Gå til innhold

IKM uke 41 :)


vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Hurrraaaa for deg Branmann-Sam!!

 

Her er all håp ute! Fikk nettopp telefon fra gyn at vi måtte få første ledige time da de hadde mottatt svar på prøvene på mannen og de var dårlige... Time neste mandag *sukk*

Endret av Ancear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det ingen tvil for meg heller :D 12dpo

 

http://tinypic.com/r/245im89/8

 

Da er det bare spørs om hvordan (og om) man skal holde det hemmelig med 2 ukers besøk av folk som vet jeg liker godt å ta et glass vin med maten.... ;)

Wiih, så gøy! :-D

 

I dag fikk jeg en digital med teksten 'Gravid 1-2' lysende opp mot meg! Bare 10dpo så veldig tidlig (har hatt svake positive siden 7dpo) og i dag overrasket jeg mannen ;-) hadde pakket testen, et par små tøfler og en smokk nedi en eske! Filmet det når han åpnet den! Sååå koselig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 05.10: Anonymsuperbruker, ilu, Prøverpånr2 (pp6)
 
Tirsdag 06.10: Vi3blirVi4<3 (pp10), Brannmann_Sam (pp2), attpåklattnr2
 
Onsdag 07.10. Lottemor1978

Torsdag 08.10:

Fredag 09.10:
 
Lørdag 10.10: Mingemaura (pp11), Mary M, Daisy93
 
Søndag 11.10: Ancear (pp13), OPG (pp2)
 
Kanskje alle som har testet positivt kan kopiere så det er lettere å følge med. Hvordan går det med dere som hadde IKM i går og i dag?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått positive tester :)

 

Har IKM til lørdag og denne pp er rekord for hvor lenge jeg har ventet med å teste... Har pleid å teste daglig fra ca 1 uke før, men denne pp hadde jeg tenkt til å vente til lørdag.

Etter å ha sett at Mingemaura fått positiv test (samme IKM dag som meg!) tror jeg likevel at jeg tar en test i morgen tidlig...

Har ingen symptomer eller "feeling" på at det klaffer denne gangen da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått positive tester :)

 

Har IKM til lørdag og denne pp er rekord for hvor lenge jeg har ventet med å teste... Har pleid å teste daglig fra ca 1 uke før, men denne pp hadde jeg tenkt til å vente til lørdag.

Etter å ha sett at Mingemaura fått positiv test (samme IKM dag som meg!) tror jeg likevel at jeg tar en test i morgen tidlig...

Har ingen symptomer eller "feeling" på at det klaffer denne gangen da men...

Jeg har ikm på søndag...tenker å ta en test fredagen😊 Med datteren min fikk jeg vel ikke positivt før ikm, men klarer ikke vente😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da var det ingen tvil for meg heller :D 12dpo

 

http://tinypic.com/r/245im89/8

 

Da er det bare spørs om hvordan (og om) man skal holde det hemmelig med 2 ukers besøk av folk som vet jeg liker godt å ta et glass vin med maten.... ;)

Wiih, så gøy! :-D

 

I dag fikk jeg en digital med teksten 'Gravid 1-2' lysende opp mot meg! Bare 10dpo så veldig tidlig (har hatt svake positive siden 7dpo) og i dag overrasket jeg mannen ;-) hadde pakket testen, et par små tøfler og en smokk nedi en eske! Filmet det når han åpnet den! Sååå koselig :-D

Gratulerer!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:) så gøy at det klaffer for noen denne mnd. Begge testene var veldig positive i mine øyne. Så da er det bare å glede seg. Her har jeg vært veldig rolig til nå med testing. Har ikke IKM før søndag da. Ingen symptomer. Ja ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mandag 05.10: Anonymsuperbruker, ilu, Prøverpånr2 (pp6)
 
Tirsdag 06.10: Vi3blirVi4<3 (pp10), Brannmann_Sam (pp2), attpåklattnr2
 
Onsdag 07.10. Lottemor1978

Torsdag 08.10:

 

Fredag 09.10:

 

Lørdag 10.10: Mingemaura (pp11), Mary M, Daisy93
 
Søndag 11.10: Ancear (pp13), OPG (pp2)
 
Kanskje alle som har testet positivt kan kopiere så det er lettere å følge med. Hvordan går det med dere som hadde IKM i går og i dag?

