Gå til innhold

IKM uke 41 :)


vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKM den 9 oktober her :) 'endelig' fått mensen etter MA/SA i begynnelsen av august, så håper virkelig denne måneden. Blir vel vår pp11 for oss denne gangen, og får ikke hjelp (noe de på sykehuset sa) pga jeg ble gravid i juli. Men håper det skjer naturlig selvfølgelig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her, pp10 med 1sa og 3 kjemiske bak meg.. Denne har jeg ikke troen på for mannen reiser offshore 4 dager før antatt EL!! Jeg begynte å grine da jeg fikk høre at turen ble fremskyndet med 3 dager:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn her jeg også, beregnet ikm torsdag 8 okt (litt usikker, forrige syklus var på 27 dager, den fr der igjen var på 29, så da beregner jeg med 28 denne gangen ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde nok det. Hadde positiv test, testet på nytt noen dager etterpå, den var negativ, og så kom mensen for fullt på fredag, akkurat tidsnok til bursdagsfeiring. Sånn som ting ser ut nå, tror jeg mensen er ferdig igjen imorgen, så da er det kosetid i heimen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Bra at denne gruppa ble oppretta :-) fikk mensen i går etter MA 13 august :-( håper inderlig at det klaffer denne gangen! Ikm er søndag 11 oktober :) lykke til alle sammen! Er det forresten noen som vet om jeg kan regne med samme lengde på syklisten som før jeg opplevde en MA? Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hører jeg til, pp6. Håper det klaffer snart, selv om vi ikke akkurat har ventet lengst.. Men begynner å bli lei av pliktsex og å være prøver. (Wow, høres ut som jeg er lei av å ha mye sex i perioder med samboer, haha.) misforstå meg rett, men d føles litt plikt rundt eggløsning, selv om det er kjekt når en først er i gang. Lykke til alle, håper på mange juni babyer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjorde nok det. Hadde positiv test, testet på nytt noen dager etterpå, den var negativ, og så kom mensen for fullt på fredag, akkurat tidsnok til bursdagsfeiring. Sånn som ting ser ut nå, tror jeg mensen er ferdig igjen imorgen, så da er det kosetid i heimen ;)

Kjedelig at det ikke gikk likevel! Håper dere hadde en fin bursdagshelg likevel 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det gjorde nok det. Hadde positiv test, testet på nytt noen dager etterpå, den var negativ, og så kom mensen for fullt på fredag, akkurat tidsnok til bursdagsfeiring. Sånn som ting ser ut nå, tror jeg mensen er ferdig igjen imorgen, så da er det kosetid i heimen ;)

Kjedelig at det ikke gikk likevel! Håper dere hadde en fin bursdagshelg likevel

 

 

Jeg kjenner at det egentlig var helt ok, stor stas med bursdagshelg :) Mannen visste ingenting, så da han ble møtt av 19 tilreisende og fastboende venner til 3-retters-middag var overraskelsen stor :D Kjempeflott helg, men jeg har gitt ham beskjed om at han til neste år får et slips i gave :P

 

Nå krysser jeg fingrene for oss alle her inne, og at det blir masse flotte junispirer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, et slips er fint det også 😂

 

Jeg har juni-barn fra før, og det er en flott tid å få barn på :) Jeg heier på oss alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei , slenger meg på her jeg og IKM 11.10.

Begynte på dobbel kur med pergo i dag. Prøver det for første gang og fikk dobbel kur til å begynne med.

Har for øvrig pco men med regelmessig mens og el og venter spent på svar på prøver på mannen... :-S

er på pp14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ancear!

Jeg begynner med dobbel pergo-kur i morgen :)

Jeg har PCOS, men ingen mens og EL av meg selv. Her må det Provera og pergo til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ancear!

Jeg begynner med dobbel pergo-kur i morgen :)

Jeg har PCOS, men ingen mens og EL av meg selv. Her må det Provera og pergo til :)

Så spennende d er flere av oss :) har du prøvd tidligere?

Har tatt provera en gang tidligere for å få igang mens men d holdt med den ene gangen og vektnedgang for min del.

Vi har heller fortsatt ikke fått noe svar verd samboeren min da.. Så håper jeg ikke tar behandlingen forgjeves ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på første forsøk sist gang vi prøvde :D Dessverre fødte jeg i uke 18 pga svak livmorhals :/ Nå har vi begynt prøvinga igjen, og vi har hatt 1 pp med negativt resultat. Men!, jeg fikk eggløsning av pergo også i forrige runde, og deretter mensen etter 14 dager, så alt funker som det skal, heldigvis :) Vi satser på at spiren sitter nå i pp 2 ;)

Når får dere svar på mannens prøve da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på første forsøk sist gang vi prøvde :D Dessverre fødte jeg i uke 18 pga svak livmorhals :/ Nå har vi begynt prøvinga igjen, og vi har hatt 1 pp med negativt resultat. Men!, jeg fikk eggløsning av pergo også i forrige runde, og deretter mensen etter 14 dager, så alt funker som det skal, heldigvis :) Vi satser på at spiren sitter nå i pp 2 ;)

Når får dere svar på mannens prøve da? :)

å nei :( 18 uker er jo litt! Blir du fulgt ekstra godt opp nå da?

 

Vi var hos gyn på tirsdag og skulle få den da.. men da hadde den ikke kommet og laben var stengt fordi d var for sent på dagen. Hun skulle ringe oss dagen etter noe som ikke skjedde selvom vi ringte hver vår gang og etterlyste.. og vi venter fortsatt.. nå er mannen bortreist.. fikk uansett med oss rekv. for ny prøve nå.. men uff det er ikke gøy å gå å vente på svar og tenker jo med en gang at hvis de hadde vært gode hadde d tatt dem 2 minutter å si det og vi hadde slappet av litt mer!

 

Vi fikk også med oss datoer vi måtte ha samleie på.. :humpe:  sååå romantisk hehe

Endret av Ancear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var helt jævlig. En liten velskapt gutt som bare skulle vokse. Han levde da han ble født, men døde selvsagt 😢 Jeg har blitt lovt ekstra oppfølging i neste svangerskap, om jeg er så heldig og blir gravid på nytt da, men jeg aner ikke hva det innebærer. Jeg skal kreve cerclage og ul annenhver uke. Det håper jeg at jeg får.

Haha, det hørtes kjemperomantisk ut! 😂 Her er det rutinekjør annenhver dag fra pergoslutt, og det er sååå kjedelig 😆 Men i dag har jeg faktisk lyst, så mannen blir nok kjempeglad når kvelden nærmer seg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var helt jævlig. En liten velskapt gutt som bare skulle vokse. Han levde da han ble født, men døde selvsagt Jeg har blitt lovt ekstra oppfølging i neste svangerskap, om jeg er så heldig og blir gravid på nytt da, men jeg aner ikke hva det innebærer. Jeg skal kreve cerclage og ul annenhver uke. Det håper jeg at jeg får.

Haha, det hørtes kjemperomantisk ut! Her er det rutinekjør annenhver dag fra pergoslutt, og det er sååå kjedelig Men i dag har jeg faktisk lyst, så mannen blir nok kjempeglad når kvelden nærmer seg

 

:troest: å nei så fælt! Krysser fingre og alt annet for at det skal gå fort til du blir gravid igjen!

 

Det er dårlige svømmere i familien til mannen her i huset (dvs. begge brødrene) så for sikkerhetsskyld må de få lade opp 3-5 dager før første samleie i el tiden så er det 2. hver dag rundt el.. kjenner at d skjer ting der nede og har en del hetetokter.. mulig bivirkning?

 

Lucky man! kos dere i kveld :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...