Gå til innhold

IKM uke 41 :)


vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til videre Lottemor1978 og opg!

Gratulerer til Siot 😆😀

Vet ikker hvordan det er men er det vanlig at så få blir gravide i hver gruppe? Håper det holder seg hos oss som er gravid og de andre treng bare en runde til! *evig optimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ test når jeg testet nå... :( så det var et «hakk/skade» der streken skulle komme, så det la seg farge nedi, men det forsvant da testen tørket :( så skuffa :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ test når jeg testet nå... :( så det var et «hakk/skade» der streken skulle komme, så det la seg farge nedi, men det forsvant da testen tørket :( så skuffa :/

Så kjipt :/  Skal ikke ta en til i morra da? Eller er du sikker på at den negative er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ test når jeg testet nå... :( så det var et «hakk/skade» der streken skulle komme, så det la seg farge nedi, men det forsvant da testen tørket :( så skuffa :/

Kan jo være at noen av oss (meg selv) har kluddret litt med syklusen og at vi har testet på feil dager.

Må ikke gi opp håpet før uken er omme hvertfall :P Selv om jeg har gitt opp for lengst. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er sikker på den er negativ. Skulle ikke TR dukke opp når uka er omme, får jeg heller ta en ny test :)

Samme her. Jeg gidder ikke bruke mer penger så nå venter jeg på billigtestene som er på vei i posten. Kommer sikkert på mandag eller tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ball: Hvordan går det med deg Siot? har du klart å holde deg unna testene i dag?

Jeg har is i magen og venter til mandag. Men det klør litt i fingrene. :danser:  :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er normalt, men jeg får mye sterkere tester på kvelden enn på morningen!

 

Testet kvelden 8dpo - fikk strek. Men var såvidt synlig på morningen 9dpo.... Så tok jeg på kvelden igjen og den var mye sterkere. Så anbefaler dere å prøve på kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på nattevakt, så tvilsomt urinen er særlig konsentrert i morgen tidlig :P

Jeg har fortsatt troa på deg jeg altså :)

 

Men når det gjelder meg selv så er jeg heller i tvil. jeg er to dager på overtid og fikk negativ test i går. Den var virkelig BLENDAHVIT!!! Jeg har ingen symptomer lenger i det heletatt. har kanskje hatt akutt stikkinger langt oppe i magen i noen få minutter et par ganger men det er alt i løpet av to-tre dager.

jaja, hvis TR bare kan komme sånn at jeg vet at jeg er i gang med normal syklus etter SA så er det greit.

 

En ting jeg kom til å tenke på... Jeg hadde positive tester 2 dager før IKM og blødde to dager etter IKM.SA  10 sept.  hadde da en vanlig mens(tror jeg) i 6-7 dager. Eller er det ikke sånn? har jeg kanskje ikke hatt EL i det heletatt? Har jeg bare ikke hatt mensen etter SA kanskje? Ble plutselig usikker her... hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skal på nattevakt, så tvilsomt urinen er særlig konsentrert i morgen tidlig :P

Jeg har fortsatt troa på deg jeg altså :)

 

Men når det gjelder meg selv så er jeg heller i tvil. jeg er to dager på overtid og fikk negativ test i går. Den var virkelig BLENDAHVIT!!! Jeg har ingen symptomer lenger i det heletatt. har kanskje hatt akutt stikkinger langt oppe i magen i noen få minutter et par ganger men det er alt i løpet av to-tre dager.

jaja, hvis TR bare kan komme sånn at jeg vet at jeg er i gang med normal syklus etter SA så er det greit.

 

En ting jeg kom til å tenke på... Jeg hadde positive tester 2 dager før IKM og blødde to dager etter IKM.SA  10 sept.  hadde da en vanlig mens(tror jeg) i 6-7 dager. Eller er det ikke sånn? har jeg kanskje ikke hatt EL i det heletatt? Har jeg bare ikke hatt mensen etter SA kanskje? Ble plutselig usikker her... hmmm..

 

Jeg hadde 1 dag mens 10 sept 5 dager......       Vi altså;) Jeg skylder på bloodmoon.... noe er rart! Jeg har enda ikke fått besøk av tR og nå har jeg hatt PMS en uke ink 3 dager over ikm.. uansett 19 dager siden smilefjes på EL testen..       Tror nesten jeg har psyket meg selv på overtid... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd, men da blir det innertier neste PP6. Til lykke, men vi ender vel i samme gruppe igjen;). Har enda ikke fått TR, men venter med test til mandag-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du ta test, Lottemor1978? :-)

Jobbet kveldsvakt ,og ingen tegn til TR, og siden jeg jobber turnus er egentlig denne helg "alltid" ink TR...                  Mulig jeg tar en ny test søndag kveld, men er litt usikker, evt mandag.. 6 dager over.

Endret av Lottemor1978
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når skal du ta test, Lottemor1978? :-)

Da er TR her om noen timer, over til PP2.  Har regnet meg litt bakover og ser at jeg veksler mellom en kort og en lang sykus 2+-.        PP2 med litt bedre oversikt.   Lykke til med neste runde  til dere jenter og igjen grattis med spirer fra i IKM 41 :babyjente: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg, Benedikte90?

Joda.. ingen tegn til hverken det ene eller det andre. Kritthvit test i går. Går en spennende uke i møte. Litt lei av å vente men✌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr kom som forventet i dag.

Ble også tatt en siste blodprøve i dag for å utelukke diverse hepatitt og hiv (det gjøres visst på slle) og henvisning sendt til riksen.

Veien går videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...