan keg ta meg en tur ut neste helg. Men drikker ikke mellom EL og mens 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...