Gå til innhold

IKM uke 41 :)


vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Ååh, da er vi flere! Jeg har så mye luft i magen at jeg tror jeg kommer til å sprekke. Også har jeg hatt ekstremt vondt i ryggen også de to siste dagene :(

 

Men håper det er gode tegn! Er også veldig hard i magen, selv om jeg drikker godt og spiser godt hver dag.... Vet ikke om det er et symptom men. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh, da er vi flere! Jeg har så mye luft i magen at jeg tror jeg kommer til å sprekke. Også har jeg hatt ekstremt vondt i ryggen også de to siste dagene :(

 

Men håper det er gode tegn! Er også veldig hard i magen, selv om jeg drikker godt og spiser godt hver dag.... Vet ikke om det er et symptom men.

Jeg er så desperat etter svar her at jeg opprettet en ny tråd nå. Har så vondt nederst i magen/bekkener... et eller annet sted der nede.. klarer liksom ikke å forklare annet enn at det stikker i eggstokken eller noe.

Jeg hadde det slik når jeg var gravid første gang (som gikk bra) men før SA forrige mnd så kjente jeg ingen verdens ting.

Vet at det er pengesløs men jeg tror jeg må ta en ny test i morra tidlig jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, Benedikte! Anbefaler deg å kjøpe billige tester på netter også, så kan du teste så ofte du bare vil :) jeg kjøpte 40 stk på ebay til 40 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, Benedikte! Anbefaler deg å kjøpe billige tester på netter også, så kan du teste så ofte du bare vil :) jeg kjøpte 40 stk på ebay til 40 kr

Ebay? er de pålitelige da? Det syns jeg hørtes skummelt ut :P

Men nå er jeg så sikker på at jeg er gravid og jeg har to RFSU tester liggende så jeg tror kanskje ikke at jeg trenger flere.. :ler:

Huff, nå skal jeg ikke være for påståelig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid brukt ebay til både eggløsningstester og g.tester! :) alltid vært 100% pålitelige. Er mange her inne som bestiller derifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid brukt ebay til både eggløsningstester og g.tester! :) alltid vært 100% pålitelige. Er mange her inne som bestiller derifra!

Årh! Hadde jeg bare tenkt på/ visst om det litt før så hadde jeg spart noen lapper! Tenker ikke så langt vettu :briller:

Test på deg også i morgen tidlig? Spennende :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en i mårrest (ja, 7 dpo liksom....) og var ikke antydning til noe i det hele tatt, uansett hvor mye jeg prøvde å lure meg selv ;-) men siden jeg har 40 tester liggende - why not. Skal se hva jeg rekker før jobb i morgen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en i mårrest (ja, 7 dpo liksom....) og var ikke antydning til noe i det hele tatt, uansett hvor mye jeg prøvde å lure meg selv ;-) men siden jeg har 40 tester liggende - why not. Skal se hva jeg rekker før jobb i morgen ihvertfall.

Ja du kan jo bare teste i vei. Jeg tok en test på morran i  dag. Kunne KANSKJE skimte en bitte bitte bitteliten skygge av en strek hvis man holdt den under sterkt lys :legrine:  Så jeg vet jo at jeg burde vente to dager nå.

 

Hvis jeg bestiller ebay pinner nå.. hvor lang levering er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kommer ann på hvor du bestiller fra. Kina er billigst, men tar LANG tid(2 uker ca). De som sendes direkte fra Hong Kong er somregel veldig raske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeh... Tok en EL-test nå nettop, og den ble nesten positiv?

Tidligere har jeg også prøvd EL-tester, men da har jeg såvidt sett streken. Nå var den skikkelig klar! 😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fortvil. Du så jo hun i den andre tråden som hadde positivt el test og g.test 😊 vent til i morra du. Blir spennende for oss de neste dagene ✌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre/se deres positive tester!

Jeg tror derimot ikke at vi for positivt denne måneden, ingen symptomer og er på dpo 10 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-) tror jeg hører til her da jeg fikk svært sen eggeløsning (dag 22). Testet i dag tidlig 10 dpo, men fikk negativ. Forrige gang jeg var gravid testet jeg positiv 10 dpo... tror dere det fortsatt er sjanse for at jeg kan få positiv i uka som kommer? Får også Lutinus (progesteron) for å forlenge lutealfase,så dette blir spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blendahvit i dag, men er bare 8dpo 😅 fikk bare litt forhåpninger etter EL-testen i går. Men gir ikke opp håpet enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sirka 20% som er gravid som for negativ 10 dpo...

Oj, det visste jeg ikke! Hvor finner du sånn informasjon? Skulle likt å lese meg opp litt jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja litt men har vanligvis 22-24 dagers syklus men tenkte denne ville bli lengre fordi jeg ikke hadde eggløsning før dag 15 i syklusen.. er dette noe jeg burde snakke med lege om? Ser ut som lutealfasen er rett 10 dager for meg :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja litt men har vanligvis 22-24 dagers syklus men tenkte denne ville bli lengre fordi jeg ikke hadde eggløsning før dag 15 i syklusen.. er dette noe jeg burde snakke med lege om? Ser ut som lutealfasen er rett 10 dager for meg :frustrert:

Det burde du ja! Du kan få medisiner som hjelper på lutealfasen :) men vet om andre 'medisiner' som også kan hjelpe på lutealfasen. Lurer på om det var Wild Yam eller kanskje Dong Quai eller noe lignende... Prøvd det? Har hørt mye positive erfaringer om det ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...