Gå til innhold

IKM uke 41 :)

vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg temper! Gjør ventingen litt letter ettersom hver morgen har jeg noe å sjekke :P

4 DPO i dag, hvordan går det hos dere??

Jeg er 9 DPO og tror jeg kommer til å teste i morgen.

Jeg har blitt så sinnsykt luktsensitiv at jeg må få avklart om jeg har blitt sinnsyk eller ikke :P

Fortsetter under...

spennende, Ilu! Håper det er graviditetstesthormoner og ikke sinnsykhet som slår inn ;-)

Jeg er bare 2dpo i dag, men skal begynne på Wild Yam i kveld! Denne måneden har jeg skikkelig tro på! Alle gode ting er 11? ;-)

Jeg håper det jeg også :babysmokk:

Spennende! Krysser fingrene for positiv test om noen dager :hjerte:

Annonse

Hørte først til uke 40, men etter beregningene venter jeg TR (forhåpentligvis ikke selvsagt) den 5.oktober. Så er 7 dpo i dag og veldig spent på den neste uken :) Jeg fikk veldig ømme bryster fra i går, og har stikkinger/ømhet nederst i magen og på sidene.. :)

Spennende ilu! Gleder meg til å se resultatet i morgen!

Takkevære Pergotime var det ingen tvil på at eggene må ha sluppet i går kveld! Faderullan lei det var ganske vondt! Som luftsmerter bare lavere liksom.. Var til årlig kontroll hos tannlegen i dag som sa at pillene også sikkert var grunnen til kraftige blødninger i tannkjøttet! Hurra meg rundt for bivirkning!

Hilsen mandagssukket :)

Må nok skuffe dere, jeg testa i dag 10dpo og den var rimelig blank, kunne sikkert tenkt på meg en svak strek men gidder ikke tro noe :)

Eneste som var merkelig var at det kom en ganske sterk rød strek på tvers av hele vinduet? Kan det ha vært noe galt med den?

Vet dere forresten hvor viktig det er når det står at man skal ha testen i urinen i minst 10 sekunder? Det hadde ikke jeg, tok den bare i strålen en kjapp tur.. Vurderer å kjøpe meg noen plastikk kopper slik at jeg kan ha den liggende litt..

Det betyr ikke at det ikke er noe...Jeg ville ventet med å teste noen dager til, og holdt i 10 sek dersom det står på bruksanvisningen. Krysser fingrene for deg!

Takk :) Jeg får ta å skaffe meg noen plastikk kopper slik at jeg får holdt den nedi i 10 sek :) Klarer ikke å bruke kopper jeg bruker til vanlig :P

Annonse

Jeg har akkurat fått bitte litt rosa slim... ikke kan det være festeblødning eller er det mer sannsynlig at det er begynnelsen av tr  :sjokkert:

Jeg er 5 dpo i dag men syklusdag 20 og har hatt syklus på 22-24 dager men trodde denne syklusen ville bli 28 dager ettersom eggløsning ikke kom før dag 15. 

Jeg har akkurat fått bitte litt rosa slim... ikke kan det være festeblødning eller er det mer sannsynlig at det er begynnelsen av tr :sjokkert:

Jeg er 5 dpo i dag men syklusdag 20 og har hatt syklus på 22-24 dager men trodde denne syklusen ville bli 28 dager ettersom eggløsning ikke kom før dag 15.

Oj her må du holde oss oppdatert!

Ilu: jeg bruker engangskopper. Ellers får jeg aldri til 10 sek under stråle uten at det blir grisete :) yoghurtkopper var også lurt da!!

Endret av Ancear

IKM uke 41

Mandag 05.10:

Anonymsuperbruker, ilu

Tirsdag 06.10:

Vi3blirVi4<3 pp10, Brannmann_Sam pp2,attpåklattnr2

Onsdag 07.10.

Lottemor1978

Torsdag 08.10:

Fredag 09.10:

Lørdag 10.10:

Mingemaura pp11, Mary M

Søndag 11.10:

Ancear pp13, OPG pp2 

Hei melder meg inn her sånn på tampen.Jeg er 40 år og prøver på mitt 4 og siste barn.Har 3 jenter på 17,18 og 2.5år fra før :)

Har kommet til 8 dpo og klarte selvsagt å ta en blenda test i dag.Er ganske så optimist denne måneden  selv om jeg nå er i pp8 :)

Endret av attpåklattnr2

Jeg skal prøve å la være å teste før mandag (11 dpo) men den dagen for vi besøk og hvis vi for BFP så er det greit å få det når det er bare oss :)

Ville ønske at jeg var 12 dpo (eller 16, 20) til og med 7 dpo høres bedre ut i mine øre akkurat nå :danse: så skjønner godt at alle vil ta g-test  :erter:   

Jeg skal prøve å la være å teste før mandag (11 dpo) men den dagen for vi besøk og hvis vi for BFP så er det greit å få det når det er bare oss :)

Ville ønske at jeg var 12 dpo (eller 16, 20) til og med 7 dpo høres bedre ut i mine øre akkurat nå :danse: så skjønner godt at alle vil ta g-test  :erter:   

Vi har ikm samme dag ser jeg:)

Klarer du å vente til 11 dpo er du flink.

Skulle ønske jeg klarte det,så slapp jeg se på alle de negative testene..hehe

hehe det er egentlig mer mannen... han tenker at vi kunne godt bare vente til jeg evt. ville bli kvalm etter 2 mån lr noe! Vi har nemlig denne runden (har også 2.5 åring) bestemt at han skal få teste! Dvs. jeg lar koppen stå og han tester så han kan fortelle meg hva den sier og ikke motsatt :P Høres kanskje litt ekkelt ut men jeg spurte bare om han ville (egentlig på fleip) og hann ville gjerne altså :D

Så gøy at han engasjerer seg så mye! Bare å slippe han til;)

Jeg er kjempe utålmodig, og har ingen symptomer(annet en sår nese og neseblod 2 ganger) har  ikke hatt festeblødning... 

Gleder meg til jeg kan teste..  

Er i PP1 så bør vel egentlig være tålmodig, men det er jeg altså ikke!!!!

Lykke til til alle, og dere små spirer:  skap dere en god plass og bli der ut tiden<3

Jeg går på Wild Yam denne måneden, så håper det gjør susen for meg! Pp11 denne måneden etter en SA/MA i august.

Slimhinnene mine er så tynne så egg har vanskeligheter for å feste seg :( så krysser alt av fingre og tær for at Wild Yam er min reddende engel :) er bare 4dpo i dag, så enda lang vei for meg å gå før testing...

Jeg går på Wild Yam denne måneden, så håper det gjør susen for meg! Pp11 denne måneden etter en SA/MA i august.

Slimhinnene mine er så tynne så egg har vanskeligheter for å feste seg :( så krysser alt av fingre og tær for at Wild Yam er min reddende engel :) er bare 4dpo i dag, så enda lang vei for meg å gå før testing...

jeg bruker også Wild yam denne mnd.Er i min 8 pp så begynner å bli klar for positivt resultat ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...