Gå til innhold

IKM uke 41 :)


vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Jeg har bladd igjennom alle sidene i denne tråden, men jeg kan ikke finne en sånn ukeliste. Har dere satt opp det? :) Moro å følge med alle, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bladd igjennom alle sidene i denne tråden, men jeg kan ikke finne en sånn ukeliste. Har dere satt opp det? :) Moro å følge med alle, synes jeg :)

Den fant ikkje jeg heller. Synest det er kjekt og følge med og. Her blir det ikkje el slim før på mandag el tirsdag så el testing blir vel fra onsdag av.

 

TVI TVI JENTER HER SKADL ADLE FOE POSITIVE TESTER PÅ HCG ALSÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel ikke noe i veien med å lage en?

Mandag 5.:

 

Tirsdag 6.:

 

Onsdag 7.:

 

Torsdag 8.:

 

Fredag 9.:

 

Lørdag 10.:

 

Søndag 11.: Ancear pp13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel ikke noe i veien med å lage en?

Mandag 5.:

 

Tirsdag 6.:

 

Onsdag 7.:

 

Torsdag 8.:Brannmann_Sam

 

Fredag 9.:

 

Lørdag 10.:

 

Søndag 11.: Ancear pp13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg taster fra mobil, og får ikke til å kopiere, men jeg har ikm søndag 11, sammen med Ancear :) Vi er i pp2 med dobbel pergo-kur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvor ofte har dere sex nå under prøvinga? Vi prøver hver dag nå, kontra annenhver dag forrige syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne måneden tror jeg ikke det er mye håp for vår del, har vært travelt med lite tid sammen hjemme osv. Jeg har heller ikke merket noe til eggløsning. IKM er 8 oktober her i huset, men regner egentlig med at mensen kommer som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min EL-test var negativ igjen i går, så regner med EL i dag. Krysser fingrene for temp-hopp i morgen tidlig :)

 

Her hadde vi sengekos i går kveld, i mårrest, i ettermiddag og planlagt litt kos i kveld også (jepp, vi blir som sagt fjortiser når vi har barnefri!) så føler at denne EL her er det blitt lagt inn NOK aksjer for å si det mildt 🙊

 

Begynner på Wild Yam på mandag/tirsdag hvis det blir temphopp i morgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel ikke noe i veien med å lage en?

Mandag 5.: Anonymsuperbruker

 

Tirsdag 6.:

 

Onsdag 7.:

 

Torsdag 8.:

 

Fredag 9.:

 

Lørdag 10.:

 

Søndag 11.: Ancear pp13

 

Flott initiativ Ancear ;) Vi er vel også i pp12 eller 13 nå... har kommet ut av tellinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mandag 5.: Anonymsuperbruker

 

Tirsdag 6.:

 

Onsdag 7.:

 

Torsdag 8.:

 

Fredag 9.:

 

Lørdag 10.: Mingemaura pp11

 

Søndag 11.: Ancear pp13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke troen denne pp heller.. Hadde mye el slim fredag- søndag. Bare sex søndagen. Testet ikke etter el, men den bruker være mandag/tirsdag. Neste pp er jeg bortreist, så litt kjipt at d ikke ble mer sengehygge. (Men på ferie med svigers vegg i vegg, så var ikke mannen så villig) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe har vært borti en del prøveperioder med svigers i nærheten ja.. Kjapt og gæli!

 

Fra og ha supernegativ el test på fredag kveld (nesten usynlig stripe) var den super positiv i går kveld! (Brukte billige tester kjøpt på ebay.. Blir dyrt ellers når man er i pp13..) Siste sengekos ble torsdag kveld da mannen skal levere prøve i morgen tidlig! Har ikke så mye håp da..

 

Tar for det wild jam fom i morgen, må jo brukes opp!

 

Bare en liten uke til flere av dere er i IKM land!!! Spennende! Krysser fingre for masse spirer og mai-juni bebisser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg endelig 1.dpo! Utrolig at syklusen min har ordnet seg så fort etter MA. Egentlig skulle jeg hatt EL på onsdag, men bedre sent enn aldri.