 

mensen kom i dag, så her ble det ikke noe denne mnd. Lykke til alle andre og gratulerer til dere som har testet positivt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Grattis til dere som har testet positivt😄 Så hyggelig!! Jeg har forøvrig et lite spm (mulig litt ekkelt). Nå i kveld er det litt misfarget utflod i trusen. Veldig lite og såvidt brunlig...det er 5 dager til ikm. Har ikke noe vondt eller noe. Noen som har hatt noe lignende? En festeblødning skal vel være mer friskt blod eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Grattis til dere som har testet positivt Så hyggelig!! Jeg har forøvrig et lite spm (mulig litt ekkelt). Nå i kveld er det litt misfarget utflod i trusen. Veldig lite og såvidt brunlig...det er 5 dager til ikm. Har ikke noe vondt eller noe. Noen som har hatt noe lignende? En festeblødning skal vel være mer friskt blod eller?

Jeg tror festeblødning fint kan være brunt, så sats på det! Ha en god natt med hell for liten spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei! Grattis til dere som har testet positivt Så hyggelig!! Jeg har forøvrig et lite spm (mulig litt ekkelt). Nå i kveld er det litt misfarget utflod i trusen. Veldig lite og såvidt brunlig...det er 5 dager til ikm. Har ikke noe vondt eller noe. Noen som har hatt noe lignende? En festeblødning skal vel være mer friskt blod eller?

Jeg tror festeblødning fint kan være brunt, så sats på det! Ha en god natt med hell for liten spire!

Takk takk! Krysser fingrene for det😊 Har ikke kommet noe mer heldigvis, men får vente å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke noe testing her i morges likevel... Samlet urin i engangsglass og skulle teste men oppdaget at jeg hadde begynt å spotte så da er det liten vits... Kjedelig!

Får håpe det kan klaffe neste mnd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg ikke gravid i det heletatt lenger :/ Nok en negativ test i dag.

IKM er ikke før til lørdag men det er jo ikke så mange dagene til så jeg tenkte at en svak svak strek burde komme til syne i dag.

 

Jeg tenkte at det ikke var noe vits i å gnu på for å bli gravide akkurat nå da jeg like gjerne kunne ventet til desember- januar men etter SA i september og masse symptomer nå og blendahvite tester gjør at jeg vil allikevel :P hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg ikke gravid i det heletatt lenger :/ Nok en negativ test i dag.

IKM er ikke før til lørdag men det er jo ikke så mange dagene til så jeg tenkte at en svak svak strek burde komme til syne i dag.

 

Jeg tenkte at det ikke var noe vits i å gnu på for å bli gravide akkurat nå da jeg like gjerne kunne ventet til desember- januar men etter SA i september og masse symptomer nå og blendahvite tester gjør at jeg vil allikevel :P hahaha

Kjedelig...  Det kan jo fortsatt være du er gravid. Søstern min fikk negative tester på 1 trimester på to av sine barn en uke over IKM, riktig nok hadde hun andre symptomer, men fikk ikke positive tester før uke 5-6 :babyjente: ...so you never know før TR er der!                     Selv har jeg ingen symptomer, men PMS + negativ test.. så mine odds er vel 0.8%.                Må nok over på PP2, IKM uke 45..... booooring!                      Det hadde vært så koselig med st-hans baby :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede en St.Hans baby.. nesten. (22.juni 2014) :) Men det er jo fint å få baby på sommeren<3

Håper at vi får positive tester før uka er omme begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLOOOO! Nå har jeg vært inne på denne siden: https://www.fertilityfriend.com/

 

Jeg har sjekket opp og ned flere ganger med datoer nå og funnet ut at IKM muligens skulle vært i dag. men ingen TR på gang her. Eneste som har skjedd de siste to dagene er at symptomer har forsvunnet og at testene er blendahvite. Siste test tatt i dag på morgenurin. Jeg har sjekket sykluslengden min og jeg har sjekket når jeg burde teste og da er det i dag som er dagen, Hmmm....

