Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

12 dpo, og negativ test.. Da er vel TR rett rundt hjørnet.. Gud og motløs jeg begynner å bli😢

Jaja.. Time på sykehuset i morgen. Får se positivt på det, håpe vi kan få noe hjelp på veien videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 dpo, og negativ test.. Da er vel TR rett rundt hjørnet.. Gud og motløs jeg begynner å bli😢

Jaja.. Time på sykehuset i morgen. Får se positivt på det, håpe vi kan få noe hjelp på veien videre..

 

Håper dere får hjelp på veien videre ❤

 

 

Her har jeg så mye utflod at jeg har følelsen av at TR kommer hele tiden. 1 dag over ikm.

Hvis jeg ikke er gravid så får hvertfall TR vise seg 😩 Jeg vil ikke ha lengre sykluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikkje testa enda og har 0,0 symptomer. ingen tegn i det heile tatt. Er begynt og tære på håpet. Er 10 Dpo. 

 

Bamsemoms det hadde vert godt og begynne på ny PP men tenk om der er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikkje testa enda og har 0,0 symptomer. ingen tegn i det heile tatt. Er begynt og tære på håpet. Er 10 Dpo.

 

Bamsemoms det hadde vert godt og begynne på ny PP men tenk om der er noe.

 

 

Det er mange som ikke får symptomer før etter ikm har jeg hørt så det kan være et tilfelle for deg? Håper det klaffer for dere snart 😊 Klem til deg.

 

Ja, jeg prøver å ikke stresse men når ikm uteblir sånn som det her blir jeg helt utafor. Testet meg i går morges (ikm) og på søndag, så jeg tror ikke jeg er gravid. Men hvis det blir noe syklus tull nå da vet jeg ikke lengre gitt 😲😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen her også. Ja ja, da blir det pause i 6 mnd. Skal gå på Metformin i 3-6 mnd før vi begynner på Pergotime igjen. Jeg skal snoke på dere da, i håp om at dere blir gravide ;) Lykke til, alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har testet mer, fortsatt blanke her. Er 9 dpo i dag. Men jeg er så øm nederst i magen, nesten konstant. Flere som har det sånn?

 

Anonym N.



Anonymous poster hash: 46bdc...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen her også. Ja ja, da blir det pause i 6 mnd. Skal gå på Metformin i 3-6 mnd før vi begynner på Pergotime igjen. Jeg skal snoke på dere da, i håp om at dere blir gravide ;) Lykke til, alle sammen! :D

lykke til<3 Det klaffer til sist med 95 % , og med hjelp er det ittno problem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også testet her også i dag, fortsatt like hvit :-/ var sikker på at tr skulle komme i dag da jeg fikk skikkelig vondt nederst i magen, pluss at magen spiiler ut! :P det var også en dråpe på papiret, da ble jeg redd jeg fikk mensen. Har fortsatt ikke fått så lever i håpet enn så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5 av IKM ble til 5 dager for sen TR :(

Nå aner jeg ikke hva slags syklus jeg har..... 28 dager ? 33 dager? Når er da EL?

 

Nå blir jeg tempetøs til det klaffer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen ca 9-10 dpo, hvite tester. Er IKM i morgen eller torsdag, og har ikke testen siden. Måtte kjenne på tappen (er vel ikke helt bra), siden jeg bruker alltid å spotte litt dagene før mens. Men ingen blod, kun tykk seig gul utflod?bruker alltid å få litt blod på fingeren om jeg kjenner på tappen dagene før mens. Tappen var litt hard, høy, men klarer ikke å kjenne om den er åpen eller lukket. De ømme brystene er borte vekk og det murrer i ryggen, så tror nok mensen er på vei...

 

Anonymous poster hash: 867a7...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt i dag. :-)

 

Gjorde to ting annerledes denne prøveperioden. 1. Drakk et glass grapefruktjuice hver dag. 2. Hadde sex hver dag rundt eggløsning. Kan selvfølgelig være helt tilfeldig, men oppskrifta funka i alle fall. Nå håper jeg den sitter. Har opplevd en MA tidligere. 

