Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Eller kanskje nå? 😅 Kan dere se noe?

Får det ikje opp, du må legge det inn med tinypic.. Forklarte hvordan du gjør det på tråden du starta😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller kanskje nå? 😅 Kan dere se noe?

Får ikke opp.. Hehe😉

Men skriver du innlegg nederst på siden fra mobilen, der det står hurtigsvar? Eller går du inn på den svarte rubrikken hvor det står "svar"? Får går du inn på den skal du få opp "velg fil" under boksen hvor du skriver.. Også fra mobilen😊 (Jeg kan ikke dette, aldri lagt ut bilde her🙈)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå? Om det ikke går nå, så tror jeg rett og slett ikke at jeg er kompetent til og få dette til 😅 Skjønner ikke dette med tinypic, må jeg inn på tinypic.com for og årne dette? post-756772-0-40331900-1447272887_thumb.jpegpost-756772-0-40331900-1447272887_thumb.jpegpost-756772-0-40331900-1447272887_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg det du hadde skrevet :) takk! Meeeen jeg trykker på upload, men skjønner likavell ikke hvordan jeg får det inn her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du laster opp et bilde på tinypic så må da ta linken til nettstedet etter at bilde er laset opp å kopiere linken inn i innlegget her, for så og lastet opp innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at du har lastet opp biøde på tinypic kommer det opp tre eller fire forskjellige linker. Du kopierer den liken du får opp nederst og limer den inn her. Skjønte du det? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Eller kanskje nå? Kan dere se noe?

Får ikke opp.. Hehe

Men skriver du innlegg nederst på siden fra mobilen, der det står hurtigsvar? Eller går du inn på den svarte rubrikken hvor det står "svar"? Får går du inn på den skal du få opp "velg fil" under boksen hvor du skriver.. Også fra mobilen (Jeg kan ikke dette, aldri lagt ut bilde her)

Tror ikke du kan bruke "hurtigsvar" og mobilversjon når du skal legge ut. Gå til webversjon, eller gjør det fra pc.

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du ser det :) har nesten lista håpet, men når jeg ser veldig godt etter er det akkurat som at jeg ser et eller annet.. Skulle bare høre om det er ønsketenkning som spiller meg et puss, eller om andre også kan se det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir sikkert jeg den slemme her, men jeg må ærlig si at jeg ikke ser noe på noen av de to testene som har blitt vist. :(

 

Vi håper på at jeg har dårlig syn. Da er det kanskje håp for mine egne tester også, som også er hvite. ;)

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vart det ingen testing. Spotter.

Spotter her også... Er egentlig litt uvanlig siden jeg bruker å spotte en dag og så kommer mensen for fullt. Jeg har bare såvidt farge i truseinnlegget.. Men den kommer nok :-(

 

 

Anonymous poster hash: 867a7...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååh, håper dere har rett!

 

Hadde vært helt fantastisk om vi lykkes. Har utfordringer i forhold til å bli gravid, og det tok ett år sist (har et barn på 3,5).

 

Jeg krysser alt jeg har for både meg og dei Mia2010!

 

Hormontrollet

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...