Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

 

Jeg har ikm i morgen, så hvis ikke TR har kommet i morgen tidlig så tester jeg da 🙈 Men hadde vært morro om flere hang seg på med deg, håper det er flere som får positiv test 😊😁

Så gøy! Håper du blir med :D

Husk å oppdatere

IKM torsdag her, så blir nok en test på morgenen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så forvirret av den livmortappen: nå har jeg kjent på den siden eggløsning og nå har den vært høy og bakovervendt en ukes tid? (hmm) men når jeg kjenner på den nå er den så høyt oppe at jeg ikke får kjent åpningen? Den er veldig bøyd bakover så jeg kjenner bare spissen (Beklager ekle detaljer) jeg pleier og få ikm på morgenen. Meen? Er det en fasit på hvordan den skal være rett for ikm? 😑

Dessverre ingen fasit:/ man må egentlig kjenner på tappen hver dag gjennom flere sykluser for å bli kjent med hvordan tappen oppfører seg. Er så individuelt dessverre! Tenk så enkelt det hadde vært om det fantes en fasit på det😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på å teste på torsdags morgen! :D Jeg tror jeg har IKM på lørdag, så torsdag er innafor ;) Gleder meg! :)

Så bra, må si jeg får litt ekstra mot til å teste når jeg ser fler kommmer til å sitte der med testen i hånden :P

Dette blir bra! :)

Endret av JennyH93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så forvirret av den livmortappen: nå har jeg kjent på den siden eggløsning og nå har den vært høy og bakovervendt en ukes tid? (hmm) men når jeg kjenner på den nå er den så høyt oppe at jeg ikke får kjent åpningen? Den er veldig bøyd bakover så jeg kjenner bare spissen (Beklager ekle detaljer) jeg pleier og få ikm på morgenen. Meen? Er det en fasit på hvordan den skal være rett for ikm?

Jeg kan ikke gi noe egentlig svar fordi jeg ikke vet ennå, men jeg når den ikke og får ikke tatt på den for min sitter så høyt oppe. Det har den vært siden EL.

Kanskje det er et godt tegn?

Endret av JennyH93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også! 🙅 Skal straks legge meg og har enda ikke spottet eller hatt strømning i dag, noe jeg pleier å ha en dag eller to før ikm. Såå🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også! Skal straks legge meg og har enda ikke spottet eller hatt strømning i dag, noe jeg pleier å ha en dag eller to før ikm. Såå

Det håper jeg også! Skal straks legge meg og har enda ikke spottet eller hatt strømning i dag, noe jeg pleier å ha en dag eller to før ikm. Såå

Det er positivt og alt som går i riktig retning ønsker vi velkomme!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i dag: negativ test og ingen TR 😕😳😞

Så kjipt:/ vent et par dager og se om tr dukker opp, hvis ikke så ville jeg tatt en ny test. Har du regelmessig mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikm i dag: negativ test og ingen TR 😕😳😞

Så kjipt:/ vent et par dager og se om tr dukker opp, hvis ikke så ville jeg tatt en ny test. Har du regelmessig mens?

 

Ja, litt leit men var ganske forbredt 😕 Jeg har sykluser på 31 dager, de har vært regelmessige helt siden jeg sluttet på p-piller og på tross av pco har jeg regelmessige sykluser og blør ca 3-4 dager!! Frustrerende.

 

Men får se hva som skjer iløpet av dagen.

Ønsker dere andre Lykke til 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ikm i dag: negativ test og ingen TR 😕😳😞

Så kjipt:/ vent et par dager og se om tr dukker opp, hvis ikke så ville jeg tatt en ny test. Har du regelmessig mens?

Ja, litt leit men var ganske forbredt 😕 Jeg har sykluser på 31 dager, de har vært regelmessige helt siden jeg sluttet på p-piller og på tross av pco har jeg regelmessige sykluser og blør ca 3-4 dager!! Frustrerende.

 

Men får se hva som skjer iløpet av dagen.

Ønsker dere andre Lykke til 👍

Ikke mist håpet enda! Har troen på at det går din vei snart:) sender deg en klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ikm i dag: negativ test og ingen TR

Så kjipt:/ vent et par dager og se om tr dukker opp, hvis ikke så ville jeg tatt en ny test. Har du regelmessig mens?

Ja, litt leit men var ganske forbredt Jeg har sykluser på 31 dager, de har vært regelmessige helt siden jeg sluttet på p-piller og på tross av pco har jeg regelmessige sykluser og blør ca 3-4 dager!! Frustrerende.

 

Men får se hva som skjer iløpet av dagen.

Ønsker dere andre Lykke til

Ikke mist håpet enda! Har troen på at det går din vei snart:) sender deg en klem

 

Kan ikkje gi opp håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så stolt av meg sjølv ikkje testa enda. Og skal holde meg så lenge jeg klarer.

