Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikkje testa enda er 11 Dpo og 0,0 symptomer. Håpe ebber meir og meir ut.

 

Har 0 tro denne mnd. Detta er min 15 pp og blir nok buande her inne.

 

Ser det er mangen som tester neg. La det bli fleire posetive tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt enda en test..den er helt hvit, men synes likevel jeg kan skimte Nooe, men vet ikke.. Det syntes enda dårligere på bilde, men tenkte og se om noen ser det samme som meg.. Er også nesten litt forstoppet i tillegg til luft i magen. Ser etter tegn hele tia, måtte det bare være positive tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spotting , kun om

Jeg tar på livmortappen. Da er det lysebrunt tykt slim som kommer på fingeren... Det betyr nok at mensen kommer i løpet av dagen eller morgendagen..:-/

 

Anonymous poster hash: 867a7...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt enda en test..den er helt hvit, men synes likevel jeg kan skimte Nooe, men vet ikke.. Det syntes enda dårligere på bilde, men tenkte og se om noen ser det samme som meg.. Er også nesten litt forstoppet i tillegg til luft i magen. Ser etter tegn hele tia, måtte det bare være positive tegn!

post-756772-824534_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk stor editor, legg til fil også laster du den inn i innlegget. evnt sjekk forhåndsvisning først :)



Anonymous poster hash: 46bdc...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Alldri opplevd å å fått noe som kan minne om en trek på billigstrimmler.. Endten er det noe eller ikke.. Eller ser jeg en ønskestrek? Jeg er 13 dpo så det er jo veldig sent 😔mest sannsynlig er det ikke noe, var kveldsurin..

http://i64.tinypic.com/29f2qu9.jpg

Jeg ser strek😃😃😃

Gjør du!?!?!? Halle palle, kan det være ? Så sent? Så lite, såvidt det skimtes😱 jeg slipper ikke jubelen løs hvertfall, har gått på så mange smeller i disse nå 11pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Alldri opplevd å å fått noe som kan minne om en trek på billigstrimmler.. Endten er det noe eller ikke.. Eller ser jeg en ønskestrek? Jeg er 13 dpo så det er jo veldig sent 😔mest sannsynlig er det ikke noe, var kveldsurin..

http://i64.tinypic.com/29f2qu9.jpg

Jeg ser strek😃😃😃
Gjør du!?!?!? Halle palle, kan det være ? Så sent? Så lite, såvidt det skimtes😱 jeg slipper ikke jubelen løs hvertfall, har gått på så mange smeller i disse nå 11pp

Ser den tydelig! Ta en test i morgen tidlig, så skal du Se den bli positiv😃 Sniker inn en liten gratulerer😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg begynt å få den svi følelsen der ned og det er tegn på heksa.

 

Såååååry FFFFFAAAAAANNNN og.

😔kjedelig!!! Sitter på pinebenken litt til jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...