Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Her og😢blendahvit 10dpo

Det var skikkelig kjedelig😔 Jeg får vel satse på neste pp...

Håpet er jo ikke over for oss da😉tidlig enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gravid 1-2 på clear blue ukeindikator!!! Håper virkelig spira klamrer seg fast. Tør ikke slippe jubelen løs før om noen uker siden jeg hadde en kjemisk sist. 😊

Lykke til alle dere andre! Husk at det fortsatt er tidlig å teste! Om det er til noe trøst har jeg ingen symptomer, og jeg hadde heller ikke trua på denne pp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gravid 1-2 på clear blue ukeindikator!!! Håper virkelig spira klamrer seg fast. Tør ikke slippe jubelen løs før om noen uker siden jeg hadde en kjemisk sist. 😊

Lykke til alle dere andre! Husk at det fortsatt er tidlig å teste! Om det er til noe trøst har jeg ingen symptomer, og jeg hadde heller ikke trua på denne pp 😊

Gratulerer så masse😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til deg Tresko!! :)

 

Her ble testen hvit, 9 dpo.

 

Vet jo innerst inne at det er (for) tidlig å teste, men det er jo så spennende. ;)

Jeg har hatt en rar følelse helt siden dagen etter EL, men tror nok det er mer psykisk enn noe annet. Vil så gjerne få det til.

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg Tresko!! ☺👍 Håper spiren sitter for dere nå 😘

 

Jeg har ikke testet meg noe mer, ikm i morgen. Spennende å se når morgendagen kommer, ingen spotting hittil 😰 Jeg som pleier å spotte 1-2 dager før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her og😢blendahvit 10dpo

Det var skikkelig kjedelig😔 Jeg får vel satse på neste pp...
Håpet er jo ikke over for oss da😉tidlig enda

 

De aller fleste tester ikke positivt før IKM, eller rett før. Så vi får fortsette å håpe 👍👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Her og😢blendahvit 10dpo

Det var skikkelig kjedelig😔 Jeg får vel satse på neste pp...
Håpet er jo ikke over for oss da😉tidlig enda

De aller fleste tester ikke positivt før IKM, eller rett før. Så vi får fortsette å håpe 👍👌

Nei, det har du rett i! Får krysse fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Her og😢blendahvit 10dpo

Det var skikkelig kjedelig😔 Jeg får vel satse på neste pp...
Håpet er jo ikke over for oss da😉tidlig enda
De aller fleste tester ikke positivt før IKM, eller rett før. Så vi får fortsette å håpe 👍👌
Nei, det har du rett i! Får krysse fingrene

Ja, vi får krysse fingrene ☺🙅✌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Tresko.

 

Her har jeg klart og holdt meg vekke fra testing men er barre 8 dpo. Har 0,0 symptomer. Har ingen tro og har dårlig magefølelse.

 

Krysser og ønsker der skal vere noe.

 

La det bli fleire med positive tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er egentlig IKM uke 45, men håper et er greit jeg melder meg inn her:)

 

Jeg ser "IKM uke 45'erne" allerede vet om de ble gravide eller ikke denne uken, men jeg har ikke testet noe enda, så er uvitende om det endelig har kaffet denne PP. Føler jeg kan ha litt mer å snakke om med dere ;)

 

Er i PP4

28 dagers syklus.

 

IKM dag 4 i dag.

18 DPO og syklusdag 31.

 

Har hatt murringer og stikknger fra mandag 2/11 av, første dag IKM torsdag 5/11 .

Pleier å være ferdig med TR på søndager, så skulle egentlig vært både begynt og ferdig denne uken.

 

Har ikke turt å teste i denne PP i frykt for å få negative test.

 

Har vært en uke på overtid før uten å vært gravid, men vært veldig 'på dagen' 28 dagers syklus de siste 6 årene. Skal derfor teste på torsdag 12/11 om TR fortsatt er en 'no show'.

 

Er det noen andre som ha IKM eller skal teste på torsdag morgen, så kan vi teste "sammen" ? :)

 

Da er jeg en uke over IKM, 21 DPO og syklusdag 35.

Håper håper håper !

Endret av JennyH93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tirsdag 10. november: Lottemor1978 pp2

 

Onsdag 11. november: mangesommerfuglerimagen, EiramB

 

Torsdag 12. november: tresko81-FULL KLAFF👏🏻, Smukka91,Vi3blirVi4<3

 

Fredag 13. november: Hormontrollet,Solan85

 

Lørdag 14. november: a2005

 

Søndag 15. november: Mia2010<3, Slurpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til at TR skal dukke opp, verken Menssmerter eller den murringen jeg vanligvis pleier å få et par dager før TR. Ingen tegn til blod eller rosa utflod så jeg krysser alt som finnes 😁👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil være med på å teste på torsdag morgen?

 

Prøver å få til en stor felles testedag for IKM uke 46'erne, så gøy det hadde vært å ta noen å teste "sammen med":D

 

Håper på masse oppdateringer på torsdag om at det ligger små spirer og gror ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm i morgen, så hvis ikke TR har kommet i morgen tidlig så tester jeg da 🙈 Men hadde vært morro om flere hang seg på med deg, håper det er flere som får positiv test 😊😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på å teste på torsdags morgen! :D Jeg tror jeg har IKM på lørdag, så torsdag er innafor ;) Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så forvirret av den livmortappen: nå har jeg kjent på den siden eggløsning og nå har den vært høy og bakovervendt en ukes tid? (hmm) men når jeg kjenner på den nå er den så høyt oppe at jeg ikke får kjent åpningen? Den er veldig bøyd bakover så jeg kjenner bare spissen (Beklager ekle detaljer) jeg pleier og få ikm på morgenen. Meen? Er det en fasit på hvordan den skal være rett for ikm? 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm i morgen, så hvis ikke TR har kommet i morgen tidlig så tester jeg da 🙈 Men hadde vært morro om flere hang seg på med deg, håper det er flere som får positiv test 😊😁

Så gøy! Håper du blir med :D

Husk å oppdatere

Endret av JennyH93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...