 

Men har 0,0 symptomer. Det burde jo komme noe da for å dra opp håpet mitt. Er 9 Dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk at det var noe på gang siden jeg har gått med små stikk og riv i hele helgen. Men har hele tiden i bakhodet at det kan bli vanskelig. Er det ikke rart at jeg ikke fikk pergokur med engang jeg fikk diagnosen pco? 😑 Lest litt på nettet at hvis man har pco har man krav på pergokur? 😕

 

Jeg håper virkelig det klaffer for deg snart også Slurpå, det ønsker jeg jo for dere alle her inne ❤ Man får en klump i magen når en ser den negative testen å føler at det aldri blir vår tur :( Jeg får ta tiden med hjelp. Klem til alle dere, så snille og gode 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i dag: negativ test og ingen TR 😕😳😞

Så synd Bamsesmoms!! 😏 Men så lenge TR ikke dukker opp er det håp.. 😉

 

Syns denne dpo-tida går så uendelig sakte nå.. Har time på gyn på onsdag, og vi har venta så lenge på det også. Så ekstra spent og nervøs om dagen, da er ventetida lang.. Men nærmer seg ikm nå😊 Ingenting som tyder på at det har klaffet, heller motsatt.. Så krysser fingrene, men trur veldig lite på 2 streker denne pp'en også.. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyk på en smell og har brukt opp alle testene mine alt! Er bare 8 dpo.. Og så forferdelig utålmodig. :sjenert: Flinke dere som klarer å vente. Jeg har ikm på søndag. "Anonym N" frem til søndag, da jeg har kjente her inne. ;)



Anonymous poster hash: 46bdc...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så stolt av meg sjølv ikkje testa enda. Og skal holde meg så lenge jeg klarer.

 

Men har 0,0 symptomer. Det burde jo komme noe da for å dra opp håpet mitt. Er 9 Dpo.

Jeg fikk symtomer tre dager før IKM i form av murringer, trodde selvfølgelig at det var TR som var på vei, men dagen den ikke kom fikk jeg plutselig ømme pupper.

Har ikke noe annet enn dette ennå, og jeg er 18 DPO pg 5 dag av IKM.

Skal teste på torsdag, så vet foreløpig ikke noe selv.

Du skal ikke miste håpet i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyk på en smell og har brukt opp alle testene mine alt! Er bare 8 dpo.. Og så forferdelig utålmodig. :sjenert: Flinke dere som klarer å vente. Jeg har ikm på søndag. "Anonym N" frem til søndag, da jeg har kjente her inne. ;)Anonymous poster hash: 46bdc...340

Det beste er å vente til dagen av IKM og over, det har med HCG å gjøre :)

Eneste som gjør at jeg har klart å vente denne PP er at det har gått opp for meg 'er det en lite spire sittende der inne, så er det det på IKM dag eller *den dagen du vil vente til* også'.

Mye lavere sjangse for kjemisk gravidiet (noe som hadde vært synd om du gikk i en uke og trodde du var gravid, så kommer TR som vanlig og du skjønner ingenting) og HCG nivået er høyere jo lenger du venter (dobles ca annen hver dag), hvem vil vell ikke ha en ordentlig positiv test der du ikke må tyde:)

 

Har vært skikkelig løs med testene jeg også siden i sommer, så asolutt ingen preken her hihi

Det er bare noe som slo meg denne PP

 

Lykke til til alle! :)

Endret av JennyH93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk at det var noe på gang siden jeg har gått med små stikk og riv i hele helgen. Men har hele tiden i bakhodet at det kan bli vanskelig. Er det ikke rart at jeg ikke fikk pergokur med engang jeg fikk diagnosen pco? Lest litt på nettet at hvis man har pco har man krav på pergokur?

Jeg håper virkelig det klaffer for deg snart også Slurpå, det ønsker jeg jo for dere alle her inne ❤ Man får en klump i magen når en ser den negative testen å føler at det aldri blir vår tur :( Jeg får ta tiden med hjelp. Klem til alle dere, så snille og gode

Håper virkelig det fester seg små spirer for oss alle her innen kort tid! ♡

Det er slitsomt å se/lese om postitive tester hos så mange etter så få PP når du føler "alle" kommer til å klare det lenge før deg selv. Vi som prøver får bare holde motet oppe og heie hverandre frem.

 

Er i PP4 så har ikke prøvd alt for lenge enda. Sitter litt med følelsen at 'klaffet det nå så gikk det ganske fort' for da vet jeg at nå er det svangerskap og ikke lenger PP, men går det ikke denne PP bir jeg litt 'enda to uker til før EL, prøve prøve prøve, vente vente vente til IKM, kommer den? Blr den enda en PP?'

