Gå til innhold

IKM uke 41 :)


vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller, tuller jeg fælt nå? :P Kanskje det bare var hun ida87 et eller annet som gikk på det i IKM uke 37-gruppa? Uansett, Jeg håper spiren din sitter godt denne gangen 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan stemme at det var Ida87, tror jeg leste noe sånt. 

 

Jeg håper det spirer og gror som bare det her i denne tråden ;)

 

Har tenkt å ikke teste så tidlig denne gangen, prøve å holde meg til ikm. Har lest meg til at det var kjemisk (?) jeg hadde forrige mnd, og det tenker jeg at jeg egentlig ikke trenger å vite om.. Men så vil man jo vite da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi tok jo helt av på testinga forrige pp 😄 Jeg skal forsøke så godt jeg kan å holde meg til minst 12 dpo før jeg svir av første testen denne gangen.

Jeg skjønner godt at du vil vite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja :P Ikke denne gangen! 

 

Jeg har så mye annet spennende som skjer i livet nå, så jeg velger å fokusere på det (men jeg har likevel merket av ikm-dagen i kalenderen :P ).

 

Hvordan går det med deg om dagene da? Tenker du mye på prøvinga, eller klarer du å ha det litt i bakhodet bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig fint :) Jeg har eksamen i psykiske lidelser blant barn og unge, så jeg har begravet meg dypt inn i den verdenen. Det er så spennende! Og så tenker jeg at prøvinga går sin gang. Jeg er i alle fall mye mer avslappet nå, og det tar jeg som et godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig fint :) Jeg har eksamen i psykiske lidelser blant barn og unge, så jeg har begravet meg dypt inn i den verdenen. Det er så spennende! Og så tenker jeg at prøvinga går sin gang. Jeg er i alle fall mye mer avslappet nå, og det tar jeg som et godt tegn :)

Så spennende! Det kunne jeg også ha tenkt meg, mulig jeg bygger på litt i den retningen selv etterhvert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere hatt el enda?

Her ser det nesten ut som det ikke er noe el denne måneden (rester av prevensjon?). Men jeg temper og håper at tempen går opp snart og bekrefter at det er i allefall el!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke noe tegn til positiv test med det første. Temper også, men den er enda lav..

 

Men forventer ikke EL før på onsdag, så håper på positiv test i kveld/i morgen tidlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24år, prøver på nr 1. Er i pp1, trolig IKM 5 oktober. Sluttet nylig på pillen, så er litt usikker på når el var, men om jeg har gått rett i syklus, så skal jeg ha hatt el i helgen

 

Anonymous poster hash: f011c...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...