 

Krysser fingrene for dere som skal teste på torsdag. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen ca 9-10 dpo, hvite tester. Er IKM i morgen eller torsdag, og har ikke testen siden. Måtte kjenne på tappen (er vel ikke helt bra), siden jeg bruker alltid å spotte litt dagene før mens. Men ingen blod, kun tykk seig gul utflod?bruker alltid å få litt blod på fingeren om jeg kjenner på tappen dagene før mens. Tappen var litt hard, høy, men klarer ikke å kjenne om den er åpen eller lukket. De ømme brystene er borte vekk og det murrer i ryggen, så tror nok mensen er på vei...

 

Anonymous poster hash: 867a7...dda

 

 

Jeg har også tykk gul/hvit utflod. Massevis.

Kanskje et godt tegn? ☺

 

Her har jeg har hatt en del menssmerter i kveld. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testa positivt i dag. :-)

 

Gjorde to ting annerledes denne prøveperioden. 1. Drakk et glass grapefruktjuice hver dag. 2. Hadde sex hver dag rundt eggløsning. Kan selvfølgelig være helt tilfeldig, men oppskrifta funka i alle fall. Nå håper jeg den sitter. Har opplevd en MA tidligere.

 

Krysser fingrene for dere som skal teste på torsdag. <3

Gratulerer så mye til dere 💜💜💜💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er hard, og føles åpen selv im heg ikke kan stikke en finger inn..bra eller dårlig tegn? Er sikker på at tr kommer nå snart.. Og blendahvit test 😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5 av IKM ble til 5 dager for sen TR :(

Nå aner jeg ikke hva slags syklus jeg har..... 28 dager ? 33 dager? Når er da EL?

 

Nå blir jeg tempetøs til det klaffer!!

Huff da... :( Jeg ville gått utifra 28 dager og brukt eltester. Lykke til <3

 

Anonymous poster hash: 46bdc...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 10. november: Lottemor1978 pp2

Onsdag 11. november: mangesommerfuglerimagen, EiramB

Torsdag 12. november: tresko81-FULL KLAFF, Smukka91,Vi3blirVi4<3

Fredag 13. november: Hormontrollet,Solan85

Lørdag 14. november: a2005

Søndag 15. november: Mia2010<3, Slurpå, Anonym N.

 

tenkte denne skulle vært oppdatert?



Anonymous poster hash: 46bdc...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er ny her, ikm på torsdag tror jeg. Vært litt tull med sykluslengde de siste månedene. Har tempet for første gang denne syklusen og føler vi har truffet ganske bra. PP8, så det er snart på tide nå! 8 dpo i dag, har ganske kort lutealfase tror jeg. (Derfor jeg temper nå for å finne ut litt mer nøyaktig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også så jeg er nok ikke gravid 😑 Det er nok heller at syklusen er litt uregelmessig denne mnd. Jaja, da får jeg bare vente på TR.

 

 

Burde jeg ringe gyn. å fortelle at syklusen har begynt å tulle IGJEN? Sist nå før jeg begynte på prevensjon gikk det 72 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også så jeg er nok ikke gravid 😑 Det er nok heller at syklusen er litt uregelmessig denne mnd. Jaja, da får jeg bare vente på TR.

 

 

Burde jeg ringe gyn. å fortelle at syklusen har begynt å tulle IGJEN? Sist nå før jeg begynte på prevensjon gikk det 72 dager..

Så kjedelig😕

 

Blendahvit test her i dag også. Straks avreise til gyn på sykehuset. Spent og nervøs😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forvirret, føles som jeg har så mye symptomer, øm i magen, oppblåst, snørrete(uten å være forkjølet), hodepine og ømme bryster. Men tester bare negativt. 10 dpo i dag. Hvilke tester bruker dere som kan slå ut tidlig? Har brukt CB plus i dag.

Anonym N.



Anonymous poster hash: 46bdc...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal rappen kjennes ut nå egentlig om man er gravid?

Har hørt/lest at den skal være myk som leppene dine pga mye blod i livmorveggene som gjør seg klar til et svangeskap, høy eller lavt tror jeg er smått individuelt. Du må være tappetafser for å egentlig kjenne om tappen er som det som er vanlig for deg før TR eller om den plutselig endrer seg, da er det håp ;) masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...