Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tør vel ikke enda slippe jubelen løs, men jeg håper :-) tusen takk :) og gratulerer til deg Hormontrollet :-) blir spennende og følge dere alle! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positive tester.

 

Tok ein test for morro, skimter svak rosa strek men får det ikkje på bilde. Samme søren jeg spotter. Kjemisk som alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TR dukket opp her i dag også.. Og med dårlige nyheter på sykehuset i går, så kan det se ut som om veien bare blir lengre og lengre å gå..😢 Motløs og drittlei!

Fortsetter prøvinga som før frem til mannen har vært hos spesialist, men ser ut til at vi blir henvist til assistert befruktning allerede på nyåret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR dukket opp her i dag også.. Og med dårlige nyheter på sykehuset i går, så kan det se ut som om veien bare blir lengre og lengre å gå.. Motløs og drittlei!

Fortsetter prøvinga som før frem til mannen har vært hos spesialist, men ser ut til at vi blir henvist til assistert befruktning allerede på nyåret..

Huff, det var leit :( Håper dere får god oppfølging og at spira sitter på første forsøk med litt assistanse <3

Anonym N.

 

Anonymous poster hash: 46bdc...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR dukket opp her i dag også.. Og med dårlige nyheter på sykehuset i går, så kan det se ut som om veien bare blir lengre og lengre å gå.. Motløs og drittlei!

Fortsetter prøvinga som før frem til mannen har vært hos spesialist, men ser ut til at vi blir henvist til assistert befruktning allerede på nyåret..

Ish.. så leit og lov å være dritt lei.            Dere får snart hjelp og da blir det sikkert litt lettere å stå i prossessen.

Lykke til og masse babystøv deres vei<3

 

Flere historier om de som har lykkes på "egen hånd" akkurat før AID blir gitt;)

Endret av Lottemor1978
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR dukket opp her i dag også.. Og med dårlige nyheter på sykehuset i går, så kan det se ut som om veien bare blir lengre og lengre å gå.. Motløs og drittlei!

Fortsetter prøvinga som før frem til mannen har vært hos spesialist, men ser ut til at vi blir henvist til assistert befruktning allerede på nyåret..

Alt kan skje. :) Vi fikk beskjed fra spesialist i 2011 at vi nok ALDRI ville klare å bli gravide selv, pga dårlig sædkvalitet på mannen, og hormonproblem på meg. Jeg gråt i flere dager. 12 mnd senere var jeg allerede blitt mamma, uten noen assistanse.

 

Nå ser det kanskje ut til at jeg er gravid med nr 2...

 

Hormontrollet

 

P.S, et vennepar gikk igjennom assistert befruktning for et par år siden. Full klaff på første forsøk. De hadde prøvd i mange år på egen hånd.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, men ingen mens. Spottet litt i dag tidlig, men så vidt det synes. Normalt sett spotter jeg 1-2 dager før mens.. Gidder ikke teste, siden jeg er overbevist om at mensen bare er bittelitt forsinket. Men hadde en merkelig opplevelse i dag.. Hadde veldig ømme bryst etter eggløsning som normalt, men de forsvann.. Men i dag når jeg dusjet fikk jeg sånn utdrivningsfølelse i brystene.. Slik som man får når man ammer, men ikke like sterkt. Er dette noe som kan skje i forbindelse med mens?

 

Anonymous poster hash: 867a7...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

12 dpo.

Kan det være noe? :/http://i67.tinypic.com/30as80g.jpg

HormontrolletAnonymous poster hash: 83aac...123

 

:babygutt:  :blomst: GRATULERER! klart det er positiv test!!

Tror du? Takk!

 

Tok en ny test etter jobb, fikk samme streken. Hååååper virkelig! Skal teste på nytt i morgen.

 

Hormontrollet

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord anonym N, Lottemor1978 og Hormontrollet😍

 

Det har vært mye tårer og følelser det siste døgnet, særlig tok samboern dette veldig tungt. Vi er veldig enige om at vi må se positivt på at vi vil få hjelp raskt i tilfelle, og at spesialisten kan jo kanskje hjelpe.. Han har jo foreløpig bare levert en sædprøve, så kaan jo være at vi er så heldige at vi var "uheldige" med den. Men ut i fra legen vi var hos i går hørtes det dystert ut. Men.. Dette var ikke den aller verste beskjeden å få, det kunne jo vært enda verre. (Prøver å overbevise meg selv) det vondeste er egentlig å se hvor lei seg samboern ble, han ble rett og slett knust..

 

Og ja.. Vi kan være så heldige at det klaffer før vi kommer så langt! Vi lar hvertfall ikke være å prøve😉

 

Og Hormontrollet., den testen er positiv ja!! Gratulerer😄👏🏻

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er blødningene over... etter bare 2 døgn :o

 

Beklager TMI, men tok ut tampongen i dag tidlig, men den var "ren", noe brun utflod.

 

6 dager over IKM kommer TR, men blir borte igjen så kjapt?

Jeg blødde normalt vil jeg si, men ingen smerter i forbindelse med det.

 

Lurer på hva dere tenker om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er blødningene over... etter bare 2 døgn :o

 

Beklager TMI, men tok ut tampongen i dag tidlig, men den var "ren", noe brun utflod.

 

6 dager over IKM kommer TR, men blir borte igjen så kjapt?

Jeg blødde normalt vil jeg si, men ingen smerter i forbindelse med det.

 

Lurer på hva dere tenker om det?

Kanskje se ann morgendagen? Evt ta en test?

Det er jo ganske normalt å blø litt på IKM i første trimester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er blødningene over... etter bare 2 døgn :o

Beklager TMI, men tok ut tampongen i dag tidlig, men den var "ren", noe brun utflod.

6 dager over IKM kommer TR, men blir borte igjen så kjapt?

Jeg blødde normalt vil jeg si, men ingen smerter i forbindelse med det.

Lurer på hva dere tenker om det?

 

Kanskje se ann morgendagen? Evt ta en test?

Det er jo ganske normalt å blø litt på IKM i første trimester.

Takk for svar. Er det vanlig å blø i to dager da?

Ja, kanskje jeg skal ta en test i morgen tidlig.

Endret av JennyH93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i babyshower til bestevenninnen min i morgen som venter en liten jente, har noen tips til hva jeg kan gi? Har et babyteppe som jeg har strikket, men kunne egentlig tenkt meg å gi det nærmere fødselen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) jeg ville blitt veldig gla for alt av småtterier, som sokker, body, bleier, osv :) slike ting det går mye av :-) jeg ville også ventet med det pleddet til vernere fødselen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt svakere test i dag på morgenurin..men fortsatt strek.. Er dette vanlig? Jeg husker også at forrige graviditet kunne jeg få av og til svakere og av og til sterkere.. Er dette normalt selv om det var på morgenurin det ble litt svakere? Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...