Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Jeg fikk litt svakere test i dag på morgenurin..men fortsatt strek.. Er dette vanlig? Jeg husker også at forrige graviditet kunne jeg få av og til svakere og av og til sterkere.. Er dette normalt selv om det var på morgenurin det ble litt svakere? Håper på svar :)

Samme her, så jeg er skikkelig deppa i dag. Testet morgen, ettermiddag og kveld i går, og fikk ca samme styrke på streken. Svakere strek i dag tidlig, så tenker at det er nok en kjemisk graviditet. :(

 

Hormontrollet

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mia2010 <3 det skjedde med meg også ved sist graviditet. Var sikker på at jeg mistet for 3 gang. Men det gjorde jeg IKKE. Så det trenger ikke å bety noe😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Jeg tok en ny test nå, altså på ettermiddagsurin, og den var faktisk sterkere enn testen i dag tidlig.

 

Hva tror dere?

 

13 dpo

 

21cbaes.jpg

 

Hormontrollet

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er ikke noe gøy..man blir jo urolig 😔 Håper det går bra for oss begge :) takk for svar sunset :) Hormontrollet, jeg ville blitt enormt gla for en sånn test! :-) ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm igår, ingen tegn til mensen! MASSE blank uflod, veldig uvanelig rett før mens 😕 ikke testet siden blendahvit morgenurin test igår. Det sies jo at ved uteblitt mens kan det fremdeles være håp men jeg tror ikke det er håp, vil bare igang med ny pp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke miste håpet, det kan fortsatt være håp :) jeg hadde like svak strek som deg, tok deretter på kveldsurin, og denne gav strek. Tok i morges på morraurin, ble strek det også, men mye svakere. Har nå i kveld tatt en CB og der sto det gravid med tydelige bokstaver og lyste mot meg :-) ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva som skjer her. Er skikkelig støl i magen slik som jeg er når jeg skal ha mensen, også har jeg skikkelig vondt i ryggen, men ingen tr! Livmortappen var blitt myk slik som den pleier å være når mensen kommer, men nå har den blitt hard som nesetippen, er lukket og høyt oppe... Forstår ingenting. Negativ test i går på IKM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke miste håpet, det kan fortsatt være håp :) jeg hadde like svak strek som deg, tok deretter på kveldsurin, og denne gav strek. Tok i morges på morraurin, ble strek det også, men mye svakere. Har nå i kveld tatt en CB og der sto det gravid med tydelige bokstaver og lyste mot meg :-) ❤️

Gratulerer<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd Slurpå. :( Får du noe hjelp fra lege?

 

Jeg tror faktisk jeg har telt dpo feil, etter å ha lest litt på nettet. Jeg hadde positiv EL-test lørdag 31. oktober, og dermed EL søndag 1. november. Da burde jeg vel faktisk telle mandag 2. november som 1 dpo? Jeg har feilaktig telt søndagen som 1 dpo.

 

I så fall er bildene jeg har lagt ut faktisk vært fra 11 dpo og 12 dpo.

 

Tok en ny test i dag, altså 13 dpo, og den var også positiv. Da er det vel ingen tvil da..? Jeg er gravid!! :)

 

Hormontrollet - helt sjokkskadet.

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Hormontrollet og sunset! ❤️ Håper vi kan følge hverandre gjennom graviditeten, det ville vært koselig :-) jeg er så veldig redd for MA, hadde det i august, har aldri hatt det før.. Har jo hatt to mensen siden dette, er det stor sjangse for at det skjer igjen?

 

Veldig synd slurpå..jeg har fulgt deg en stund, og forstår fortvilelsen.. Får du noe hjelp? Håper du får hjelp slik at det kan klaffe for deg veldig snart.. Ikke mist håpet, og masse lykke til☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva som skjer her. Er skikkelig støl i magen slik som jeg er når jeg skal ha mensen, også har jeg skikkelig vondt i ryggen, men ingen tr! Livmortappen var blitt myk slik som den pleier å være når mensen kommer, men nå har den blitt hard som nesetippen, er lukket og høyt oppe... Forstår ingenting. Negativ test i går på IKM..

