Gå til innhold

IKM uke 46 :-) ❤️


Mia2010<3

Anbefalte innlegg

Ja, er ferdig med EL 4dpo.  

Til lykke med dine neste dager EL;)

 

Ingen symptomer, stabil temp.

Har begynt med wild yam fra 2dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Melder meg ut av IKM 45 og inn hit etter et besøk hos gynekologen i dag, der vi kunne se på UL at egget ikke har sluppet enda :) Folikkelen var stor da, så EL kommer nok før helga er omme :)

Dette er 3pp med dobbel Pergotime.

Når har du IKM? Så kommer du på listen :danse: Dette er lykkelisten der alle har ekstra gode odds for liten spire :babygutt::babyjente::babysmokk:

Weee! :D Jeg får ikke til å legge meg på listen via mobil, men hvis noen kan hjelpe meg å sette meg opp på lørdag 14. så hadde det vært fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri merka noe til EL-slimet, men er ganske sikker på jeg hadde det nå tirsdag og onsdag..😊 Ut i fra syklus og kalendern skulle jeg ha EL i går. Har ikke testa, men dette stemmer vel ganske bra ut i fra forventet EL?

Mannen leverte sædprøve på torsdagsmorgenen, så fikk lagt inn aksjer på mandag, torsdag kveld og i går. Og vi fortsetter gjennom helga. Krysser fingrene for full klaff denne mnden, hadde vært så utrolig deilig å kunne avlyse utredninga ved å fortelle at vi har klart det selv😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri merka noe til EL-slimet, men er ganske sikker på jeg hadde det nå tirsdag og onsdag.. Ut i fra syklus og kalendern skulle jeg ha EL i går. Har ikke testa, men dette stemmer vel ganske bra ut i fra forventet EL?

Mannen leverte sædprøve på torsdagsmorgenen, så fikk lagt inn aksjer på mandag, torsdag kveld og i går. Og vi fortsetter gjennom helga. Krysser fingrene for full klaff denne mnden, hadde vært så utrolig deilig å kunne avlyse utredninga ved å fortelle at vi har klart det selv

Tirsdag 10. november: Lottemor1978 pp2,Entil

 

Onsdag 11. november: mangesommerfuglerimagen, EiramB

 

Torsdag 12. november: tresko81, Smukka91,Vi3blirVi4<3

 

Fredag 13. november: Hormontrollet,Solan85

 

Lørdag 14. november: a2005,Vi-som-ønsker-flere-barn

 

Søndag 15. november: Mia2010<3, Slurpå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi fått svar på sædprøven.. Den viser "normalt volum, men litt lite antall spermier." Anbefalt ny prøve om 3 mnder.. Litt kjedelig selvfølgelig, men blir spennende å høre hva de sier på sykehuset neste onsdag. Krysser fingrene, og håper uansett spiren sitter før den tid😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg har etter MA i august fått mye kortere syklus tror jeg..er dette mulig? Jeg vet ikke om jeg har det, men er helt gåen i korsryggen, og vondt bak skambeinet på en måte. Kjenner ubehag når jeg setter meg, og har også en type stråling nedover låret fra lysken.. Kan dette være tegn på eggløsning? Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som at jeg har el slim nå... Tror dere at det kan være en sjanse på at det klaffer når vi hadde sex på torsdag kveld? Har ikke sjans til å legge inn aksjer idag😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som at jeg har el slim nå... Tror dere at det kan være en sjanse på at det klaffer når vi hadde sex på torsdag kveld? Har ikke sjans til å legge inn aksjer idag

Kor mangen dager med el slim har du ? Jeg har 4 dager. Fikk det tirsdag og merka at det vart på retur i går kveld. Og tempen min gjekk opp i dag. Så eggløsning i går el i natt. Aksjer ons og torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksjer lagt inn 27,28 og 29 kveld, pos test morgen 29 negativ på kvelden.. Burde vel være bra sjangser det? Har ikke tempet denne gangen så jeg vet jo ikke om det faktisk slapp.. Men denne gangen er første gang jeg har fått bittelitt blod på EL dagen! Skal vel være et bra tegn på høy fruktbarhet det ?😊 krysser fingerene for full klaff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vi vil få mer informasjon om dette når vi har time på sykehuset om 1,5 uke.. Men når vi har fått beskjed om at samboern har lite antall spermier.. Betyr det at vi ikke burde gå for sex hver dag i fruktbar periode? Har stort sett hatt det siden vi begynte prøvingen, men kanskje det da er bedre med annenhver dag? Hvis det da ikke klaffer denne pp'en😊 Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også 1 dpo tror jeg.

 

EL-testen lyste sterkt fredag kl 19, men var hvit lørdagsmorgen. Jeg våknet også tidlig lørdagsmorgen av det jeg regner med må vere EL-smerter, noen skikkelig vonde stikk ned i venstre side... så jeg regner med EL var i løpet av gårsdagen.

 

Jeg er i dårlig form i dag (men vet at det ikke har noe med ev graviditet å gjøre). Masse menssmerter i magen, og ubehag i lysken. Er lite lysten til å drive med sengekos i dag, men bør vel helst det. Vi har vært i gang både tirsdag, torsdag, fredag og lørdag.

 

Anonymous poster hash: 83aac...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 dpo, usikker på hvordan syklus er som sagt. Tviler for at det klaffer denne mnd da jeg har vært bortreist i jobbsammenheng. Lov å håpe på at aksjene vi la inn før jeg reiste holder, men dårlig magefølelse. Håper det klaffer for dere andre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg litt rosa på papiret. Håper at dette er en festeblødning og ikke spotting før tr kommer. 6 dpo. Har hatt 28 dagers syklus de 4 siste mnd så tr er litt for tidlig:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 Dpo her i dag, etter mine beregninger 😊 Mye våt utflod i dag å litt stølhetsfølelse ved lysk (livmor/eggstokk på høyre side) når jeg hoster. Siden jeg har pco har jeg ikke brukt el-tester denne mnd. Hadde el rundt onsdag-torsdag å fikk kun lagt inn aksjer forrige fredag,lørdag, søndag, mandag og nå fredag 😕 Så vet ikke om det har klaffet oss, om jeg i det heletatt har hatt eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite symptomer på EL og ikke testa, så går ut i fra kalendern.. Da er jeg 2 dpo i dag😊 Ganske sikker på jeg hadde el-slim tirsdag og onsdag hvertfall, så kan stemme ganske bra. Evnt 3 dpo hvis EL var på torsdag👍

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stikninger, nesten som begynnende mensensmerter, så har jeg vond rygg... Håper det har klaffet til tross for kun aksjer 1 gang denne pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting her.. men har vært gravid 2 ganger tidligere i år (1 MA og 1 kjemisk),og da kjente jeg heller ingenting før 6-7dpo. Merker det med at brystene blir ømme 😊 håper så inderlig at det klaffer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...