Sitter på jobb.. drikker litt te.. holder meg til jeg kommer hjem og tisser på en pinne... kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLOOOO! Nå har jeg vært inne på denne siden: https://www.fertilityfriend.com/

 

Jeg har sjekket opp og ned flere ganger med datoer nå og funnet ut at IKM muligens skulle vært i dag. men ingen TR på gang her. Eneste som har skjedd de siste to dagene er at symptomer har forsvunnet og at testene er blendahvite. Siste test tatt i dag på morgenurin. Jeg har sjekket sykluslengden min og jeg har sjekket når jeg burde teste og da er det i dag som er dagen, Hmmm....

Sitter på jobb.. drikker litt te.. holder meg til jeg kommer hjem og tisser på en pinne... kanskje.

prøv denne http://www.countdowntopregnancy.com/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

HALLOOOO! Nå har jeg vært inne på denne siden: https://www.fertilityfriend.com/

 

Jeg har sjekket opp og ned flere ganger med datoer nå og funnet ut at IKM muligens skulle vært i dag. men ingen TR på gang her. Eneste som har skjedd de siste to dagene er at symptomer har forsvunnet og at testene er blendahvite. Siste test tatt i dag på morgenurin. Jeg har sjekket sykluslengden min og jeg har sjekket når jeg burde teste og da er det i dag som er dagen, Hmmm....

Sitter på jobb.. drikker litt te.. holder meg til jeg kommer hjem og tisser på en pinne... kanskje.

prøv denne http://www.countdowntopregnancy.com/ 

 

Jeg er bare litt sliten i huet. var den siden jeg brukte istad. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

HALLOOOO! Nå har jeg vært inne på denne siden: https://www.fertilityfriend.com/

 

Jeg har sjekket opp og ned flere ganger med datoer nå og funnet ut at IKM muligens skulle vært i dag. men ingen TR på gang her. Eneste som har skjedd de siste to dagene er at symptomer har forsvunnet og at testene er blendahvite. Siste test tatt i dag på morgenurin. Jeg har sjekket sykluslengden min og jeg har sjekket når jeg burde teste og da er det i dag som er dagen, Hmmm....

Sitter på jobb.. drikker litt te.. holder meg til jeg kommer hjem og tisser på en pinne... kanskje.

prøv denne http://www.countdowntopregnancy.com/ 

 

Jeg er bare litt sliten i huet. var den siden jeg brukte istad. hehe

 

man blir jo helt tussete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

HALLOOOO! Nå har jeg vært inne på denne siden: https://www.fertilityfriend.com/

 

Jeg har sjekket opp og ned flere ganger med datoer nå og funnet ut at IKM muligens skulle vært i dag. men ingen TR på gang her. Eneste som har skjedd de siste to dagene er at symptomer har forsvunnet og at testene er blendahvite. Siste test tatt i dag på morgenurin. Jeg har sjekket sykluslengden min og jeg har sjekket når jeg burde teste og da er det i dag som er dagen, Hmmm....

Sitter på jobb.. drikker litt te.. holder meg til jeg kommer hjem og tisser på en pinne... kanskje.

prøv denne http://www.countdowntopregnancy.com/ 

 

Jeg er bare litt sliten i huet. var den siden jeg brukte istad. hehe

 

man blir jo helt tussete!

 

Ja altså nå vet jeg ikke helt hva jeg er.. Stressa.. er stort spm.tegn.. helt på bærtur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har TR kommet over til pp3....bedre lykke neste gang! Gratulerer til dere som har testet positivt!

ish...   til lykke med PP3!!!! alle gode ting er 3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...