Prøv og ta en til test etter hvert :) som du kanskje har sett så fikk jeg positiv på kvelden, men morgenen etter var den så hvit at samboeren min ikke så noe strek, så jeg ville testet på ettermiddagen :) lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd Slurpå. :( Får du noe hjelp fra lege?

 

Jeg tror faktisk jeg har telt dpo feil, etter å ha lest litt på nettet. Jeg hadde positiv EL-test lørdag 31. oktober, og dermed EL søndag 1. november. Da burde jeg vel faktisk telle mandag 2. november som 1 dpo? Jeg har feilaktig telt søndagen som 1 dpo.

 

I så fall er bildene jeg har lagt ut faktisk vært fra 11 dpo og 12 dpo.

 

Tok en ny test i dag, altså 13 dpo, og den var også positiv. Da er det vel ingen tvil da..? Jeg er gravid!! :)

 

Hormontrollet - helt sjokkskadet.

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Gratulerer.

 

Jeg er henvist og kan ta opp til eit år. No har det godt 2 mnd av 1 år.

 

Har klaga men ikkje hørt noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skjønner ikke helt hva som skjer her. Er skikkelig støl i magen slik som jeg er når jeg skal ha mensen, også har jeg skikkelig vondt i ryggen, men ingen tr! Livmortappen var blitt myk slik som den pleier å være når mensen kommer, men nå har den blitt hard som nesetippen, er lukket og høyt oppe... Forstår ingenting. Negativ test i går på IKM..

Prøv og ta en til test etter hvert :) som du kanskje har sett så fikk jeg positiv på kvelden, men morgenen etter var den så hvit at samboeren min ikke så noe strek, så jeg ville testet på ettermiddagen :) lykke til :)

Tok en nå etter å ikke ha vært på do på 4-5 timer, og den var negativ. Ingen tegn til tr. Ustabil syklus etter pilleslutt da regner jeg med:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Ja, det kan jo godt være det. Om tr kommer og du ikke er gravid akkurat nå, så kan du jo evt prøve å teste etter el.. :) jeg har aldri testet selv, men bestemte meg for å begynne med det om det ikke skulle klaffe denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår angsten din mia2010 <3 har som sagt hatt Marthe i før mitt forrige svangerskap. Er vel veldig liten sjans for at det skjer igjen. Hvor langt er du? Eller når hadde du ikke? 😊 jeg er også veldig nervøs. Vil bare hoppe rett til uke 12😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh litt spennende her😀. IKM i dag, men ingen tegn til mens😬.Har helt regelmessig mens, nesten på timen😀. Har litt sånn rar følelse i puppene, slik som ved utdrivningsrefleks når man ammer.... Er bortreist, så får ikke testet 😝😝. Har ingen symptomer sett bortifra det med puppene og litt mer blank utflod enn vanlig. Hva tror dere damer? Gratulerer så mye til dere med positiv test👍👍💗

Endret av a2005
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste symptomene jeg har hittil er vonde pupper (ikke mer enn før en vanlig mens), og vondt i livmor (altså kramper nå og da).

 

Det var faktisk det med krampene som fikk meg til å tenke at jeg kanskje var gravid. En dag tidligere i uka, sånn rundt 8 dpo, hadde jeg orgasme, og fikk skikkelig vondt rett etterpå. Stikkende kramper i livmora, som jeg ikke har opplevd før. Søkte litt på nettet, og fant ut at det kunne være et tegn på graviditet.

 

Hadde så krtitthvite tester helt til 11 dpo. I morgen er det IKM, og testene har blitt sterkere og sterkere de siste tre dagene.

 

Regner med de "gøye" bivirkningene av svangerskapet dukker opp snart. I forrige svangerskap var jeg mest kvalm på kvelden, og var heldig og kom meg igjennom 9 måneder uten å kaste opp i det hele tatt.

 

Jeg var veeeeeldig trøtt i 1. trimester, og la meg før 20 hver kveld. I tillegg hadde jeg treg mage de luxe. Har allerede startet med sviskespising. ;)

 

Hormontrollet

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...