Gå til innhold

IKM uke 41 :)


vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan står det til med symptomene deres, damer? :)

 

Her er 'menssmertene' kommet tilbake for fullt. Lurer nesten på om det bare er TR som er på tur :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste par dager har jeg kjent stikk ned i høyre lyske. Kommer bare litt av og til...Er 7dpo. Hadde kort lutealfase forrige mnd, så vi får se hvordan det går neste helg☺️ Klarer nesten ikke vente med å teste om ca 5 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, opg! Håper lutealfasen er lang nok! 😃

 

Jeg tror nok min er kjempekort denne måneden. Intense mens-smerter i underlivet/livmoren :( er bare 8dpo så kjipt at det er så vondt NÅ, så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, opg! Håper lutealfasen er lang nok! 😃

 

Jeg tror nok min er kjempekort denne måneden. Intense mens-smerter i underlivet/livmoren :( er bare 8dpo så kjipt at det er så vondt NÅ, så tidlig.

Vi får bare smøre oss med tålmodighet, selv om det er supervanskelig😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er uken vår her!!!

 

Her strekker det og strekker det nederst i magen med stikk i eggstokkene men det har hendt før i lutealfasen uten at jeg var gravid! Må nok høre med gyn hva d kan skyldes! Har blitt undersøkt to ganger siden juni så er vel ikke noe unormalt *sukk*

 

Spennende uansett! Har heldigvis travel uke uten så mye tid til å tenke på synptomer :)

 

Håper mange spirer kommer til å sitte her!!!!

 

Fin mandag til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så spennende å følge med alle for å se resultater!!! Håper alle er gravide :-D hihih. Juni er jo en kjempefin måned å få baby i!

 

Her tok jeg en ny test i dag, og i et par øyeblikk trodde jeg at jeg kanskje kunne skinte en strek - men tror nok absolutt at det er hodet mitt som spiller meg en spøk altså. For når jeg ser bort, og ser på den på nytt så ser jeg ingenting igjen 😂 off...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test i dag 13 dpo! Helt negativ, og føler meg helt "vanlig"... så... skal aldri si aldri, men det går nok mot en blank mnd... søren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det 11 dpo og testing i dag tidlig og vi så en VELDIG svak strek!! Ettersom jeg hadde bitte litt rosa spotting i går, kan det hende det var festeblødning... Har jo ingen symptomer (tross symptomjakt!)  :sjenert:

 

Skal teste igjen på onsdag! Gleder meg  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det 11 dpo og testing i dag tidlig og vi så en VELDIG svak strek!! Ettersom jeg hadde bitte litt rosa spotting i går, kan det hende det var festeblødning... Har jo ingen symptomer (tross symptomjakt!) :sjenert:

 

Skal teste igjen på onsdag! Gleder meg :danse:

Jeg tok også en i mårrest (to forskjellige tester faktisk) og kan enda skimte en KJEMPEsvak strek! Fikk det i gårkveld også 😳 vet ikke helt hva jeg skal tro. Er bare 9dpo i dag, så enda veldig (!) tidlig - men kan skimte den svake streken på begge testene fra i mårrest!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg kan vente til onsdag... tror jeg må teste imårra også! :D hihi

Håper dine fortsetter å være positive  :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg kan vente til onsdag... tror jeg må teste imårra også! :D hihi

Håper dine fortsetter å være positive :smilyblomst:

Dine også!!! Spennende :-D ta en i morgen også - det skal jeg! Klarer ikke vente til onsdag 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro? Er det en strek der...? Tatt på kveldsurin nå 9 dpo...

 

Rosa er EL-test.

Blå er graviditetstest :-)

 

Og beklager for dårlig bilde - har et kjempedårlig kamera :(

 

http://i59.tinypic.com/2qx5pbn.jpg

hvis vi venter to dager til nå så burde vi begge teste klart positivt... tenker jeg :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er positive tester :danse:  pretty sure, sier grattis på forskudd :blomst:

 

I dag har jeg startet å få PMS symtomer. Kjenner emosjonene på gangen(dessverre)- Har både latt noen tårer renne over inntrykk og vært forbanna i traffikken! Så denne frøkna får TR på besøk på torsdag, damn!!  Har kun 1% håp igjen for denne PP, er optimistisk, men realist! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er positive tester :danse:  pretty sure, sier grattis på forskudd :blomst:

 

I dag har jeg startet å få PMS symtomer. Kjenner emosjonene på gangen(dessverre)- Har både latt noen tårer renne over inntrykk og vært forbanna i traffikken! Så denne frøkna får TR på besøk på torsdag, damn!!  Har kun 1% håp igjen for denne PP, er optimistisk, men realist! 

Æsj da! jeg krysser fingrene for deg.

 

 

Jeg er overøst med symptomer og er 9 dpo. Fikk negativ test i går og i forgårs.. altfor tidlig å teste. :P

 

kvalm, trøtt, sulten, verker i eggstokkene og murringer i ryggen. Hatt det sånn i en uke nå. Griner nesten om noen tar meg på puppene... og jeg ammer enda førstemann.... huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer mingemaura😊der har du en positiv test😊

Over og ut for meg, jeg venter bare på mensen nå, ville vært helt urolig om spiren satt for meg med bare sex en gang helt i starten av fruktbar fase.. Neste blir heller ikke, da er jeg bortreist så da krysser vi fingrene for at november bringer bedre lykke:) lykke til jenter! Måtte det bli mange positive tester de neste dagene👶🏼

Endret av Vi3blirVi4<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ingen tvil for meg heller :D 12dpo

 

http://tinypic.com/r/245im89/8

 

Da er det bare spørs om hvordan (og om) man skal holde det hemmelig med 2 ukers besøk av folk som vet jeg liker godt å ta et glass vin med maten.... ;)

Endret av Brannmann_Sam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ingen tvil for meg heller :D 12dpo

 

http://tinypic.com/r/245im89/8

 

Da er det bare spørs om hvordan (og om) man skal holde det hemmelig med 2 ukers besøk av folk som vet jeg liker godt å ta et glass vin med maten.... ;)

Gratulerer! Hva med å kjøpe noe alkoholfri vin som du hjemmer på kjøkkenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...