Endret av JennyH93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg røyk på en smell og har brukt opp alle testene mine alt! Er bare 8 dpo.. Og så forferdelig utålmodig. :sjenert: Flinke dere som klarer å vente. Jeg har ikm på søndag. "Anonym N" frem til søndag, da jeg har kjente her inne. ;)Anonymous poster hash: 46bdc...340

Det beste er å vente til dagen av IKM og over, det har med HCG å gjøre :)

Eneste som gjør at jeg har klart å vente denne PP er at det har gått opp for meg 'er det en lite spire sittende der inne, så er det det på IKM dag eller *den dagen du vil vente til* også'.

Mye lavere sjangse for kjemisk gravidiet (noe som hadde vært synd om du gikk i en uke og trodde du var gravid, så kommer TR som vanlig og du skjønner ingenting) og HCG nivået er høyere jo lenger du venter (dobles ca annen hver dag), hvem vil vell ikke ha en ordentlig positiv test der du ikke må tyde:)

 

Har vært skikkelig løs med testene jeg også siden i sommer, så asolutt ingen preken her hihi

Det er bare noe som slo meg denne PP

 

Lykke til til alle! :)

 

Takk, sånn har jeg ikke tenkt. Men det var gode poeng du kom med. Nå er jeg jo tom for tester også, så skal klare å vente med å kjøpe inn fler på noen dager. :) Lykke til alle :) Anonym N.

 

Anonymous poster hash: 46bdc...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg røyk på en smell og har brukt opp alle testene mine alt! Er bare 8 dpo.. Og så forferdelig utålmodig. :sjenert: Flinke dere som klarer å vente. Jeg har ikm på søndag. "Anonym N" frem til søndag, da jeg har kjente her inne. ;)Anonymous poster hash: 46bdc...340

Det beste er å vente til dagen av IKM og over, det har med HCG å gjøre :)Eneste som gjør at jeg har klart å vente denne PP er at det har gått opp for meg 'er det en lite spire sittende der inne, så er det det på IKM dag eller *den dagen du vil vente til* også'.Mye lavere sjangse for kjemisk gravidiet (noe som hadde vært synd om du gikk i en uke og trodde du var gravid, så kommer TR som vanlig og du skjønner ingenting) og HCG nivået er høyere jo lenger du venter (dobles ca annen hver dag), hvem vil vell ikke ha en ordentlig positiv test der du ikke må tyde:)Har vært skikkelig løs med testene jeg også siden i sommer, så asolutt ingen preken her hihiDet er bare noe som slo meg denne PPLykke til til alle! :)

Takk, sånn har jeg ikke tenkt. Men det var gode poeng du kom med. Nå er jeg jo tom for tester også, så skal klare å vente med å kjøpe inn fler på noen dager. :) Lykke til alle :) Anonym N. Anonymous poster hash: 46bdc...340

 

Jeg gikk rundt med en følelse at 'jeg må teste og oppdge at jeg er gravid så det ikke blir borte'. Som om lille spiren "skjønte/tenkte" at om jeg ikke oppdager den, drar den igjen x) VET det er helt teit tanke haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er så stolt av meg sjølv ikkje testa enda. Og skal holde meg så lenge jeg klarer.

 

Men har 0,0 symptomer. Det burde jo komme noe da for å dra opp håpet mitt. Er 9 Dpo.

Jeg fikk symtomer tre dager før IKM i form av murringer, trodde selvfølgelig at det var TR som var på vei, men dagen den ikke kom fikk jeg plutselig ømme pupper.

Har ikke noe annet enn dette ennå, og jeg er 18 DPO pg 5 dag av IKM.

Skal teste på torsdag, så vet foreløpig ikke noe selv.

Du skal ikke miste håpet i hvertfall :)

Får henge meg på Torsdags testen.

Har dårlig magefølelse men man kan jo ikkje gi opp.

 

Krysser at Torsdag blir mangen positive tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er så stolt av meg sjølv ikkje testa enda. Og skal holde meg så lenge jeg klarer.

Men har 0,0 symptomer. Det burde jo komme noe da for å dra opp håpet mitt. Er 9 Dpo.

Jeg fikk symtomer tre dager før IKM i form av murringer, trodde selvfølgelig at det var TR som var på vei, men dagen den ikke kom fikk jeg plutselig ømme pupper.

Har ikke noe annet enn dette ennå, og jeg er 18 DPO pg 5 dag av IKM.

Skal teste på torsdag, så vet foreløpig ikke noe selv.

Du skal ikke miste håpet i hvertfall :)

Får henge meg på Torsdags testen.

Har dårlig magefølelse men man kan jo ikkje gi opp.

Krysser at Torsdag blir mangen positive tester.

Ja gjør det :)

Håper torsdag blir den store positv test dagen for oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...