Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her er det ingen symptomer:( bare at jeg fort blir irritert.. Livmortappen er ganske lavt nede, men hard/myk og veldig liten åpning. Har mistet troen

Lenge til TR? 😕 Krysser fingrene for deg!

Tappen min er høy og så bakovervendt at jeg ikke når åpningen? 😕 Lyst til å teste meg, men tørr ikke.

Fortsetter under...

Hva er en normal lutealfase? Jeg har ikke brukt el-tester denne mnd og ser på min kalender at hvis jeg skal ta en gjennomsnittlig lutealfase på 14 dager er jeg dpo 13 istedenfor 9-10? 😑😊

Tror den minimum må være på 10 dager, men tror normal er rundt 13-14

Annonse

Her krysser jeg fingrene for IKKE blod på papiret, det er alltid første tegn på TR hos meg. Ikke noe hittil å det pleier og komme 1-2 dager før TR.

Solan85: krysser fingrene for at det ikke er TR. 😇😇 Hvor mange dpo er du?

8 dpo i dag... 😁 Endret av Solan85

Jeg er 7 dpo, og kjenner ingenting. Kan ikke se for meg at dette skal gå bra. Brukte EL-test og fant ut når det var, og hadde sex 5 av dagene rundt EL (før, under, etter). Skulle ønske jeg hadde en bedre følelse.

Hormontrollet.

Anonymous poster hash: 83aac...123

Hei! Er 8 dpo i dag. Klarte ikke vente med testinga..

Hva tror dere? Skygge eller positiv? Blir spennende dager framover nå 😊

http://tinypic.com/r/2whdseh/9

Ser strek! Men vanskelig å se om det er skygge eller ei.. Test igjen om et par dagen😃

Bare for å ha de sagt smukka91 så kjenner ikke jeg heller noe som helst. Hadde dårlig tro på at det kom til å klaffe nå, men håper virkelig det 😊

Jeg håper jo det har klaffet, men med tanke på at vi kun fikk lagt inn aksjer 1 gang, så har jeg mine tvil dessverre. Prøver å utsette testingen så lenge jeg klarer, men klør i fingrene etter å teste😜

Annonse

Jeg ser også strek! Usikker på om det er skygge eller ikke, kanskje prøve igjen i morgen? :)

Jeg har sååå lyst til å teste, kun 1 dag igjen til IKM! (Mandag) Tror dere at det er mulighet for å teste i kveld eller burde jeg kanskje vente til i morgen? 

Mange som ikke får symptomer før etter forventet IKM, det er faktisk ganske tidlig å kjenne noe en uke etter eggløsning. Jeg har kun merket litt de siste to dagene. Lykke til!! :D Krysser fingrene for dere.

Jeg tok en test nå. Den var negativ..jeg stirret så lenge på den at jeg trodde jeg så en strek men det var nok bare et ønskesyn! Kjenner jeg ble veldig skuffet, jeg som har kjent stikk og vondt når jeg reiser meg, bærte stoler osv 😞😢 Det her hvorfor jeg ikke tester, blir så forbaska lei meg :(

Kjente på tappen min nå, den veldig høyt opp og jeg fikk nå kjent litt på den. Kjenner åpningen men den er lukket eller på en merkelig måte snurpe igjen? 😤😱

Jaja, da får jeg bare vente på TR! 😳

Jeg tok en test nå. Den var negativ..jeg stirret så lenge på den at jeg trodde jeg så en strek men det var nok bare et ønskesyn! Kjenner jeg ble veldig skuffet, jeg som har kjent stikk og vondt når jeg reiser meg, bærte stoler osv 😞😢 Det her hvorfor jeg ikke tester, blir så forbaska lei meg :(

Kjente på tappen min nå, den veldig høyt opp og jeg fikk nå kjent litt på den. Kjenner åpningen men den er lukket eller på en merkelig måte snurpe igjen? 😤😱

Jaja, da får jeg bare vente på TR! 😳

Er jo en del som ikke tester positivt med en gang! Så ikke mist håpet helt enda! Heier på deg

Hei! Er 8 dpo i dag. Klarte ikke vente med testinga..

Hva tror dere? Skygge eller positiv? Blir spennende dager framover nå 😊

http://tinypic.com/r/2whdseh/9

Denne tror jeg er positiv ☺️

Anonymous poster hash: d433c...dd4

Ja ja har ikkje testa men har hatt UVENTA besøk av 4 naboer og måtte klemme innpå 3 glass vin men vart ikkje merkbart negativ. Er ein person med futt i og måtte jobbe for og holde meg i vigør. Så håper naboane ikkje merka noe for jeg er flittig på flaska. Håper detta gjekk bra . Uff kl 04:40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...