 

Håper alle snart er trygt i dpo-land og håper det sitter for alle 😍

 

Ancear; åh, så kjedelig! Måtte mannen spare i tre dager? Vi fikk ikke beskjed om noe sånn fra legen eller når vi snakka med fertilitetsklinikken 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg endelig 1.dpo! Utrolig at syklusen min har ordnet seg så fort etter MA. Egentlig skulle jeg hatt EL på onsdag, men bedre sent enn aldri.

 

Håper alle snart er trygt i dpo-land og håper det sitter for alle 😍

 

Ancear; åh, så kjedelig! Måtte mannen spare i tre dager? Vi fikk ikke beskjed om noe sånn fra legen eller når vi snakka med fertilitetsklinikken 😳

I papirene fra riksen står d at d bør ha gått 2 dager og ikke mer en 7 siden forrige sædavgang.. Gyn sa at hun anbefalte 3 dager.. Vi er jo sååå lydige :)

Legger ved bildet av felles anbefalinger som gjelder både ved enkel sædanalyse og utvidet

post-847554-55884_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I dag er jeg endelig 1.dpo! Utrolig at syklusen min har ordnet seg så fort etter MA. Egentlig skulle jeg hatt EL på onsdag, men bedre sent enn aldri.

 

Håper alle snart er trygt i dpo-land og håper det sitter for alle 😍

 

Ancear; åh, så kjedelig! Måtte mannen spare i tre dager? Vi fikk ikke beskjed om noe sånn fra legen eller når vi snakka med fertilitetsklinikken 😳

I papirene fra riksen står d at d bør ha gått 2 dager og ikke mer en 7 siden forrige sædavgang.. Gyn sa at hun anbefalte 3 dager.. Vi er jo sååå lydige :)

Legger ved bildet av felles anbefalinger som gjelder både ved enkel sædanalyse og utvidet

Oj, det hørte ikke vi noe om! Merkelig...

 

Får ikke sett bildet forresten. Må lastes opp fra tinypic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

I dag er jeg endelig 1.dpo! Utrolig at syklusen min har ordnet seg så fort etter MA. Egentlig skulle jeg hatt EL på onsdag, men bedre sent enn aldri.

 

Håper alle snart er trygt i dpo-land og håper det sitter for alle 😍

 

Ancear; åh, så kjedelig! Måtte mannen spare i tre dager? Vi fikk ikke beskjed om noe sånn fra legen eller når vi snakka med fertilitetsklinikken 😳

I papirene fra riksen står d at d bør ha gått 2 dager og ikke mer en 7 siden forrige sædavgang.. Gyn sa at hun anbefalte 3 dager.. Vi er jo sååå lydige :)

Legger ved bildet av felles anbefalinger som gjelder både ved enkel sædanalyse og utvidet

Oj, det hørte ikke vi noe om! Merkelig...

 

Får ikke sett bildet forresten. Må lastes opp fra tinypic :)

Første gang jeg gjør det :) kan du se det nå?

 

67sbcp.jpg

Endret av Ancear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 5.: Anonymsuperbruker, ilu

Tirsdag 6.:

Onsdag 7.:Lottemor1978

Torsdag 8.:

Fredag 9.:

Lørdag 10.: Mingemaura pp11

Søndag 11.: Ancear pp13 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

I dag er jeg endelig 1.dpo! Utrolig at syklusen min har ordnet seg så fort etter MA. Egentlig skulle jeg hatt EL på onsdag, men bedre sent enn aldri.

 

Håper alle snart er trygt i dpo-land og håper det sitter for alle 😍

 

Ancear; åh, så kjedelig! Måtte mannen spare i tre dager? Vi fikk ikke beskjed om noe sånn fra legen eller når vi snakka med fertilitetsklinikken 😳

I papirene fra riksen står d at d bør ha gått 2 dager og ikke mer en 7 siden forrige sædavgang.. Gyn sa at hun anbefalte 3 dager.. Vi er jo sååå lydige :)

Legger ved bildet av felles anbefalinger som gjelder både ved enkel sædanalyse og utvidet

Oj, det hørte ikke vi noe om! Merkelig...

 

Får ikke sett bildet forresten. Må lastes opp fra tinypic :)

Første gang jeg gjør det :) kan du se det nå?

 

67sbcp.jpg

Får nok sett det når jeg kommer meg på pc! Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg temper! Gjør ventingen litt letter ettersom hver morgen har jeg noe å sjekke :P

4 DPO i dag, hvordan går det hos dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...